KapteinKaos02 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Stemmer det som jeg har lest en eller annen plass at de hvite, røde og gule telefonene er "glattere" en den sorte? Lenke til kommentar
oystein86 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Svart og cyan er matte og har dermed en litt annerledes følelse. Mange mener glossy er glattere, noen mener det motsatte. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Synes ikke de glossy er så fryktelig glatte. Det føles mer ut som at fingrene "klistrer" seg noe til den. Matt er forøvrig litt glatte de også, men hverken glossy eller matt er skrekkinngytende glatte i mine øyne Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 har hatt den sorte utgaven nå i 1 mnds tid ikke noe problemer i det hele tatt.... kjempe fornøyd... 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tenkte å nevne at Portico oppdateringen vi "alle" venter på har begynt å rulle ut idag. Når vi får se den er usikkert, den slippes nok i bølger og alle skal ha fått oppdateringen innen midten av mars. Så det kan være til uka eller om en måned. Følg med Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvor har du det fra, moonman? Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Iceimp: hadde samme ved første lading på ladepute; etter endt lading raste batteriet ned ved bruk. Det var bare den ene gangen da. Jeg har en tendens til å slå av WiFi mens jeg lader på ladepute, kanskje teste det dersom problemet fortsetter? Bra det ikke bare er jeg som har blitt paranoid. Det er godt mulig at det bare skjer første gangen. Ladet den i morges i veggen og batteriet har vært som normalt, så det er sikkert ikke på grunn av apps'ene jeg har installert. Prøver meg litt frem med ladeplaten og ser hvordan det går over tid:) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ny app fra Nokia ute; Ringetoneskaper... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Tenkte å nevne at Portico oppdateringen vi "alle" venter på har begynt å rulle ut idag. Når vi får se den er usikkert, den slippes nok i bølger og alle skal ha fått oppdateringen innen midten av mars. Så det kan være til uka eller om en måned. Følg med Hvis det er fra The Verge eller WMpoweruser er dette dementert, WP-central har en artikkel i dag... http://www.wpcentral.com/nokia-has-not-begun-portico-update-920 Endret 18. januar 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Er det nødvendig å lade den helt ut,opp igjen,ut igjen osv? Jeg har ikke gjort det foreløpig.Lader den uansett hver natt. Og jeg finner ikke plusstegnet på tastaturet. Syns det generelt er vanskelig å finne spesialtegn da man bare må prøve seg fram og holde inne noen av knappene for å få opp flere valg. men pluss finner jeg altså ikke Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Oh shit, beklager. Er nok fra TheVerge jeg tok det ifra. Har hatt litt opphold på jobb idag og leste meg halvt ihjel, men ble så fornøyd når jeg leste det at jeg glemte at det selvsagt var blitt avkreftet! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Smurfine: trykk "&123" og deretter "->", så ser du pluss ang. batteriet er det ikke nødvendig å gjøre det du sier, men mange har fått bedre batteritid ved å gjøre følgende: - bruk mobilen til den slår seg av grunnet tomt batteri - skru på igjen og bruk til den slår seg av grunnet tomt batteri - gjenta til du ikke får skrudd den på lengre - sett den på lading i 12 timer eller så (12+, så lenge du gidder) Dette kalibrerer batteriet, slik jeg forstår, slik at telefonen og batteriet er enige om hva "100% batteri" og "0% batteri" faktisk betyr Endret 18. januar 2013 av Slai Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har ikke hatt lås på telefonen en stund nå, men i dag da jeg skulle koble til Plantronics Voyager PRO headsettet mitt så låste alt seg igjen. Tydelig at bluetooth skaper krøll med mobilen. Egentlig ser det ut som det meste av trådløs skaper problemer. Håper oppdatering kommer snart og at den løser dette problemet. Også litt irriterende at disse "live tiles" ikke oppdaterer seg automatisk. Hvis man må vente minst en halvtime blir det ikke særlig "live". Noen som vet om det vil bli bedre etter hvert? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Oh shit, beklager. Er nok fra TheVerge jeg tok det ifra. Har hatt litt opphold på jobb idag og leste meg halvt ihjel, men ble så fornøyd når jeg leste det at jeg glemte at det selvsagt var blitt avkreftet! Verge og wmpu var litt ivrige og glemte å sjekke kilder, wpcentral kontaktet Nokia og MS fikk avkreftet... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har bestilt meg denne http://www.expansys.no/nokia-case-for-lumia-920-black-237948/ Mon tro om den er noe tess Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Nok en irritasjonsfaktor: Live-tiles slutter å oppdatere seg. Har fungert bra den siste uka, men idag var det slutt igjen (ja, det har skjedd før også). Da er det vel bare å begynne å enable/disable, re-installere og reboote til det (forhåpentligvis) plutselig virker igjen ... Herlig ! EDIT: Det ser ut til at det er ingen bakgrunnsprosesser som går. Batteriet holder seg på 100%. Vanligvis taper det seg 1-1.5% per time i stand-by. Endret 19. januar 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har bestilt meg denne http://www.expansys.no/nokia-case-for-lumia-920-black-237948/ Mon tro om den er noe tess Fint å se at det kommer en del tilbehør etterhvert Fin bilholder også http://www.expansys.no/nokia-universal-holder-cr-123-225338/ Har veldig lyst på en jbl høytaler/lader, noen som har prøvd den? Litt drøy pris, men kommer nok i hus etterhvert. Blir kanskje litt konkurranse om den med 3 920'er i hus... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Venter på en mobilholder med trådløs lading og overføring av lyd til en Aux kontakt slik at man bare putter telefonen i holderen uten å måtte plugge i noen kabler Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Skjønner ikke søkefunksjonen i store jeg. Får ikke lov til å søke på eksakt det jeg vil,det kommer kun opp alternativer fra en liste. Søker jeg f.eks. på "kids" eller "memory" kommer ingen alternativer opp, og jeg får ikke søkt heller. Dette fungerte fint på Android Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 ? Du trykker bare enter-knappen på tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå