Audiosun Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur. Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse. Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene? Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er verken noe bedre eller verre enn Android og ios imo. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Last ned Connection Tiles så kan du legge opp snarveier til dette. Lasta ned connectivity shortcuts. Hvordan er den sammenlignet med Connection tiles? Endret 8. desember 2012 av CreativeFantasy Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur. Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse. Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene? Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først. Tastaturet er det klart beste jeg har prøvd på NOEN mobil, har hittil klart å bomme kun noen få ganger på tastene. Og stavekontrollen/ordlista er et lite under Ser ut som mobilen vet hva jeg skal skrive før jeg tenkt ferdig... Men kan jo prøve en i butikk? (hvis det er noen som har inne...) 1 Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Tastaturet er det klart beste jeg har prøvd på NOEN mobil, har hittil klart å bomme kun noen få ganger på tastene. Og stavekontrollen/ordlista er et lite under Ser ut som mobilen vet hva jeg skal skrive før jeg tenkt ferdig... Men kan jo prøve en i butikk? (hvis det er noen som har inne...) Det virker jo lovende. Har tenkt å prøve i butikk, men ingen som har den inne for tiden her. Jeg har ingen problemer med å vente noen uker til. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur.Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse. Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene? Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først. Jeg har som deg også aldri fått en bedre skriveopplevelse enn min N900. Bare det faktum at man kan ctrl-x/c/v og slike tastatursnarveier er fantastisk, for ikke å nevne snarveiene i OSet i seg selv for multitasking m.m... MEN that being said; det er to tastaturer jeg er fornøyd med. Swiftkey X på Android og tastaturet på Lumia 920. Størrelsen på SGS3en og 920en gjør at å skrive på disse to tastaturene er en fin opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 MEN that being said; det er to tastaturer jeg er fornøyd med. Swiftkey X på Android og tastaturet på Lumia 920. Størrelsen på SGS3en og 920en gjør at å skrive på disse to tastaturene er en fin opplevelse. Spørs ikke om det blir ny Nokia på meg Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg ville valgt 920 over SGS3 igjen. De er begge sykt awesome telefoner for min bruk, men 920 vinner med et hestehode pga design, UI, trådløs lading, og litt slikt snacks. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Forresten kommer 4g til ulåste mobiler i slutten av januar, ikke om 7 måneder. Gladnyhet! http://www.amobil.no...e-far-4g/115042 Gudene vet hvorvidt dette forandrer noe for oss som har mobiler fra Clove, feks. Endret 8. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 er det ikke dumt av telenor å la kunder få muligheten til å forsikre mobilen sin når som helst?.. Kan jo bare la vær å forsikre inntil jeg ødelegger den, så kan jeg forsikre den, vente i en uke. Og be dem å få den fikset.. :/ Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 er det ikke dumt av telenor å la kunder få muligheten til å forsikre mobilen sin når som helst?.. Kan jo bare la vær å forsikre inntil jeg ødelegger den, så kan jeg forsikre den, vente i en uke. Og be dem å få den fikset.. :/ ja desverre er det slik, men de kan se sist kortet var i mobilen, og når den var i bruk sist, om de vil. men er nok mange som misbruker dette, derfor forsikringene stiger hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det ville vært ulovlig, og veldig mistenksomt. Om de ser en plutselig endring i bruk i samme tid som du opprettet forsikringen er du busted. Typ ikke bruk i det hele tatt, annet håndsett, plutselig ikke tilkoblet data e.l. 1 Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Lasta ned connectivity shortcuts. Hvordan er den sammenlignet med Connection tiles? Brukte den tidligere og er vel samme greia mener jeg, men jeg likte connection tiles bedre. Husker ikke helt hvorfor tror det var fordi jeg kunne velge flere design på de forskjellige tiles. Endret 8. desember 2012 av Terminal Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nå har jeg endelig en Lumia 920 på vei. Er spent på hvor mye bedre den er i forhold til Lumia 800 som jeg har. Bruker jo en iPhone 5 til vanlig nå, men måtte bare ha en Lumia 920, hehe.. Moro og lese i tråden her, virker som mange er fornøyd. Nå er det bare og vente på postmann Pat ;-) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Nå har jeg endelig en Lumia 920 på vei. Er spent på hvor mye bedre den er i forhold til Lumia 800 som jeg har. Bruker jo en iPhone 5 til vanlig nå, men måtte bare ha en Lumia 920, hehe.. Moro og lese i tråden her, virker som mange er fornøyd. Nå er det bare og vente på postmann Pat ;-) Da kan du bare glede deg, vanskelig å la den ligge stille... Endret 8. desember 2012 av Xaphoon 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har abstinenser... Sendte vekk min på mandag, og får den neppe før tidligst tirsdag neste uke . Mest sannsynligvis ikke før slutten av neste uke. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har abstinenser... Sendte vekk min på mandag, og får den neppe før tidligst tirsdag neste uke . Mest sannsynligvis ikke før slutten av neste uke. ble det ny, eller bytter dem batteri? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Håper faktisk de bytter batteri, da tlf ikke hadde noen andre lyter. Får vite mer mandag/tirsdag hva som skjer. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Håper faktisk de bytter batteri, da tlf ikke hadde noen andre lyter. Får vite mer mandag/tirsdag hva som skjer. tror faktisk min og, har fått innkjørt seg nu. håper det.heller ikke hatt noe frys, eller restart til nå. Endret 8. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Opplever det samme, men det har nok ikke med WP å gjøre (jeg har testet også på andre OS). Har meldt det inn til ansvarlige i Telenor så håper jeg å kunne gi nærmere info så snart som mulig. Andre her som opplever at BankID ikke fungerer lenger? Og når startet det evt? Har funnet ut at om man bytter til nytt SIM kort så må man opprette ny BankID avtale i nettbanken. Antar de fleste som bestiller Lumia 920 med Telenor får nytt SIM kort som er klart for 4G, og dermed må man registrere ny BankID avtale. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå