Stig-Arne Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Testet kameraet og panorama funksjonen litt i dag.. Er ganske imponert over resultatet Endret 23. desember 2012 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Inspektør Dingseboms Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Nice. Gleder meg til kamera-oppdateringene kommer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja, tok et panorama i dag selv. Mye enklere enn andre panoramagreier på andre mobiler jeg har testet. Spent på oppdateringen selv Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Hmm. Hadde en del problemer i dag plutselig. 1) Slark i chassiset. På høyre side kan skjermen dyttes inn et par mm. 2) Etter jeg hadde ladet telefonen 1 time på induksjonsflaten, begynte jeg å bruke telefonen. Den ble ekstremt varm helt plutselig. 3) Etter telefonen ble kald igjen tok jeg noen bilder. Tok vel rundt 8 på rad med blits, og da fikk jeg en restart. Dette har nok ingenting å gjøre med at den ble ekstrem varm å gjøre. Var en god stund etter. Må være obs på dette en stund framover, men det er ingen tvil om at telefonen sårt trenger en SW-oppdatering for å luke ut disse problemene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja, tok et panorama i dag selv. Mye enklere enn andre panoramagreier på andre mobiler jeg har testet. Spent på oppdateringen selv Enklere? Hvordan og ift. hvilke telefoner? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Vet ikke hvordan, eller hvilke telefoner. Mener jeg prøvde det først på n900, men dreit straks i panorama, og prøvde det nok sporadisk opp igjennom årene etter, og syntes aldri det funket spesielt bra. God jul i tråden alle sammen Endret 23. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen Ser ut som Telenor er tomme for svart og gul 920... Er kanskje under noen juletrær De burde legge ut rød på forsiden ettersom de har den inne (Terminal?), nydelig den også, sønnen min har rød og jeg har lyst på rød også... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 En litt underlig sak. Skulle se adventskaenderen på amobil.no Fikk se halve videoen før jeg fikk beskjed om at denne videoen ikke kunne vises på denne telefonen. Noen andre som har opplevd det? Ganske dårlig at vanlig video ikke fungerer gjennom nettleseren Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nei, funket fint for meg den videoen. Ja er kjipt at ikke nettlesere er som microB lengre Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Gaaah. Er ikke bare å skifte fra Apple.... Helsikkes iMessage er noe helsikkes herk å fjerne *rant* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Funket nå når jeg forsøkte på nytt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nettopp fått min Lumia nå, den ankom postkontoret akkurat i tide! Finnes det noen måte å få flere fargevalg til "tema" på mobilen enn de 20 som finnes i menyen? Skulle gjerne hatt hvite tiles. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Vurderer å kjøpe Lumia 920 via Djuice. Usikker på om jeg skal ta rød eller hvit.. Noen som har noen meninger/erfaringer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Gaaah. Er ikke bare å skifte fra Apple.... Helsikkes iMessage er noe helsikkes herk å fjerne *rant* Er det ikke bare å deaktivere? I verste fall kjøre en factory reset og velge setup opsjonene for imessage på nytt? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Vurderer å kjøpe Lumia 920 via Djuice. Usikker på om jeg skal ta rød eller hvit.. Noen som har noen meninger/erfaringer? Fikk den hvite i posten nå og syns den ser veldig bra ut, faktisk enda finere enn jeg hadde trodd. Hvis du er av typen som liker å forandre mye på fargetema (tiles) osv. på mobilen så er hvit ganske trygt siden mange farger går godt sammen med hvitt. På den andre siden så gjør den røde utgaven litt mer utav seg i at den er mer flashy, men da ville jeg heller godt for den gule. Til syvende og sist kommer det bare an på hva du foretrekker selv. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) God jul folkens! Noen som vet om det finnes en måte å filtrere ut Facebookkontakter i kontaktlisten slik at de ikke vises? Har jo ikke behov for å ha 300+ nummer i listen.. Finnes det også en måte å legge til kontakter i telefonminnet? For å spesifisere: jeg lurer på om det er mulig å fjerne enkelte facebookkontakter, ikke filtrere ut samtlige. Endret 24. desember 2012 av Mushaboom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Innstillinger - Personer - Filtrer. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Innstillinger - Personer - Filtrer. Her finner jeg bare valgmuligheten å vise alle eller ingen kontakter fra en gitt gruppe, f.eks Facebook eller hotmail. Det er dette jeg forsøker å unngå.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Tok min av fatboyputen i natt rundt fem, og uten bruk har den mistet 55% batteri nå klokken elleve. Endret 25. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå