kewell79 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ebay. http://www.ebay.com/itm/281033681757?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Fikk min i går derfra Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ebay. http://www.ebay.com/itm/281033681757?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Fikk min i går derfra takker. Er du fornøyd? Bygger den,mye i str? Plass til,både seddler,og kort? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Katta har tygd over ledningen til min Fatboy ladepute. Anelse hvor jeg kan kjøpe en ny? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Katta har tygd over ledningen til min Fatboy ladepute. Anelse hvor jeg kan kjøpe en ny? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat;jsessionid=7B476A77B05043281261F9F30833CE12?FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true&USERAREA=20016&categories=77%3A5191 5 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Katta har tygd over ledningen til min Fatboy ladepute. Anelse hvor jeg kan kjøpe en ny? Du finner mange annonser på Finn under kattunger gis bort... aah, var visst samme forslag som tkm... Lader er på lager hos Komplett, Lefdal og Elkjøp... Endret 13. januar 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hvis jeg har gått inn på Settings->Background tasks så har jeg alltid hatt WiFi=Allowed (uten at jeg har gjort noe spesielt for å sette dette - såvidt jeg vet) Nå oppdaget jeg imidlertid at WiFI=Blocked (etter gårsdagens App oppdatering, bl.a. Nokia Care) Jeg har prøvd å endre dette: Har deretter gått inn på alt jeg har funnet som har noe med WiFi å gjøre. Og rebootet. Men WiFI=Blocked Noen som vet hvordan jeg får endret dette? Telefonen kobler seg fremdeles opp til WiFi, så jeg er litt usikker på hva denne settingen egentlig gjør ... Endret 13. januar 2013 av helsten2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Katta har tygd over ledningen til min Fatboy ladepute. Anelse hvor jeg kan kjøpe en ny? Er det en spesiell ledning? Bør ikke være så vanskelig å fikse selv. Bruk en tang og fjern litt plastikk fra ledningene i begge ender og fest de sammen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 http://www.finn.no/f...ories=77%3A5191 You sir, made my day. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mats, jeg kan fikse den. Men da ser ikke ledningen ut. Derfor skulle jeg helst hatt en ny ledning . Vet ikke om det er en spesiell ledning, den har en plugg i hver ende som en jack-Jack ledning, det er alt jeg vet egentlig. Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik http://www.mytrendyp...hresults_image. som har det inne? Hei Jeg kjøpte denne: http://webshopen.no/produkt/tilbehor-mobiltelefon/nokia/nokia-lumia-920/doormoon-lommebok-til-nokia-lumia-920 Grei nok hvis man ikke har bruk for lommer for bankkort etc. Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hvis jeg har gått inn på Settings->Background tasks så har jeg alltid hatt WiFi=Allowed (uten at jeg har gjort noe spesielt for å sette dette - såvidt jeg vet) Nå oppdaget jeg imidlertid at WiFI=Blocked (etter gårsdagens App oppdatering, bl.a. Nokia Care) Jeg har prøvd å endre dette: Har deretter gått inn på alt jeg har funnet som har noe med WiFi å gjøre. Og rebootet. Men WiFI=Blocked Noen som vet hvordan jeg får endret dette? Telefonen kobler seg fremdeles opp til WiFi, så jeg er litt usikker på hva denne settingen egentlig gjør ... Kan ikke hjelpe deg her, men vil bare si at jeg som har hatt problemer med telefonen slik som du lastet ned oppdateringene i går også. Men merket ikke noe til dette problemet etterpå. Endret 13. januar 2013 av Balder1962 Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Skriver litt videre om telefonen min og de problemene jeg har hatt i starten. Etter at jeg onsdag kveld avinnstallerte en del apper og samtidig justerte diverse innstillinger på tlf som jeg beskrev tidligere har jeg ikke opplevd en eneste gang at telefonen har gått i frys. Har de to siste nettene hatt tlf liggende på trådløs lading og det har fungert helt fint. Dermed har jeg nå i fire døgn på rad ikke opplevd noen problemer av betydning. Må det bare fortsette. Skal til uken teste litt mer ut hvordan den fungerer på handsfree i bilen. Virker som det er når jeg bruker diverse trådløse tilkoblinger at problemene kommer. Venter i spenning på at det kommer noen oppdateringer for telefonen som forhåpentligvis luker bort feilene jeg opplever med bluetooth. For bortsett fra de irriterende problemene jeg har hatt liker jeg telefonen veldig godt! Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 http://www.finn.no/f...ories=77%3A5191 Hehe, dagens! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Lader er på lager hos Komplett, Lefdal og Elkjøp... Ja, men jeg trenger kun bytte ut ledningen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Skriver litt videre om telefonen min og de problemene jeg har hatt i starten. Etter at jeg onsdag kveld avinnstallerte en del apper og samtidig justerte diverse innstillinger på tlf som jeg beskrev tidligere har jeg ikke opplevd en eneste gang at telefonen har gått i frys. Har de to siste nettene hatt tlf liggende på trådløs lading og det har fungert helt fint. Dermed har jeg nå i fire døgn på rad ikke opplevd noen problemer av betydning. Må det bare fortsette. Skal til uken teste litt mer ut hvordan den fungerer på handsfree i bilen. Virker som det er når jeg bruker diverse trådløse tilkoblinger at problemene kommer. Venter i spenning på at det kommer noen oppdateringer for telefonen som forhåpentligvis luker bort feilene jeg opplever med bluetooth. For bortsett fra de irriterende problemene jeg har hatt liker jeg telefonen veldig godt! Bruker min over blåtann i min bil. Ingen feilslag så langt. Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Bruker min over blåtann i min bil. Ingen feilslag så langt. Har du opplevd andre problemer med telefonen, og er det noen ting du har slått av slik som 4G og NFC ? Lenke til kommentar
Balder1962 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ja, men jeg trenger kun bytte ut ledningen. Er det plugg i begge ender av ledningen på ladeputen slik som det er på de standard laderne jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg oppdaget idag at det jeg trodde var en frys bare var et program som kræsjet. (Et spill.) Windows ordnet det selv, det vil si drepte prosessen og gikk tilbake til startskjermen, det tok bare litt tid. Første gangen det skjedde restartet jeg telefonen fordi den ikke reagerte, men hadde jeg ventet noen sekunder til hadde jeg kanskje ikke behøvd det. Skal se om det skjer flere ganger og om jeg finner noe mønster i det. Men det kan altså hende at ikke alle kræsj er systemkræsj. Og da har det skjedd et par ganger til. I Frost (vær-app) og Mahjong. Det som skjer er at applikasjonen fryser. Systemet registrerer klikk (det kommer en klikkelyd) men applikasjonen reagerer ikke på dem. Etter noen sekunder blir skjermen svart, men ikonene nederst lyser fortsatt. Nå kan du trykke av/på-knappen, og de slukker også. (De slukker kanskje uansett etterhvert.) Trykk en gang til og telefonen er i gang, men applikasjonen er stoppet. Geir Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Balder: ja, fatboy er nøyaktig samme ladeplate, men den ligger i en pute. Du kan åpne puten og ta ut platen. Så det er akkurat samme kabel ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå