IceImp Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Kontakter på SIM er noe man brukte frem til ca 2003. Etter det har man brukt andre løsninger.. Det du ellers kunne gjort var selvsagt å importere alle kontaktene til Gmail, noe du kunne gjort enkelt ved å eksportere alle SIM-kontaktene til en CSV-fil som du så importerte til gmail. WP støtter nemlig gmail-kontakter (ellers hadde WP vært dødt allerede) Det jeg mener er at de automatisk blir lagt til i Hotmail-kontoen. Den ville jeg i utgangspunktet bare filtrere vekk. Hele historien er jo at jeg la alt fra SIM-kortet over på Google-kontoen da jeg fikk Android. Dette var ikke WP8 spesielt godt i stand til å synkronisere mot. Den viste mange av Google-kontaktene mine, men langt ifra alle. Derfor kopierte jeg de manglende kontaktene tilbake til SIM fra Google på den gamle telefonen, for så å måtte eksportere dem fra SIM til Hotmail. Angående knirkingen får jeg vel bare ta til takke med det. Ser ut til at mange har det samme problemet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Min HTC 8X synkroniserer uten problemer med Google-kontaktene mine.. En telefon som ikke fikser det ville jeg ikke hatt et sekund, det er å anse som en grov feil i dag. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Min HTC 8X synkroniserer uten problemer med Google-kontaktene mine.. En telefon som ikke fikser det ville jeg ikke hatt et sekund, det er å anse som en grov feil i dag. Ikke noe problem med dette på min 920. Har synkronisert og lagt over til hotmail/outlook og slettet alt fra Google... Gmail, Googlekonto... 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ikke noe problem med dette på min 920. Har synkronisert og lagt over til hotmail/outlook og slettet alt fra Google... Gmail, Googlekonto... slett nå ikke noe fra gmail da?? Slett heller hotmail, det er utgått på dato... Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Rydda litt på Facebook å sletta kanskje 50 "venner" der. Men de dukker fortsatt opp under personer på mobilen. Noen råd for å bli kvitt dem der? Fant løsninga... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 slett nå ikke noe fra gmail da?? Slett heller hotmail, det er utgått på dato... hvor står det at hotmail er utgått på dato? Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Bare et synspunkt, et jeg langt på vei er enig i. Så hva er beste måten å ta kontakter over fra en eldre Nokia? Å importere til Gmail for så tilbake til 920? Virker litt tungvindt. Har ikke Nokia noe pc-opplegg hvor man kan overføre lett? Begge modellene er jo Nokia. Endret 29. desember 2012 av Skoony Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) slett nå ikke noe fra gmail da?? Slett heller hotmail, det er utgått på dato... To late... Har slettet ALT fra Google... edit! Vel... får dessverre ikke slettet Google, men MIN Google-konto er slettet... Endret 29. desember 2012 av Xaphoon Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 To late... Har slettet ALT fra Google... edit! Vel... får dessverre ikke slettet Google, men MIN Google-konto er slettet... Er ikke det litt som å pisse i buksa, litt behageli nå, men når du kjøper din neste telefon, kommer det til å bli svært så ubehagelig når du oppdager at den ikke synkroniserer en dritt mot hotmail? 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er ikke det litt som å pisse i buksa, litt behageli nå, men når du kjøper din neste telefon, kommer det til å bli svært så ubehagelig når du oppdager at den ikke synkroniserer en dritt mot hotmail? Har på hotmail, outlook OG på pc'n, så hva i alle dager skal jeg med Google... Kommer heller ikke til å kjøpe Android eller ios igjen, så ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har på hotmail, outlook OG på pc'n, så hva i alle dager skal jeg med Google... Kommer heller ikke til å kjøpe Android eller ios igjen, så ser ikke helt problemet... Er ikke det en litt bastant uttalelse? Kan jo hende at du kun har Android og iOs som reelle valg om ei stund. Hva om Nokias neste flaggskip har Android? Hva da? 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er ikke det en litt bastant uttalelse? Kan jo hende at du kun har Android og iOs som reelle valg om ei stund. Hva om Nokias neste flaggskip har Android? Hva da? Det hadde vært fullstendig tragisk med kun to valg i os på mobil... Da kan man snakke om å være låst... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fant løsninga... Du må gjerne fortelle hvordan, kan jo være andre som har samme problemet... Geir Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor blir det slutt på hotmail? Har ikke Microsoft akkurat lansert outlook.com som arvtager til hotmail? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Microsoft har modernisert Hotmail etter oppkjøpet i flere faser ja. Outlook.com er den nyligste moderniseringen i sammenheng med Office365 og Windows 8. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det hadde vært fullstendig tragisk med kun to valg i os på mobil... Da kan man snakke om å være låst... Tja, men det kan vel tenkes at Nokia faktisk velger android fremfor wp8? Tror det faktisk hadde kommet til å bringe den gamle giganten opp i knestående igjen.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Hvem vet, hvis Microsoft fortsetter med sin HTC "elsk" så kan det være Nokia satser på Android ved siden av WPx. Nå ryktes det også at Microsoft skal lage sine egne referansemobiler (slik som Nexus) og dermed kan det være at Nokia blir nødt til å satse på Android. Endret 29. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen andre som har oppdaget mye lens flare på bildene/videoene sine? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Bare et synspunkt, et jeg langt på vei er enig i. Så hva er beste måten å ta kontakter over fra en eldre Nokia? Å importere til Gmail for så tilbake til 920? Virker litt tungvindt. Har ikke Nokia noe pc-opplegg hvor man kan overføre lett? Begge modellene er jo Nokia. Å eksportere til en CSV, og deretter importere på gmail vil nok være det smarteste. Da har du kontaktene lagret i skya, slik at du slipper å tenke på backup. Lenke til kommentar
Gluffs Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Bare et synspunkt, et jeg langt på vei er enig i. Så hva er beste måten å ta kontakter over fra en eldre Nokia? Å importere til Gmail for så tilbake til 920? Virker litt tungvindt. Har ikke Nokia noe pc-opplegg hvor man kan overføre lett? Begge modellene er jo Nokia. Har du en eldre Nokia så kan du bruke Nokia Suite og importere til Skydrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå