Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Tja, det står kun leveringsdato på abb m/Telenor..

 

Jeg har nå kjøpt telefonen, og den var bekreftet mottatt på hovedlager, og han jeg pratet med hadde sendt ut en tlf tidligere på dagen.

 

Men, who knows..shit happens :-p

 

Kanskje jeg får en Lumia 900 i posten :-p

 

 

Capture.PNG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble litt skeptisk selv og tok en kjapp tlf.

 

Det viste seg å være BS, og de hadde ikke tlf på lager.

 

Hun jeg snakket med nå, tok en prat med han jeg pratet med tidligere og han prøvde å ro seg ut av problemet med mer BS.

 

Jeg hevet kjøpet. Kjøper ikke varer av folk som lyver om slike ting...vel lyver de fleste selgere, men å si at de har varen på lager og skal sende den ut idag, og at han hadde fått sendt ut en tidligere idag, er lavmål.

 

Fra begeistring til frustrasjon og skuffelse på kun få timer :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok kontakt med Nokia for å høre litt om den grå utgaven;

Takk for at du kontaktet Nokia Care Kundeservice.

Jeg ser av din epost at du ønsker å vite om Nokia Lumia 920 kommer i fargen grå i Norge. Jeg skal hjelpe deg med å finne en løsning på dette i dag.

Først og fremst så ønsker jeg å takke for interessen i våre nye Nokia Lumia-telefoner. Jeg har desverre ikke oversikt over hvilke forhandlere som tar inn hvilke av våre telefoner, men slik det står oppgitt på våre hjemmesider vil telefonen være tilgjengelig i grå i likhet med de andre fargene.

Om du ikke finner en forhandler som tar inn denne i grå kan du ta kontakt med Nokia Concept Store som ligger på Byporten i Oslo. De tar inn kun Nokia-produkter og vil kunne svare deg på om de vil ta inn eller kan bestille telefonen i denne fargen.

Jeg håper at dette var til hjelp. Hvis det er noe annet jeg kan hjelpe deg med så er du mer enn velkommen til å kontakte meg igjen.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

svaret jeg fikk fra elkjøp. :

Hei og takk for din henvendelse.

 

Vi har ikke mottatt noen bekreftet dato fra Nokia på denne telefonen.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

Med vennlig hilsen

Mari

Kundesenteret

 

 

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

Lenke til kommentar

godt mulig det blir noe annet. gidder ikke vente en mnd ennå. da kunne de ventet med å lansert telefonen, om de ikke klarer å levere den før månedsvis etterpå.

 

Dette er helt vanlig til å være Nokia desverre..

Opplevde det samme også når 808 ble lansert, fikk nye datoer/utsettelser hele tiden, og folk ble mer og mer frustrert...

Lenke til kommentar

Oh ser ut til å flyte fint der, selv med mange apps åpne og musikk i bakgrunn (Burde kanskje legge inn en warning om at han spiller Fairytale i posten din :p)

Spent på om den dukker opp på lager før slutten av November nå, men antar at Nokia sikkert prioriterer de største markedene dessverre da og at Norge havner litt i bakleksa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...