Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja kanskje i dag? Ser ikke noen grunn til noe annet, hvis det er siste ledd før den havner på postkontoret ditt.

Noen som vet om det er siste ledd:P?

edit: forresten hvilken applikasjoner er det verdt å laste ned?

er skjerm-beskytteren allerede ute?

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar

Jeg leter og leter, men finner ikke ut hvordan jeg skal sette opp mms på 920? :huh: Jeg har Djuice abonnement, men når jeg ber om automatisk oppsett, ser det ut til at dette ikke er klart ennå. Så da må jeg legge inn APN osv manuelt. Men hvor i all pakka gjør jeg det :blush:

Lenke til kommentar

Noen andre som bruker bluetooth på telefonen til streaming av musikk e.l ? Har den parret mot bilen med i dag ville den ikke koble seg på. Skrudde av og på spillern i bilen uten hell, men når jeg gikk inn i bluetooth settings og prøvde å koble til feilet den på første forsøk mens den klarte det på andre forsøk.

Må si jeg skulle ønske det var en fysisk windows knapp på telefonen alá det som er på Samsung sin ativs. Kommer borti den når jeg sitter å spiller og havner tilbake på startskjermen :( Og det hadde vært behagelig å kunne vekke telefonen med den.

Og jeg begynner å bli lei av hvordan tilbake knappen fungerer/ikke fungerer. Det skulle vært en fastsatt måte den fungerte på og ikke forskjell mellom apps eller rekkefølgen du har gjort ting på(IE feks reagerer forskjellig på om du nettopp har vært rundt på noen sider og på om du har "lagt ned" IE og nettopp kommet tilbake til den)

Lenke til kommentar

Chris: det kom automatisk på min når jeg startet den med djuicesimkortet :s . Men du finner det på djuice.no. Så setter du det inn i innstillinger under en av de nederste settingsa om du har engelsk ihvertfall.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er bare å sjekke hva det står i statuslinja.

Min tlf hoppet automatisk over til LTE i dag, utenfor Oslo sentrum fikk jeg bare maks 8Mbit ned men straks jeg kom inn i sentrum kunne jeg måle hastigheter opp til 50-60Mbit ned. Så ser ut som det er en capping som skjer utenfor sentrum for telefoner.

Edit: kan legge til at der jeg bare får 8Mbit ned med lumia får jeg 30-40Mbit ned med en Galaxy tab 8.9

Endret av espeneppi
Lenke til kommentar

Er bare å sjekke hva det står i statuslinja.

Min tlf hoppet automatisk over til LTE i dag, utenfor Oslo sentrum fikk jeg bare maks 8MB ned men straks jeg kom inn i sentrum kunne jeg måle hastigheter opp til 50-60MB ned. Så ser ut som det er en capping som skjer utenfor sentrum for telefoner.

Edit: kan legge til at der jeg bare får 8mb ned med lumia får jeg 30-40 ned med en Galaxy tab 8.9

Mbit ikke MB (Mega byte).

Ikke no hadde vært bedre om Telenor startet utrulling av 4G også til mobil bruk:-)

Lenke til kommentar

Chris: det kom automatisk på min når jeg startet den med djuicesimkortet :s . Men du finner det på djuice.no. Så setter du det inn i innstillinger under en av de nederste settingsa om du har engelsk ihvertfall.

Tusen takk for tipset, Slai! Jeg har Djuice og Telenorlåst 920, så jeg slo den av og tok ut sim-kortet. Da jeg slo den på igjen funket MMS som det skulle. Merker jeg har mye bedre dekning her i Fredrikstad med Telenor enn jeg hadde med One Call, også.

Lenke til kommentar

"Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt" Er det siste steg, før jeg får den?

kommer ann på om det er distribusjonsterminalen til ditt postkontor. For meg som bor i Nord_norge er den innom terminalen i Oslo og Tromsø, står det samme på begge terminalene.

Lenke til kommentar

Tror nok det er mobilen som er skyld i det, da OneCall går på Telenor sitt nett, hvis ikke Network Norway sitt nett er i Fredrikstad, noe jeg tviler på. OneCall bruker NN sitt nett og Telenor sitt der NN ikke dekker :) .

Jo, men jeg benyttet Djuice sim-kortet i 1 uke i min HTC Desire HD før jeg fikk Lumia 920. Og jeg hadde bedre dekning med det nye sim-kortet fra Telenor enn jeg hadde med One Call... Litt OT, men en observasjon. Lumia 920 med Telenor går unna i turbofart med HSPA+, og jeg lurer på om jeg har behov for 4G i det hele tatt.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...