CasualGard Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lumia'n kom gul og fin i posten i går. På det døgnet virker jo telefonen helt ok. Det som irriterer noe så j****vlig er at det er et "mastervolum". Det har jeg skjønt at blir fikset i Q1-13. Og så er det irritabelt at det ikke finnes noen kontroll for mobildata for oss i Norge. Data Sense krever støtte fra mobilnettet, og gudene vet når det kommer... Blir spennende og så hvordan software'n utvikler seg, for hardware'n fra Nokia virker bra! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Telenor har en app du kan bruke mtp mobildata om du har telenor abo. Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Angående volumkontrollen, hvordan fungerer den når du har på lydløs-modus (med vibrering). Fjerner den da lyden fra f.eks. film og musikk også? Eventuelt om den slår av lydløsmodus straks du spiller av en film, slik at du må slå det på igjen etterpå? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fikk da min hvite Lumia i går. Kvalitetsfølelsen er det beste jeg har vært borti. Var mye lettere enn jeg fryktet. Ikke noe jeg tenker over engang at denne skal være "tung". WP8 er nytt for meg, men lurer ofte på om jeg gjør ting vanskeligere enn det egentlig er. Satt noen timer i fiddlet rundt og hadde ingen problemer, begynte å laste inn Apps og plutselig fikk jeg helt random reboots. I alt fra Store til Metrotube bare valgte den å ta en reboot. Googlet litt og satt den fra 4G til 3G og har ikke hatt noen problemer etter dette. Ikke noen betydning enn så lenge for meg da jeg bor langt unna alt som heter 4G. Batteriet er også meget bra. Telefon blir mye brukt, gått i Nokia Music siden jeg kom på jobb. Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Telenor har åpnet sitt LTE (4G) nett for telefonsamtaler med switching mellom 4G og 3G. Da er spørsmålet når åpner NetCom for det samme. Ringte kundeservice der opp i dag, men de vet ikke noe enda. Lenke til kommentar
CasualGard Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Telenor har en app du kan bruke mtp mobildata om du har telenor abo. Jeg har djuice, men finner ikke noe app... (og det er jo samme ulla) Angående volumkontrollen, hvordan fungerer den når du har på lydløs-modus (med vibrering). Fjerner den da lyden fra f.eks. film og musikk også? Eventuelt om den slår av lydløsmodus straks du spiller av en film, slik at du må slå det på igjen etterpå? Ja, det er et mastervolum. Så om du skrur av lyden, skrur du av all lyd. Og motsatt. De har fått masse klager, så det kommer det fix på. Har brukt telefonen på 2G nett i dag, og den varte akkurat 10 timer før den var tom for batt... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 GardFiring: Appen "Telenor Faktura" hjelper vel, da ser du vel forbruket ganske greit. Hvis du skrur av lyden ved volumknapp->Silent som normalt vil du enda ha full lyd på musikk/video/spill osv, men ingen ringelyd/smslyd. Så volumknapp->Normal når du enn måtte ønske. Det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg har djuice, men finner ikke noe app... (og det er jo samme ulla) Samme ull kommer fra forskjellige sauer Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nei, når du trykker på låseknappen ( Power) og skjermen blir svart, skal "knappene" også bli det. De er sølvfarget når det ikke er bakgrunnslys Synes bare det virker litt sært at knappene lyser konstant når jeg sitter på MetroTube og Netflix. Er dette et problem andre har? Og hvor ser dere den tyngre informasjonen om batteritiden? Grafen etc? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Da har jeg fått induksjonsladeren. Fantastisk deilig å ha på jobb-pulten. 2 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg var på byporten på concept store i dag, men der var det utsolgt gitt. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Imorges ble jeg forsinket til et møte; Satte alarm på telefonen og tok den på vibrering.. Regna selvfølgelig med at den skulle ringe.. MEN NEIDA!!!! Skal vel ikke være slik... eller?! Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hærlig mobil det her ja, men man mærker at WP8 og mobilene er litt rushet ut. Min har gått inn i sleep of Death to ganger i dag og en gang tirsdagen:/ batteriet vil jeg gi litt tid, hvis det fortsetter så skal jeg kjøre en hard reset. Så fingrene krysset for en rask oppdatering for telefon er herlig, kameraet er overlegent i mørke områder og med oppdateringen som kom til touchen i dag så er den ekstremt bra sensitivitet på:-) Testet med alarm på vibrering, funket fint her. Endret 6. desember 2012 av Steinegal Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 hmm, merker veldig lite ti det dere klager over her. Men har merket at det kommer lyd på vibrering noen ganger og omvendt. Men ikke noen store feil og mangler Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Audia3: alarmen funker selv om mobilen er på vibrering, det må ha vært en annen årsak. Now over to something completely different: "We’ve now received the handset and it is with our technical team for testing. Either myself or the member of the technical team will get back to you as soon as there is any progress with the return." Fikk den fra Clove i dag, forhåpentligvis betyr det nytt handset om ikke så lenge... Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Godt batteri hos meg. Har brukt telefonen en del til både sms, litt Youtube, epost sendinger av bilder etc. 1 dag 7 timer 32 min 37% igjen 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Nice, chris . Lyst å bytte din 920 mot en n9, en n900, en n97 med ødelagt mikrofon, en nokia flip-telefon av uant modell og en halvliter cola? *abstinenser* Endret 6. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
enistv Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Da fikk jeg endelig min gule Lumia fra Elkjøp ,og det er virkelig en herlig telefon.Mine kontakter ble overført på veldig kort tid med blåtann. Ingen trenger å være redd for at telefonen skal være for stor og tung,da mine damehender ikke har noe problem med den .Gleder meg veldig til å bli mer kjent med telefonen ,som etter mitt syn er helt topp!!! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kos deg glugg ihjel! Gjerne skriv en liten post på slutten av morgendagen om hva du syntes så langt . Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Da har jeg lekt og fiklet mye med min gule Lumia siden jeg fikk den i går ettermiddag. Vil bare si at jeg så langt er utrolig fornøyd med opplevelsen. Har så langt ikke støtt på store problemer. -Batterikapasiteten ser bra ut. Var fulladet i morges kl 07.00, har brukt den en god del gjennom dagen( musikk, surfing på nett, samtaler, spill, kamera og litt video). Batteristatus er nå 51%, så syns det er ganske bra med den bruken. -kameraet syns jeg er bra, men som mange andre allerede har kommentert her inne... Det er best under dårlig lys. Forhåpentligvis vil det ble bedre i dagslys etter en SW oppdatering som er annonsert. Men for all del, telefonen tar totalt sett bra bilder nå også. -Menyer og oppsett syns jeg er veldig snasent. Enkel i bruk og lett oversiktlig ved bruk av tiles. Veldig kjapp og fin respons i menyene. -Skjermen er bare helt fantastisk. Klare og fine farger. Veldig responsiv. -Lyden er bra, både med og uten headset. -Størrelsen er ikke noe problem, heller ikke vekten. Tenker ikke noe over det når jeg bruker den, selv om det nok er den tyngste telefonen jeg har hatt på mange år. Byggekvaliteten kjennes veldig solid ut, ikke noe knirking her i gården. Noen apper har jeg merket er litt ustabile, i mitt tilfelle har jeg opplevd at Wordfeud og facebook har crashet noen ganger. Men her kommer det nok oppdateringer får vi tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå