Vakuum Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei når jeg prøver å sende mms kommer det bare opp prøv igjenn,tykker en gang til så sendes bildet. Har det samme. Tror det forsvant av seg selv etter noen dager. Fikses sikkert i en oppdatering eller noe.. Lenke til kommentar
k-sundvo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Oki takker for svar. Endret 5. desember 2012 av k-sundvo Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Oh happy day! Hentet min GULE Nokia Lumia 920 i ettermiddag. Lekt meg med den en 3 timers tid nå, og må si jeg er veldig imponert. Vekten merker jeg ikke noe til, trodde den skulle kjennes tyngre ut. Den kjennes veldig solid ut da, gir følelse av kvalitet. Ikke støtt på noen problemer enda, så tilsynelatende virker alt som det skal. En ting jeg syns er rart.. Bestilte den fra Telenor m/kontantkort, med den hensikt å betale de 600 kr det koster å låse den opp. Men tenkte jeg skulle teste med mitt One Call sim kort først, og det virket som bare det. Der sparte jeg 600 kr. Men er jo misledende av telenor å merke esken med at denne telefonen er operatørlåst og kan ikke brukes med simkort fra andre operatører uten at den låses opp med en kode. Ellers lurer jeg på om man kan ha forskjellig farge på hver enkelt Tile? Eller går ikke det an? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Som regel er det nærmeste man kommer en operatørlåst telefon nå om dagen det teite klistremerket som står på boksen. Har, som nevnt før, testet det ut med en haug telefoner...som regel er de opp låst Endret 5. desember 2012 av TheMoonMan Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Du er bundet til den fargen du velger, men en del apps har jo egne farger. Har forresten hentet min svarte 920 nå. Må vente en ukes tid på simkort(men skal teste med mitt chesskort), siden den er telenorlåst. Førsteinntrykk når jf tok den ut av eska: vannvittig kvalitetsfølelse, synes ikke den var tung... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nå, hvordan gikk det med Chess kort? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Oh happy day! Hentet min GULE Nokia Lumia 920 i ettermiddag. Lekt meg med den en 3 timers tid nå, og må si jeg er veldig imponert. Vekten merker jeg ikke noe til, trodde den skulle kjennes tyngre ut. Den kjennes veldig solid ut da, gir følelse av kvalitet. Ikke støtt på noen problemer enda, så tilsynelatende virker alt som det skal. En ting jeg syns er rart.. Bestilte den fra Telenor m/kontantkort, med den hensikt å betale de 600 kr det koster å låse den opp. Men tenkte jeg skulle teste med mitt One Call sim kort først, og det virket som bare det. Der sparte jeg 600 kr. Men er jo misledende av telenor å merke esken med at denne telefonen er operatørlåst og kan ikke brukes med simkort fra andre operatører uten at den låses opp med en kode. Ellers lurer jeg på om man kan ha forskjellig farge på hver enkelt Tile? Eller går ikke det an? gratulerer med kul og gul Fantes en app til å endre fliser, men er ikke sikker på om den har kommet til wp8 ennå... Lenke til kommentar
Simon *- ^ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er det noen som vil anbefale noen gratis apper til meg? Jeg har ikke 920 men 800 men tror det er de samme appene Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 telenor har aktivert LTE!?!?!? er i trondheim edit: det står malmø, men det er ikke der jeg er nå. malmø er det stedet hvor filen lastes ned fra Hvilken app er det du bruker? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 På 920'en kan du i alle fall prøve alle apps, selv de som koster penger gratis. Så det er vel bare å utforske storen? Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Hvilken app er det du bruker? 'free speed test' av virtualoso Endret 5. desember 2012 av Triple_DES Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) http://www.windowsph...YOUSENDIT_MKTPL <- YouSendIt, ny (?) app fra Nokia WHAT YOUSENDIT USERS SAY“Being a contractor, many files (drawings, blueprints, pictures) are too large to just email. YouSendIt has resolved that problem and made it super easy!” TAKE YOUR FILES EVERYWHERE Whether you’re in the office, on-site with a client, at the airport, or working late at night in your kitchen, YouSendIt for Windows Phone 8 ensures you always have the latest version with you. STORE All your important documents, presentations, photos, videos and more are stored in the cloud so you can always access the latest version. SEND Send large files right from the app without clogging up your email. Track sent and received files with ease. SHARE Upload photos and videos from your phone and share the folder with anyone. SIGN Sign contracts, applications, invoices and more from the app then send the signed document back to your contact. SYNC All your files are instantly synced so you can access them later on your desktop, laptop, or tablet. Endret 5. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nå, hvordan gikk det med Chess kort? Ikke testet ennå... Er det microsim i 920'en? ( har lagt meg nå, og ridder ikke gå på stua... ) har vanlig i min HTC titan. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, er microSIM i 920en. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen mulighet for å ha Facebook-chaten andre steder enn i meldingsinnboksen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hm tror ikke det. Du kan vel muligens bruke facebookappen til det? Men det dukker vel opp i meldingsboksen i tillegg ja... Slitsomt? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Ja, litt irriterende å få blanda inn Facebook-tråder med normale meldinger Edit: Forresten, noen tips til gode (og helst gratis) apper med alarm og nedtelling/timer? Fant ikke nedtellingsapp mens jeg rota litt rundt på telefonen i sted, forsåvidt ikke stoppeklokke heller. Er jeg blind? Edit2: Og en ting til; mener å huske jeg har sett at når man surfer på nett forsvinner adresselinja etter hvert. Er det en innstilling jeg ikke finner som justerer dette, eller husker jeg feil? Endret 5. desember 2012 av Konnis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Prøv Fim. Facebook-meldingsapp. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Skal teste den. Forresten, det å klage på vekten er jo helt latterlig. Det betyr jo bare at den ligger bedre i hånda. Når jeg griper tak i Galaxy S2'en min nå føles den som et leketøy. 2 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nokia Lumia 920 har nok vært en sterk bidragsyter til utviklingen på Nokiaksjen, opp 28% siste måned. Håper utviklingen fortsetter. http://bors.e24.no/e24/portal/e24no/instrument?ticker=NOK1V.HEX Ikke like hyggelig for eiere av Appleaksjer, de tapte seg 6,43% Onsdag. Så med verdien i det selskapet så ble plutselig 200 milliareder borte på papiret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå