Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt greia med Spotify. Jeg har Wimp og den er er knall. God lydkvalitet, har aldri problemer med feil på den og på Lumia får jeg opp spillerknappen når telefonen er i låseskjerm. Meget godt utvalg og oversiktlig også. Skjønner jo dersom man har pr nå alle spillelistene sine på Spotify, men dersom du ikke har Spotify-konto; prøv Wimp.

 

Er det ellers noen som vet om en bra kalender app eller om WP8 kommer med oppdatering av kalenderen sin. Den som er nå er ikke mye å skryte av, og jeg savner den sinnsykt gode kalenderen jeg hadde på Galaxy Note. Månedsvisningen på Lumia er skrevet med laserskrift og må tydes med elektro-mikroskop. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg bestiller telefonen idag fra telenor sin nettside, får man den før jul da? Bor litt utenfor Oslo.

 

Den er på lager og det står at det tar 1-3 dager.. men er jo juletider så ikke godt og si?

 

Posten sin landsdekkendegaranti er vel 16. desember, men det er jo ikke umulig at du får den på fredag/lørdag om den blir sendt i dag.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt greia med Spotify. Jeg har Wimp og den er er knall. God lydkvalitet, har aldri problemer med feil på den og på Lumia får jeg opp spillerknappen når telefonen er i låseskjerm. Meget godt utvalg og oversiktlig også. Skjønner jo dersom man har pr nå alle spillelistene sine på Spotify, men dersom du ikke har Spotify-konto; prøv Wimp.

 

Er det ellers noen som vet om en bra kalender app eller om WP8 kommer med oppdatering av kalenderen sin. Den som er nå er ikke mye å skryte av, og jeg savner den sinnsykt gode kalenderen jeg hadde på Galaxy Note. Månedsvisningen på Lumia er skrevet med laserskrift og må tydes med elektro-mikroskop. :hm:

 

 

wimp fungerer strålende, men mange av oss har garantert spotify inkl i mobil abo. (meg inkludert).

Lenke til kommentar

Då har kånå fått sin røde som tidlig julepressang. HAr fått tafset litt med den de siste dagene, skikelig digg.

Men er det noen som vet om det finnes holder for bil med trådløs lading. Har søkt litt, men ikke funnet noe.

Genialt med trådløs ladning, måtte det bli standard på de fleste modeller.

Vet ikke om det er så digg å tafse med konas røde, om det så var en tidlig julepresang.....

Lenke til kommentar

Men er det noen som vet om det finnes holder for bil med trådløs lading. Har søkt litt, men ikke funnet noe.

Genialt med trådløs ladning, måtte det bli standard på de fleste modeller.

 

Vet ikke om holder til mobiler er så veldig "inn" lenger...

Selv har jeg helt sluttet å bruke holder i min bil for lenge siden, syns det er mye bedre å bare ha mobilen i bukselommen og med tilkobling via blåtann direkte mot bilen. Har også GPS i bilens skjerm (som de fleste biler har idag) og da faller endel av poenget med holder bort, telefonliste osv vises jo også på bilens skjerm :)

En annen ting er att en holder også kan gi stygge skruehull i bilen konsoll, hos meg ligger iallfall mobilen fint i bukselommen og kommer aldri til å bruke noen mobilholder mer, om jeg skulle ha behov for lading har jeg en 12V kontakt i midtkonsollen, men er veldig sjelden den blir brukt, føler det er litt sånn 2003 det med holder i bilen, hehe.. :tease:

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Mobilholder er inn det. Ingenting man trenger å skru fast, man får både sugekoppholder og holder som plasseres i rillene til klimanlegget. For folk som kjører mye på jobb og bruker mobilen er det ikke bare fornuftig i henhold til lovverket om bruk av mobiltelefon i bil, men mange er også svært avhengig av å kunne lade samtidig.

 

Og brukes telefon til å spille av musikk i bilen er det kjekt å ha det tilgjengelig og strategisk plassert.

 

Også er det tilkoblingen man må gjøre, har mulighet til å gjøre. Noen bruker blåtann, andre kabel mens andre kanskje kjører en overføring via FM sender.

 

Sjekk ut WPcentral, der er det masse utvalg :)

Lenke til kommentar

Mobilholder er inn det. Ingenting man trenger å skru fast, man får både sugekoppholder og holder som plasseres i rillene til klimanlegget. For folk som kjører mye på jobb og bruker mobilen er det ikke bare fornuftig i henhold til lovverket om bruk av mobiltelefon i bil, men mange er også svært avhengig av å kunne lade samtidig.

 

Og brukes telefon til å spille av musikk i bilen er det kjekt å ha det tilgjengelig og strategisk plassert.

 

Også er det tilkoblingen man må gjøre, har mulighet til å gjøre. Noen bruker blåtann, andre kabel mens andre kanskje kjører en overføring via FM sender.

 

Sjekk ut WPcentral, der er det masse utvalg :)

 

Jeg skrev "kan" gi skruehull, det kommer ann på type bil, men som du sier brukes sugekopp endel idag ja.

Selvsagt kan man ikke utføre alle operasjon via bilens skjerm men man får gjort det viktigste, jeg er iallfall gått helt bort fra holder, ligger kun i lommen hos meg :) Endel syns jo og det er litt skjemmende å ha en uoriginal brakett/holder i bilen, men ikke alle bryr seg om det...

Ang. lading er det selvsagt ett poeng ja, men man skal jo ha litt uflaks om man skal lade mobilen akkuratt når man er ute å kjører, men joda det har hendt ja...

Lenke til kommentar

Ja, en eller annen produsent av kjøretøy. Hørte det fra en spokesperson for Nokia i dag på Oslo city.

 

Sett en del 920er i Oslo de siste dagene.

 

Han fyren sa at rød, grå og gul 920 ikke kommer med 4g enda, pga at de ikke har fått sendinger med 4g til Norge enda av de fargene.

 

Syntes det hørtes rart ut.

 

Han sa foesåvidt også at folk generelt er positive til telefonen, de liker UIet og at den har kameraknapp, og syntes det er positivt at det er Windows og Nokia.

 

Og at bedrifter er ganske store på innkjøp av 920 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...