Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Har sendt mail til CCO i PlayDeadGames som laget limbo og spurt.

IloMilo er jo et FANTASTISK puzzlespill, men er ikke super grafikk, er originalt til WP7.5. Anbefales.

Tok noen bilder i går kveld bare for å se:

Closeup, alt annet default

s67gvs.jpg

Closeup, alt annet default

2gybszb.jpg

Night, alt annet default

t722yr.jpg

Jeg er jo ræv og aner ikke hva jeg styrer med mtp fotografi. Skal starte ta mer bilder og lære meg litt mer om fotografi.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du Android eller Symbian så har vel nettleseren Java tror jeg. Men WP og IOS har det f.eks ikke.

Android har heller ikke støtte for java i nettleseren. Apps kjører i Java i en JVM.

Det var nemlig noen her som påstod att det ikke var java-støtte uansett på mobiler (untatt maemo), men det stemmer nok ikke nei....

Case closed :)

WP8 støtter ikke Java, som er veldig forskjellig fra javascript-bildet du hadde lenger oppi her. Jeg påstod heller ikke at telefoner ikke støtter java. Blant annet nevnte jeg at alt av telefoner før smarttelefoner omtrent kjørte J2ME, som er Java. Android kjører Java. Men dette har fortsatt ingenting med støtte for Java-applets i nettleseren å gjøre.

Det ferrek sier er rett, så daaa kan vi kjøre en case closed. :)

Endret: Manglet en bokstav.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Sliter veldig med at mobilen slår seg av/rebooter i hytt og gevær. Jeg har ikke på 4G som maksimal hastighet. Noen tips til å gjøre mobilen mer stabil? Latterlig at den skrur seg av i løpet av natta så alarmen ikke går av etc.

Det er enten å bytte mobilen i en ny (min gjør aldri dette), eller vente på oppdateringen som straks kommer.

Men ja, det er veldig rart. Kan det være NFC eller BT (to ting jeg aldri bruker eller har aktive)?

Lenke til kommentar

Nei, skal bare ta minutter fra simkortet er aktivert til det skal funke. Stikk tilbake og si "wtf".

Fyren i kassa hadde ikke aktivert det hos Telenor. Så fikk nytt nummer da jeg kom. Jeg måtte le, ettersom han prøvde å legge skylden på Telenor.

Endret av HebnesO
Lenke til kommentar

Advarsel til alle som bruker wp8:

aldri finn på å endre kontakter via outlook.com (people).

Etter å ha finpusset titalls kontakter med mellomnavn og etternavn så var det ikke mulig å gå inn på 'Personer' på wp8, heller ikke melding-huben fungerte ordentlig.

Når jeg trykket på noen meldinger så var alle meldingene jeg sendte til de borte, andre ganger så viste den ikke meldingene i det hele tatt men slengte meg tilbake til hovedskjermen.

Det samme skjer på peoples hub. Velger jeg en random person så viser den i 1 av 3 tilfeller, ellers blir jeg slengt ut til hovedmenyen.

Holder på å hardsette telefonenen og starte på nytt. for håpe det ordner seg.

Lenke til kommentar

Får ikke liv i telefonen nå.. Hadde fulladet batteri i ettermiddag. Skjer ingen ting uansett hva jeg trykker på, holder inne, kombinasjon av flere knapper samtidig etc.

What to do? :confused:

Hold inne volum ned+av/på knappen minimum 10 sekunder så restarter den. Hvis ikke så er den vel tom for strøm og må lades.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft skrek høyt om Live tiles på WP, men jeg kan ikke si at jeg har funnet noen apps som bruker de til noe fornuftig. Per dags dato har jeg en app som viser temeperatur og vær.

Finnes det noen bra live tile apps?

Må si meg litt enig, savner flere apps som har live tile ala Bilder og Personer så det blir litt mer levende. Men, kalender, mail, Battery Level for WP8 og Nextgen Reader har live tile, bare ikke så veldig spennende og flashy

Lenke til kommentar

Har nå hatt min gule nokia lumia 920 i 1 uke.

må si at dette er den beste mobilen jeg har prøvd. Aldri no som hakker i menyer eller programmer, alt bare flyter. :)

den har restarta en gang av seg selv, men det var mens jeg så på så gjorde ikke noe da. Har blokka noen apper fra å kjøre i bakgrunnen etter det, da har det ikke skjedd igjen.

Gleder meg til oppdateringen på kamera! Er jo ikke så verst nå heller da, men kommer fra n8 og der var nok kamera noe bedre.

Super fornøyd med ny GUL telefon, og håper wp8 selger brå. Da blir det nok ikke mangel på apper her heller. Er allerede brå, men mangler noen.

Til slutt. Vekta er ikke no problem. Jeg tenker ikke over det, og dama sa: er det denne som skal Vere så tung.? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...