Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Cellular: det kom i oppdateringen til 8X, den som kom i går/dag. http://www.wpcentral...-call-reject-it Lydonen: Beklager, jeg vet ikke mer enn det google kan søke opp om det, aldri brukt google calendars selv :/ . Endret 13. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Takk likevel Slai :-) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Cellular: det kom i oppdateringen til 8X, den som kom i går/dag. http://www.wpcentral...-call-reject-it Lydonen: Beklager, jeg vet ikke mer enn det google kan søke opp om det, aldri brukt google calendars selv :/ . Tusen takk for tipset, og link til en nettsted jeg ennå ikke har blant alle mobil-bokmerkene mine Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fint forum der og, samt egen app såklart. Ikke noe problem, hyggelig å hjelpe =) Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fant mye nyttig her men kommer meg fortsatt ikke inn på oppsetts-sida... http://productforums.google.com/forum/#!topic/calendar/gY-fCGB4Y1c Får prøve fra en android-enhet i morra :-/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det ER SÅ MYE FINT Å TA BILDE AV I SANDNES NÅ. Ligger TYKK snø overalt, sånn en halvmeter med awesomeness overalt. Helt sykt mye fine motiver. Skikkelig sånn Bone-snø. *venter utålmodig på at 920en skal komme frem til Stavanger fra Danmark* 1 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Takk for svar- må si telefonen er helt super! Men artikkelen er lik windows egen, og problemet det samme, m.google.com/sync redirigeres til www.google.com/sync selv om jeg har satt opp at nettleseren skal vise mobilsider slik det står i instruksjonen... Skal bare teste noe her forsøke å åpne denne rett fra telefonen mens browseren er signet inn på google kontoen https://m.google.com...ducts&hl=en Edit: Ser ut til å fungere fint her, kan velge alle mulige kalendere jeg har lagt til fra før, type Contacts' birthdays, høytider i Norge, Arsenal kamper, osv Editedit: spørsmål er nå hvor jeg på selve telefonen velger om de skal vises eller ei Endret 13. desember 2012 av tacomodo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 På "accounts" velger du gmail-kontoen og velger hvilke som skal synces. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fanden... tlf ligger snødd inne i Danmark, kommer i morgen tidlig at best. Lenke til kommentar
lydonen Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 tastet inn akkurat det du skrev Tacomodo, og ble redirigert rett til www.google.com/sync :-( Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Var og kjøpte meg en rød Lumia 920 hos Stavanger L-kjøp. Hadde 1 igjen, var rimelig fornøyd da jeg fikk tak i den. Eneste problemet jeg har nå, er at jeg ikke får dekning på den, kjøpte den med binding og abonnement til Telenor. Nytt nummer og mikro-sim. Regner med at dette er noe med galt fra Telenor sin side og skal ringe og høre med dem, men er det noen andre som har hatt noe lignende problemer? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, skal bare ta minutter fra simkortet er aktivert til det skal funke. Stikk tilbake og si "wtf". Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som har fått Nokia Drive+ oppdateringen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som har fått Nokia Drive+ oppdateringen? Ja. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Awesome, si fra om den kan kjøre i bakgrunnen nå eller om den fortsatt lager kvalm . Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 tastet inn akkurat det du skrev Tacomodo, og ble redirigert rett til www.google.com/sync :-( Passet du på å signe inn på googlekontoen din i telefonbrowseren før du forsøkte åpne linken? Det fungerer i alle fall her.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 På "accounts" velger du gmail-kontoen og velger hvilke som skal synces. Altså Instillinger -> e-post + kontoer? Her var det ikke mye å velge om jeg går inn på gmailen Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 funnet wp7.8 til lumia 800? Ehm, mente lumia 900 Du får følge med på denne tråden http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1501 Jeg har en gammel HD2 som jeg har hatt så godt som alt av Windows og Android OS på. Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Først av alt takk til alle som skriver om egne opplevelser, tips og triks i denne tråden - Supert! Lest meg gjennom de siste 60 sidene og valget ble i det hele tatt enkelt. Problemet nå er at min nye gule 920 befinner seg under det jævla juletreet, strengt bevoktet og uten muligheter for å lek Blir nødt til å angripe julematen med spade for å få fortgang i gaveutdelingen den 24 ... 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Først av alt takk til alle som skriver om egne opplevelser, tips og triks i denne tråden - Supert! Lest meg gjennom de siste 60 sidene og valget ble i det hele tatt enkelt. Problemet nå er at min nye gule 920 befinner seg under det jævla juletreet, strengt bevoktet og uten muligheter for å lek Blir nødt til å angripe julematen med spade for å få fortgang i gaveutdelingen den 24 ... Rive av noen ark på kalenderen...? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå