Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om en skal bruke et program for å synce med pc, eller blir bilder, videoer osv. automatisk lagt inn i forhåndsdefinerte mapper når telefonen kobles sammen med pc'n?

Jeg synes ikke Zune er noe bra hvertfall.

Du må ikke synkronisere mot et program, her får du "dra og slipp" disktstasjon :)

http://wmpoweruser.com/drag-and-drop-file-management-demoed-in-windows-phone-8/

Noen som vet sånn cirka hva den antagligvis kommer til å koste rett rundt juletider og litt etter jul?

Nei, det er ganske vanskelig å tenke seg, men jeg tipper en pris på 4300 - 4600 rundt og etter jul avhengig av hvor man kjøper den :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Det ligger vel an til at de fleste har den inne i løpet av 1.uka i november (håper jeg).

Fikk svar fra onecal i dag

"Hei!

Første parti er forventet inn 131112 men dette er ubekreftet pr i dag.

Lumia i farve rød, hvit og gul er forventet inn 201112 men dette er også ubekreftet pr i dag.

Med vennlig hilsen

Greta

Kundekonsulent

One2cel AS"

Lenke til kommentar

Du må ikke synkronisere mot et program, her får du "dra og slipp" disktstasjon :)

http://wmpoweruser.com/drag-and-drop-file-management-demoed-in-windows-phone-8/

Å få opp mobilen som diskstasjon igjen blir flott :-)

Savner dette på 7.5...

Og å slippe Zune blir ikke mindre herlig ;-) å få inn en video på mobilen tar en halv evighet.

Mener det også var snakk om trådløs synkronisering med pc...?

Vet det er nå også (7.5), men den er det ikke mye styring på...

Lenke til kommentar

"Hei!

Lumia i farve rød, hvit og gul er forventet inn 201112 men dette er også ubekreftet pr i dag.

Med vennlig hilsen

Greta

Kundekonsulent

One2cel AS"

Interessant. Jeg forhåndsbestilte fra One Call og fikk SMS fra dem i går om at mobilen var tilgjengelig fra 31.10.12. Ingen stor krise om jeg må vente til midten av november, men det er ikke en drømmesituasjon og jeg synes det er rart at de ikke skriver riktig dato til meg når de tilsynelatende vet den.

Lenke til kommentar

"Hei!

Med vennlig hilsen

Greta

Kundekonsulent

One2cel AS"

Interessant. Jeg forhåndsbestilte fra One Call og fikk SMS fra dem i går om at mobilen var tilgjengelig fra 31.10.12. Ingen stor krise om jeg må vente til midten av november, men det er ikke en drømmesituasjon og jeg synes det er rart at de ikke skriver riktig dato til meg når de tilsynelatende vet den.

Jeg har også forhåndsbestilt der, og har fått beskjed fra flere kundebehandlere hos de og One2Cel om at den skal være tilgjengelig 31.10.12...

Lenke til kommentar

Det ligger vel an til at de fleste har den inne i løpet av 1.uka i november (håper jeg).

"Hei!

Med vennlig hilsen

Greta

Kundekonsulent

One2cel AS"

Uff uff.. Det betyr at i verste fall er det 3-4 uker til noen av oss får den. Har også bestilt fra One Call, og fikk info om at telefonen skulle være på lager rundt 31/10.

Lenke til kommentar

Æsj altså...nå har leverandøren hvor jeg har bestilt endret dato, den står nå til ubekreftet 20.11.2012. Vel vel, det var som jeg fryktet. Da smører jeg meg inn med den hellige tålmodighetskremen igjen :)

Det kan riktignok endre seg til det bedre, men innstiller herved hjernen på "en gang i november"!

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Ingen fare for postmannstråd. Førsteposten blir oppdatert med en gang anmeldelser og mer informasjon rundt tilgjengelighet blir kjent.

Syns det bare er positivt at man har diskusjoner rundt kjøpet av mobilen. Flere av oss har ventet lenge på å få denne i hende, og da er det greit å snakke med likesinnede. Fram mot lanseringen blir dette en "kjøpetråd", etterhvert blir det en mer generell brukstråd slik jeg ser det - med tips og triks i førsteposten.

Lighten up.

Hvor har folk bestilt fra?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilt fra Elkjøp selv nå nettopp

Hadde egentlig tenkt å vente til den kom fysisk i butikk og kjøpe når den åpnet om dagen men virker som de får inn til nettbutikk først så fysiske butikker (ettersom man ikke kan velge collect@store)

Ble hvit, ville egentlig ha den grå, men så ikke den i norske nettbutikker.

Når det gjelder de man kjøpe i Norge er egentlig den røde favoritten men var redd det ville begrensende hva slags farger på tiles man kunne velge.

Elkjøp har forresten verdens dårligste valg når det gjelder shipping.

Vanlig, som er tregere en vanlig post.

Ekspressfart som er like kjapt i teorien som vanlig pakkepost....

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Har selv mest lyst på grå, men det er jo ingen som har den. Litt merkelig i og med at fargen står på de norske Nokia sidene.

Og enda merkeligere om det er en farge som kommer senere. Hadde skjønt det om det var 4 farger som kom først og 4 til senere, men det er jo ikke tilfellet.

Så det blir vel hvit på meg også tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...