Mathiassen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Dette er litt flaut, men jeg har latt roaming stått på. Når den er skrudd av, så er nettet vekke. Noen som vet hvordan man får nett på win Phone 8 tele2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er kanskje meg som ikke bruker den like mye ennå, men 920'en synes å ha mye lenger batteritid enn min Galaxy SII hadde, selv med utvidet batteri i sistnevnte. Geir Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hmm, hvis jeg endrer volumet på telefonen så går den alltid tilbake til default verdi (20/30) etter reboot. Noe spesielt som må gjøres for at sist valgte volum-nivå huskes? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da prøvde jeg Nokia Drive. Det første den gjør er å sende meg rett inn på en gangvei - som også er sperret med bom i andre enden. Moro Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er kanskje meg som ikke bruker den like mye ennå, men 920'en synes å ha mye lenger batteritid enn min Galaxy SII hadde, selv med utvidet batteri i sistnevnte. Geir Må si meg enig med deg der. De første dagene syns jeg batteritiden var forfordelig, selv om jeg ikke brukte den mye. Nå når jeg kommer jeg fram jobb om kvelden har jo ofte fortsatt igjen 50% batteri. 1 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Angående dette med Telenor og Netcom: Bestilte selv fra One Call, eller One2Cell, og fikk hentelapp i dag, så det er ikke sånn at Telenor har alle telefonene. Nå var riktig nok ikke pakken på postkontoret da jeg dukket opp for å hente den da, så jeg vet jo egentlig ikke om den finnes, men det er nok mest Postens skyld. Har ventet veldig lenge selv og det er nok siste gangen jeg forhåndsbestiller noe slikt og betaler med kort som blir trukket med en gang, ettersom enkelte i tråden ser ut til å ha fått den for ukevis siden gjennom tradisjonelle salgskanaler. Jo fortere telefonene kommer i salg, jo bedre, for det er jo den lekreste WP8-telefonen. Skyter nok fart over nyttår! Endret 21. desember 2012 av IceImp Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 B&W P5, som først foreslått, har jeg testet på iPhone 4S og var ikke så fryktelig imponert egentlig. Ser at de får bra score og omtaler rundt om så kanskje jeg får ta en lytt til, men de ligger på øret i stedet for rundt og blir ubehagelige etterhvert. Beats og sånt utgår glatt Har snust litt på disse, som skal være veldig nøytrale. Ikke er det så mye ohm heller så jeg ser for meg at de ikke krever så allverdens mye av telefonen. Tror nok det Shuresettet er verdt å sjekke ut ja, det scorer høyt også andre steder.. Du bør ikke se deg blind på hverken impedansen etter andre tekniske data men det å se på virkningsgrad og ohm er jo uansett nyttig bakgrunnstoff.. Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tror nok det Shuresettet er verdt å sjekke ut ja, det scorer høyt også andre steder.. Du bør ikke se deg blind på hverken impedansen etter andre tekniske data men det å se på virkningsgrad og ohm er jo uansett nyttig bakgrunnstoff.. Og dessuten kan det lønne seg å bestille headset på postordre selv om man bor nær en forhandler for å sikre seg full returrett etter at man har fått prøve og sammenligne tilstrekkelig :-) Lenke til kommentar
gkjgikkrtuii Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Funker det og fikse Nokian til fabrikkinstillinger igjen? edit: fant det Endret 21. desember 2012 av Mathiasape Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Musikkspilleren i Lumia 920 er ikke all verden, men den har equalizer, og lyden er etter min mening meget bra. Godt med bass, men samtidig ganske så klar og fin lyd. I tillegg er det godt med bass også når jeg bruker TuneIn Radio nettradioapp. Det har jeg vel ikke opplevd før. Det eneste jeg liker dårlig med 920 er at den er vond å holde lenge i, mest grunnet vekten, kombinert med de skarpe kantene. Merker det veldig godt når jeg holder den like store, men adskillig lettere Samsung Galaxy S 3, som i tillegg er rundere i kantene. Lumia 800 har samme fasong som 920, men den lavere vekten gjør at den ikke er så vond å holde i, selv om kantene er like skarpe. Men 920 er en klart bedre mobil. Det er greit at det mangler noen få av mine yndlingapper (spesielt kalenderprogrammet CalenGoo) for Windowsmobiler, men det er til å leve med, og skyldes sannsynligvis begrensninger i operativsystemet. