Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lumia 900 med 7,5 nå. liker det ikke helt pga helt uredigerbar forside, og når jeg skal inn å lete etter programmer, får jeg en hel rad å bla igjennom, istedenfor å ha dem side ved side. pluss at menyene er innviklet, om man skal finne fram til noe instillinger. håper noe er forbedret på 8ern men frykter det er likt.

samt når telefonen ikke er i bruk, kunne det vært klokke,dato, ubesvart og slikt synlig, istedenfor helt sort skjerm.

Endret av n900
Lenke til kommentar

har lumia 900 med 7,5 nå. liker det ikke helt pga helt uredigerbar forside, og når jeg skal inn å lete etter programmer, får jeg en hel rad å bla igjennom, istedenfor å ha dem side ved side. pluss at menyene er innviklet, om man skal finne fram til noe instillinger. håper noe er forbedret på 8ern men frykter det er likt.

samt når telefonen ikke er i bruk, kunne det vært klokke,dato, ubesvart og slikt synlig, istedenfor helt sort skjerm.

 

Forsiden er mulig å redigere, du kan jo velge hva som skal være hvor. Det vil dog bli mer muligheter her med WP8 og WP7.8. Samtidig viser den informasjon. Den er selvsagt ikke like crazy som Android, men heller ikke så statisk som IOS.

 

Jeg liker raden, jeg føler det er mer oversiktlig å se kun på en rad enn flere rader med ikoner overalt. Samtidig kan du søke etter applikasjoner, og har du mange så får du muligheten til å direkte flytte deg til en bokstav.

 

Hvorvidt menyen er oversiktlig eller ikke antar jeg opp til hver og en. Når man blir vant til den er det ikke noe problem, iallefall ikke hva jeg synes.

 

De fleste telefoner har en avslått skjerm når den ikke er i bruk, det er vel kun enkelte symbiantelefoner som viser tiden når skjermen er svart. Men på låseskjermen har du jo all informasjon, som ubesvarte anrop, meldinger, tiden osv. I W8 har du også muligheten til å velge hvilke applikasjoner som skal gi deg informasjon på låseskjermen.

Endret av TheMoonMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

klarte heller ikke det på pc. helt ubrukelig, da er tilogmed xp bedre.

 

Har brukt W8 i et halvt år, ble vesentlig bedre når jeg la inn W8 Pro her om dagen.

 

Synes det fungerer helt greit, Metro er bare en startskjerm. I og med at jeg ikke brukte den forrige noe særlig, synes jeg dette var en frisk oppdatering. Nå har jeg jo faktisk til tider bruk for den, og jeg kan lett se om jeg har fått noen nye mailer, oppdateringer på face, koselige at bildene surrer forbi, hvor mye poeng jeg har i spill, siste nyheter, været osv osv. Raskere, bedre å flere kontoer, skifte språk...tja, ser ikke så mye problemer jeg. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk Elkjøp til å matche prisen til Lefdal :D

Jeg sendte de en mail på Søndag, og fikk tilbake beskjed om at de normalt sett ikke matchet priser på "agressive endagstilbud" men ettersom det var søndag og de ikke hadde mulighet til å svare meg så satt de ned fakturaprisen med 400kr.

 

:love:

farsken, jeg avbestilte hos elkjøp pga lefdal sparte meg for 500kr.

ser nå at elkjøp ikke har sendingsdato mere, heller ikke fri frakt,tro om det betyr den er kommet inn.

Lenke til kommentar

Jeg misstenker at samtlige ikke får telefonen før godt ut i november, basert på at de antageligvis kommer fra samme fjernlager. Det er bare en ren gjett, så det kan jo være alvorlig feil også.

 

Dersom det er korrekt, står det meste på Nokia og hva de klarer å levere. For alt vi vet skjer det ting etter i kveld som gjør at den kommer raskere, eller i verste fall senere, enn hva vi så langt har fått vite. Tviler dog på at vi har den før USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...