chrisAK Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Da har jeg også bestilt lumia 920 Jeg bestilte fra Chess sin nettside. Kostet 4800 kr hvis jeg fortsetter å ha abonnementet jeg har der. Spørsmålet er når den kommer. På siden deres har de skrevet at den er forventet 25. November. Det synes jeg var nokså seint. Så jeg sendte en mail til Chess for å høre hva de har å si Gratulerer! Da er vi ihvertfall to her inne Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Sjekk dette da Nokia Lumia 920 pre-orders overgår pre-orders på iPhone 5 i Frankrike. http://www.phonearen...-France_id35614 Nokia Lumia 920: Pre-orders allerede utsolgt i Italia! http://www.phonearena.com/news/Nokia-Italy-Lumia-920-preorders-already-sold-out_id35604 Tror dette bekrefter det mange av oss her inne skriver: flere og flere blir lei av Android og Apple og vil ha noe helt nytt og nyskapende... Velkommen tilbake Nokia og velkommen Windows Phone 8 Endret 21. oktober 2012 av chrisAK Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Herlig! Jeg tror iphone bølgen er på vei nedover. Folk vil ha noe nytt nå. Slik er det jo ofte med de fleste trender. De kommer og går. Nå er det forhåpentligvis Nokia sin tur igjen i samarbeid med windows plattformen. Uansett så er det herlig å skille seg ut og ikke følge strømmen hele tiden Jeg klarer ikke å vente nå. jeg har også forhåndsbestilt windows 8 til pcen. Er spent på hvordan skydrive fungerer mellom Lumia 920 og windows 8 pc Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Selv om det er løst relatert til WP8 så var det artig. http://www.youtu.be/dlZgcAacIxU 1 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Da klarte jeg ikke vente lengre og fikk bestilt meg en sort 920 til 4400,- hos onecall Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har også nettopp bestilt en hvit Lumia 920 fra OneCall. Totalpris ferdig levert kr. 4.419,- Syntes ikke det er en dårlig pris. De skulle få inn telefoner den 31. oktober. Lenke til kommentar
stue Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som vet om den er mulig å forhånds-bestille fra djuice/telenor? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tok kontakt med OneCall for å høre om de får inn grå versjon av 920: Ikke hørt noe om den grå. Nokia bestemmer selv hvilke farger som skal lanseres i hvilke land, og vi har bare fått bekreftet de fargene som er lagt ut. Jeg skal informere innkjøp om at det er interesse, så kanskje de kan videreformidle til nokia norge osv. De vil nok ikke komme før tidligst november i så fall. Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Om fargene er selve dekselet eller går det ann å bytte de? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lumia 920 er hel ved. Lumia 820 kan det byttes deksler på. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som vet om den er mulig å forhånds-bestille fra djuice/telenor? Ikke kommet noenting fra Telenor ennå... Telenor er trege... hører dere Telenor, dere er TREGE !!! Vurderer å bytte leverandør både på nett og mobiler til hele familien... Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men skal man forhåndsbestille via en nettbutikk, eller vente til den kommer i butikkene? Synes det er greit å kunne gå til butikken og klage/reklamere hvis det skulle være noe feil etc. Hvor enkelt er egentlig dette i praksis når en handler via nettet? Har djuice, og vurderer om jeg skal kjøpe uten abbonement, eller med abb. og nedbetaling. Dette forusetter dog at Telenor klarer å få inn telefonen i rimelig tid.. orker ikke å vente på ukesvis etter at andre har fått den i salg! Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men skal man forhåndsbestille via en nettbutikk, eller vente til den kommer i butikkene? Synes det er greit å kunne gå til butikken og klage/reklamere hvis det skulle være noe feil etc. Hvor enkelt er egentlig dette i praksis når en handler via nettet? Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe i butikk. Har lyst å leke litt med telefonen før jeg kjøper, pluss at jeg ikke har bestemt meg for farge enda:P Har djuice, og vurderer om jeg skal kjøpe uten abbonement, eller med abb. og nedbetaling. Dette forusetter dog at Telenor klarer å få inn telefonen i rimelig tid.. orker ikke å vente på ukesvis etter at andre har fått den i salg! Skrev et innlegg tidligere i tråden der det i hvert fall ser ut som det er billigere å kjøpe med abo. enn ulåst. Tror jeg kjøper med abo. denne gangen. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jaja. Får se om denne er noe til tess. Går fra iPhone 4. Blir svart farge for min del Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sort og hvit er teknisk sett ikke farger Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sort og hvit er teknisk sett ikke farger Sant nok! Jeg bestilte svart. Det er jo en nøytral farge Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Er det noen som vet hva som følger med i esken? Det skal vel godt gjøres om det ligger noen mulighet for trådløs lading der. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Er det noen som vet hva som følger med i esken? Det skal vel godt gjøres om det ligger noen mulighet for trådløs lading der. SalgspakkeNokia Lumia 920 Nokia USB Hurtiglader AC-16 Nokia lader og Data kabel CA-190CD Nokia Headset WH-208 Hurtig guide SIM-dørnøkkel Dette kan du sjekke på Nokia.no selv. Lenge leve latskapen. Endret 22. oktober 2012 av Excelsion Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Lumia serien har jeg liten tro på att vil selge noe bra (det er kun en gjetning fra meg selvsagt), salgstallene hittil har jo ikke vært mye å skryte av heller... Da har jeg heller mer tro på Asha som gjør det veldig bra hos Nokia på smartmobiler (se grafe i linken over). Men om du heller vil ha 920 så kjøp den, men helt ærlig må jeg si att den virker som en stor skuffelse fra Nokia, att de i hele tatt vil "misbruke" pureview navnet på en slik mobil skjønner jeg ikke.... Den har hverken zoom eller pixelbinning og burde aldri hatt pureview navnet, på toppen av det hele tar den kun opp lyd i mono (!) (ja tro det eller ei i år 2012)..... Endret 23. oktober 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå