Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur.

Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse.

 

Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene?

Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur.

Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse.

 

Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene?

Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først.

Tastaturet er det klart beste jeg har prøvd på NOEN mobil, har hittil klart å bomme kun noen få ganger på tastene. Og stavekontrollen/ordlista er et lite under :D

Ser ut som mobilen vet hva jeg skal skrive før jeg tenkt ferdig... :p

Men kan jo prøve en i butikk? (hvis det er noen som har inne...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tastaturet er det klart beste jeg har prøvd på NOEN mobil, har hittil klart å bomme kun noen få ganger på tastene. Og stavekontrollen/ordlista er et lite under :D

Ser ut som mobilen vet hva jeg skal skrive før jeg tenkt ferdig... :p

Men kan jo prøve en i butikk? (hvis det er noen som har inne...)

 

Det virker jo lovende. Har tenkt å prøve i butikk, men ingen som har den inne for tiden her.

Jeg har ingen problemer med å vente noen uker til.

Lenke til kommentar
Jeg er vel en av de få (kanskje eneste) som går rundt med N900 enda. Hovedårsaken til dette er at den har et fysisk tastatur.

Har lenge tenkt å bytte den ut, og vurderte en stund SIII, men jeg har jo "alltid" hatt Nokia telefon. Samboeren min har klatret seg oppover apple sine mobiler fra 1. gen til 4. gen, og jeg har skrevet litt nå og da med disse.

Jeg mener de er ubrukelig å skrive med. Hun mener det er tilvenning og det er vel delvis riktig, men hvordan er 920 sitt tastatur mtp skriving i forhold til konkurrentene?

Har ikke hatt muligheten til å til å fått testet 920 selv enda og er litt skeptisk til å bestille en, uten å teste først.

 

Jeg har som deg også aldri fått en bedre skriveopplevelse enn min N900. Bare det faktum at man kan ctrl-x/c/v og slike tastatursnarveier er fantastisk, for ikke å nevne snarveiene i OSet i seg selv for multitasking m.m...

 

MEN that being said; det er to tastaturer jeg er fornøyd med. Swiftkey X på Android og tastaturet på Lumia 920. Størrelsen på SGS3en og 920en gjør at å skrive på disse to tastaturene er en fin opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er det ikke dumt av telenor å la kunder få muligheten til å forsikre mobilen sin når som helst?.. Kan jo bare la vær å forsikre inntil jeg ødelegger den, så kan jeg forsikre den, vente i en uke. Og be dem å få den fikset.. :/

ja desverre er det slik, men de kan se sist kortet var i mobilen, og når den var i bruk sist, om de vil.

men er nok mange som misbruker dette, derfor forsikringene stiger hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Lasta ned connectivity shortcuts. Hvordan er den sammenlignet med Connection tiles?

Brukte den tidligere og er vel samme greia mener jeg, men jeg likte connection tiles bedre. Husker ikke helt hvorfor :) tror det var fordi jeg kunne velge flere design på de forskjellige tiles.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig en Lumia 920 på vei. Er spent på hvor mye bedre den er i forhold til Lumia 800 som jeg har. Bruker jo en iPhone 5 til vanlig nå, men måtte bare ha en Lumia 920, hehe.. Moro og lese i tråden her, virker som mange er fornøyd. Nå er det bare og vente på postmann Pat ;-)

Da kan du bare glede deg, vanskelig å la den ligge stille... ;)

Endret av Xaphoon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper faktisk de bytter batteri, da tlf ikke hadde noen andre lyter. Får vite mer mandag/tirsdag hva som skjer.

tror faktisk min og, har fått innkjørt seg nu. håper det.

heller ikke hatt noe frys, eller restart til nå.

Endret av n900
Lenke til kommentar

 

Opplever det samme, men det har nok ikke med WP å gjøre (jeg har testet også på andre OS). Har meldt det inn til ansvarlige i Telenor så håper jeg å kunne gi nærmere info så snart som mulig.

 

Andre her som opplever at BankID ikke fungerer lenger? Og når startet det evt?

Har funnet ut at om man bytter til nytt SIM kort så må man opprette ny BankID avtale i nettbanken. Antar de fleste som bestiller Lumia 920 med Telenor får nytt SIM kort som er klart for 4G, og dermed må man registrere ny BankID avtale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...