Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar- må si telefonen er helt super! Men artikkelen er lik windows egen, og problemet det samme, m.google.com/sync redirigeres til www.google.com/sync selv om jeg har satt opp at nettleseren skal vise mobilsider slik det står i instruksjonen...

Skal bare teste noe her

forsøke å åpne denne rett fra telefonen mens browseren er signet inn på google kontoen

 

https://m.google.com...ducts&hl=en

 

Edit: Ser ut til å fungere fint her, kan velge alle mulige kalendere jeg har lagt til fra før, type Contacts' birthdays, høytider i Norge, Arsenal kamper, osv

 

Editedit: spørsmål er nå hvor jeg på selve telefonen velger om de skal vises eller ei

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Var og kjøpte meg en rød Lumia 920 hos Stavanger L-kjøp. Hadde 1 igjen, var rimelig fornøyd da jeg fikk tak i den. Eneste problemet jeg har nå, er at jeg ikke får dekning på den, kjøpte den med binding og abonnement til Telenor. Nytt nummer og mikro-sim.

 

Regner med at dette er noe med galt fra Telenor sin side og skal ringe og høre med dem, men er det noen andre som har hatt noe lignende problemer?

Lenke til kommentar

Først av alt takk til alle som skriver om egne opplevelser, tips og triks i denne tråden - Supert! Lest meg gjennom de siste 60 sidene og valget ble i det hele tatt enkelt. Problemet nå er at min nye gule 920 befinner seg under det jævla juletreet, strengt bevoktet og uten muligheter for å lek :hrm: Blir nødt til å angripe julematen med spade for å få fortgang i gaveutdelingen den 24 ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først av alt takk til alle som skriver om egne opplevelser, tips og triks i denne tråden - Supert! Lest meg gjennom de siste 60 sidene og valget ble i det hele tatt enkelt. Problemet nå er at min nye gule 920 befinner seg under det jævla juletreet, strengt bevoktet og uten muligheter for å lek :hrm: Blir nødt til å angripe julematen med spade for å få fortgang i gaveutdelingen den 24 ...

Rive av noen ark på kalenderen...? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...