Terminal Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg hadde ikke valg for 4g på min mobil, bare 2g og 3g, når jeg hadde mitt djuice simkort i. forresten; twitterfans: http://www.wpcentral.com/excellent-twitter-client-metweets-gets-updated-windows-phone-8?utm_source=wpc&utm_medium=twitter Da er den ikke aktivert med 4G fra Nokia dessverre, så da hjelper det ikke med 4G SIM. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Audia3: alarmen funker selv om mobilen er på vibrering, det må ha vært en annen årsak. Tydeligvis så tror jeg det må være en bug på telefonen.. Har prøvd utallige ganger nå, alarmen gir ikke noen som helst lyd når telefonen står på vibrering......! (Et lite tips til andre som bruker telefonen sin til alarm: Sjekk om det funker før du legger deg......!) Lenke til kommentar
n900 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Da er den ikke aktivert med 4G fra Nokia dessverre, så da hjelper det ikke med 4G SIM. er ikke det bare å flashe inn telenorvariant av sw fra f.eks navfirm da? Lenke til kommentar
ocsatre81 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som har en bra bilholder til denne? Helst en som tar konas iphone 4s også. Tenkte å kjøpe en brodit, men det er vel bare festet i vifta..? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Audia3: sikker på du ikke hadde skrudd volumet av da? Terminal: joda, skal være det. Sender en mail til Clove jeg for å bekrefte, men står på nettsiden at den støtter 4g: 4G Yes Frequencies 800 / 900/ 1800/ 2100 / 2600 Speed Upload: LTE Cat 3 - 50000 kbit/s, Download: LTE Cat 3 - 50000 kbit/s Endret 6. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
n900 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Tydeligvis så tror jeg det må være en bug på telefonen.. Har prøvd utallige ganger nå, alarmen gir ikke noen som helst lyd når telefonen står på vibrering......! (Et lite tips til andre som bruker telefonen sin til alarm: Sjekk om det funker før du legger deg......!) min alarm gir lyd med kun vibrasjon aktivert. også om jeg setter volum på 00/30 med volumtasten, Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Audia3: sikker på du ikke hadde skrudd volumet av da? Yes, har prøvd alt.. tror jeg.. Byttet ringetone, skrudd lydnivået på max (Står på vibrering), men fortsatt så gir ikke alarmen lyd fra seg! Virkelig teit.. Har ikke brukt normal vekkerklokke på mange år, men ser ut som om jeg må investere i en.. :/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Evt gi mobilen din en hard reset eller muligens bare restarte og se om det hjelper, evt bytte den i en ny :s ? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Yes, har prøvd alt.. tror jeg.. Byttet ringetone, skrudd lydnivået på max (Står på vibrering), men fortsatt så gir ikke alarmen lyd fra seg! Virkelig teit.. Har ikke brukt normal vekkerklokke på mange år, men ser ut som om jeg må investere i en.. :/ du må nok ikke det. somsagt min alarm funker fint, så din SKAL jo og gjøre det. etterhvert Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 min alarm gir lyd med kun vibrasjon aktivert. også om jeg setter volum på 00/30 med volumtasten, Nå prøvde jeg noe nytt! Slettet alle alarmene som lå lagret inne, og la inn 2 nye! DA FUNGERTE DET!! Da slapp jeg å kjøpe vekkerklokke, yuuhuu! 1 Lenke til kommentar
n900 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nå prøvde jeg noe nytt! Slettet alle alarmene som lå lagret inne, og la inn 2 nye! DA FUNGERTE DET!! Da slapp jeg å kjøpe vekkerklokke, yuuhuu! Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Lading av, 100%, 14 timer... Kommer oppdatering Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 lading 100%, 1 dag 6 timer og 38 minutter Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 8% igjen etter 1 dag og 9 timer Moderat bruk. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Etter 2 dager med telefonen så måtte jeg tilbakestille til fabrikkinnstillinger. - 2 ganger på rappen. Oppdaget da jeg skulle kjøre hjem fra jobb så var telefonen "død" - fikk googlet litt da jeg kom hjem og leste at flere har samme problemet. Prøvde først med Soft-reset men telefonen låste seg like fort igjen. Første gjenoppretting feilet under nedlasting av programmene som var på telefonen, så andre gangs gjenoppretting valgte jeg å starte på scratch. Så nå får jeg krysse fingrene og håpe at den ikke dauer igjen for da blir det nok ikke mer Nokia her i gården... sist gang jeg kjøpte Nokia, en Nokia 6210 - var den DOA, fikk ny også den DOA gikk da til HTC - får håpe jeg slipper det denne gangen også. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kjedelig! Men av millioner som produseres, er det alltid noen som har feil. Det skal jo litt til for at du skal få en Lumia 920 til med samme feil, dersom du reklamerer på den, da. Jeg har ikke opplevd noe som helst av problemer. Så jeg er spent på oppdateringen som kommer til WP8. Hva vil den inneholde... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Endelig...en bekreftet dato på 20 desember fra bedriftleverandøren! Håper bare de får den sendt til kontoret her enten den dagen eller dagen etter, eller så går jeg romjulen i møte med ferie og gammel telefon frem til jobbstart i januar igjen! Kanskje, bare kanskje, får jeg julegaven jeg har ønsket meg, tidsnok Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Håper det. De sender med budbil i hele Oslo, men jeg holder til i Fredrikstad. Da går det med posten, men de leverer jo på døra her på kontoret så det kan jo hende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå