Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel bare å glede seg til den 20.11.12.

Og etter å ha sett disse sammenligningsbildene av Lumia 920, HTC 8x, iPhone 5 og Galaxy S3 så angrer jeg ikke på at jeg forhåndsbestilte Lumia 920 :w00t:

 

 

http://www.phonearena.com/news/Nokia-Lumia-920-low-light-shots-vs-iPhone-5-vs-Galaxy-S-III-vs-HTC-One-X-vs-808-PureView_id36017#1-Nokia-808-PureView

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Litt typisk Nokia!? Nå har vel, så vidt jeg har oppfattet, ikke lest et eneste sted at Nokia har lovet en spesiell dato før i dag. Det at Onecall "tror" den kommer 1.11.12 og at Elkjøp skriver 30.10.12 på sin side, kan vel neppe Nokia holdes ansvarlig for!? Nå har vi fått datoene etter Windows Phone 8-lanseringen, så får vi se når den kommer til Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

litt typisk nokia ja, som med alle andre telefonene de lanserer, og alle oppdateringer som har vært tidligere, så har inkke onecall,elkjøp etc, men NOKIA selv aldri klart å holde datoene sine..

ikke si noe annet, har hatt nokia telefoner, de siste, i de siste ti år.

Lenke til kommentar

litt typisk nokia ja, som med alle andre telefonene de lanserer, og alle oppdateringer som har vært tidligere, så har inkke onecall,elkjøp etc, men NOKIA selv aldri klart å holde datoene sine..

ikke si noe annet, har hatt nokia telefoner, de siste, i de siste ti år.

 

Stemmer det, Nokia har altid vært sånn.... På 808 kom det flere datoer som de ikke greidde å holde, noen butikker fikk ett svært begrenset antall så det oppstod ventelister og datoer ble pushet frem hele tiden, sånn varte det i 2-3 måneder.... Eks. Amobil fikk ikke sitt test-eksemplar før ett par måneder etter de første i Norge fikk sitt eksemplar..

Lenke til kommentar

Litt typisk Nokia!? Nå har vel, så vidt jeg har oppfattet, ikke lest et eneste sted at Nokia har lovet en spesiell dato før i dag. Det at Onecall "tror" den kommer 1.11.12 og at Elkjøp skriver 30.10.12 på sin side, kan vel neppe Nokia holdes ansvarlig for!? Nå har vi fått datoene etter Windows Phone 8-lanseringen, så får vi se når den kommer til Norge.

Har heller ikke sett noe sted at Nokia har lovet noen spesifikk dato...

Men det blir uansett å vente...

Finner ingen alternativ til Lumia 920 :-)

Lenke til kommentar

litt typisk nokia ja, som med alle andre telefonene de lanserer, og alle oppdateringer som har vært tidligere, så har inkke onecall,elkjøp etc, men NOKIA selv aldri klart å holde datoene sine..

ikke si noe annet, har hatt nokia telefoner, de siste, i de siste ti år.

Nå snakket ikke jeg om ALLE andre telefoner til Nokia. Det har ikke vært en eneste dato fra Nokia før i dag. Datoene som man her refererer til er fra andre enn Nokia. Da blir det meningsløst å bli irritert for at Nokia nå endelig kommer med datoen. La oss først se om Nokia nå holder det de har sagt om Lumia 920.

 

HTC lovte også da de kom med sin Desire HD. Jeg personlig driter i om jeg må vente til den 14.11 eller 20.11. SÅ hast er det ikke for meg...

Lenke til kommentar

litt typisk nokia ja, som med alle andre telefonene de lanserer, og alle oppdateringer som har vært tidligere, så har inkke onecall,elkjøp etc, men NOKIA selv aldri klart å holde datoene sine..

ikke si noe annet, har hatt nokia telefoner, de siste, i de siste ti år.

Nå snakket ikke jeg om ALLE andre telefoner til Nokia. Det har ikke vært en eneste dato fra Nokia før i dag. Datoene som man her refererer til er fra andre enn Nokia. Da blir det meningsløst å bli irritert for at Nokia nå endelig kommer med datoen. La oss først se om Nokia nå holder det de har sagt om Lumia 920.

 

HTC lovte også da de kom med sin Desire HD. Jeg personlig driter i om jeg må vente til den 14.11 eller 20.11. SÅ hast er det ikke for meg...

sier det er typisk nokia å ikke holde datoene sine, så får vi se om de holder datoen nå da. , men hvilken dato har de sagt i norge da? tipper de ikke har satt noen dato jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...