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Dette er litt flaut, men jeg har latt roaming stått på. Når den er skrudd av, så er nettet vekke. Noen som vet hvordan man får nett på win Phone 8 tele2 Når man har tele2 så må du nok ha roamingen slått på, men det kosterbikke deg noe ekstra da tele2 har kjøpt tilgang til det nettet du roamer i i Norge:) tar jeg ikke helt feil så har ikke tele2 noe eget nett i norge, men simkortene har det svenske nettet som hjemmenetverk og roamer Hos netcom i norge uten at det har noe å si på prisen for deg. Men husk å slå av roamingen hvis du reiser til utlandet. Endret 21. desember 2012 av Steinegal Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er ikke tele2 inne på eier siden i Network norway? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Angående dette med Telenor og Netcom: Bestilte selv fra One Call, eller One2Cell, og fikk hentelapp i dag, så det er ikke sånn at Telenor har alle telefonene. Nei, Telenor har ikke alle telefonene nå nei, men mellom november og desember hadde de alle telefonene her til lands. Tilfeldig, neppe, uansett hva enkelte over her sier. Og da er det jo desto verre for oss andre om tilgangen på telefonen er liten i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da har jeg fått min utgave av Lumia 920. Rask leveranse må jeg si. Ble meget overrasket over at den kom idag Det å gå ifra Lumia 800 til 920 var en rimelig stor overgang størrelsesmessig. Men dette gnaget om vekt klarer jeg ikke å skjønne. Synes ikke den føles for tung. Perfekt vekt spør du meg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Er ikke tele2 inne på eier siden i Network norway? Det stemmer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da har jeg fått min utgave av Lumia 920. Rask leveranse må jeg si. Ble meget overrasket over at den kom idag Det å gå ifra Lumia 800 til 920 var en rimelig stor overgang størrelsesmessig. Men dette gnaget om vekt klarer jeg ikke å skjønne. Synes ikke den føles for tung. Perfekt vekt spør du meg Gratulerer! Da skulle jula være reddet Den er litt tung, men det er at den er litt glatt å holde i, at den kan være lett å miste ut av hånda. I tillegg kan de skarpe kantene være litt ubehagelige. Jeg kjøpte et par "Flexi Shield Skin"-covere fra Teleboden.no, og er veldig fornøyd med dem. De var rimelige også; 75 kr pr stk. Materialet gir god friksjon, og de har riflede sider, slik at man har et mye bedre grep. Dessuten blir ikke telefonen så mye større, og coverne er lette å få på og av. Med cover sitter ikke kameraglasset så utsatt til heller. Link: http://www.teleboden.no/produkt/mobiltelefon-tilbehor/nokia/lumia-920/flexi-shield-skin-for-nokia-lumia-920-s-line Lenke til kommentar
Babben74 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Det gjelder alle som har samme lager/leverandør som Netcom. Jeg fikk beskjed om at Telenor hadde betalt en god slump penger til Nokia for å få alle telefonene fra november. Så vi andre må bare vente. Helt håpløst, og nok et godt bevis på hvordan penger styrer denne verdenen. Mitt første innlegg ble et svar. Jeg bestemte meg tidlig st dette var telefonen jeg ville ha. Forhåndsbestilte hos Netcom i slutten av oktober, da det er min leverandør. Fikk bange anelser når datoen hele tiden endret seg. Dagen etter lanseringen hang jeg meg på telefonen og lurte på hvor det ble av underverket. Fikk datoen 13, 17 desember eller noe senere som svar. Jeg sa at dette ikke holdt. Jeg forventet som trofast kunde å være først i køen når denne kom til Moobi. Og sannelig lå telefonen på posten 3. Desember. Så masing presser deg fremover i køen....dessverre Endret 22. desember 2012 av Babben74 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvor får man kjøpt trådløse ladere og/eller sånn høtøytaøer til denne tlf? Hvordan er Xbox music VS spotify? Vurderer å åpne konto. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvor får man kjøpt trådløse ladere og/eller sånn høtøytaøer til denne tlf? Hvordan er Xbox music VS spotify? Vurderer å åpne konto. Trådløse høyttalere og trådløs lader finnes i flere butikker/nettbutikker som selger mobil-/datautstyr. Jeg kjøpte mine Nokia 360 høyttalere og trådløs lader på Expert. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 B&W P5, som først foreslått, har jeg testet på iPhone 4S og var ikke så fryktelig imponert egentlig. Ser at de får bra score og omtaler rundt om så kanskje jeg får ta en lytt til, men de ligger på øret i stedet for rundt og blir ubehagelige etterhvert. Beats og sånt utgår glatt Har snust litt på disse, som skal være veldig nøytrale. Ikke er det så mye ohm heller så jeg ser for meg at de ikke krever så allverdens mye av telefonen. Bruker Audio Technica M50 hjemme og ute med Lumia 920'n, låter meget bra! Bruker noen super comfy 500 kroners Sony XB500 på jobben, også bra lyd i de syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå