nødnummer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har aldri vurdert iphone, har vært trofast til Nokia siden 1998. Ikke for å være ubehagelig, men for å være helt ærlig høres det litt trasig ut å ikke være mer åpen for andre produsenter. Du har definitivt andre kriterier enn meg for å ha valgt L920. Jeg liker å prøve forskjellig. Samtidig er jeg ikke redd for å ta sjansen på noe annet hvis jeg tror det kan passe meg bedre. Når jeg kjøpte iPhone 4 i 2010 var det rett og slett fordi det var den beste smarttelefonen der ute i et forholdsvis umodent marked. Etterhvert tilsa min bruk av telefonen at jeg ville ha mye større utbytte av større skjerm så jeg kjøpte en Note 1. Den har tjenestegjort meg godt og jeg er noe skeptisk til å gå ned på skjermstørrelse med L920. Det som derimot har lokket meg, og som jeg har savnet siden iPhonen er et OS som føles mer voksent, litt mer modent og med bedre integrerte funksjoner. Med det siste mener jeg at alle funksjoner, menyer og apper ser ut til å tilhøre telefonen, ikke separate utviklere på hvert sitt gutterom. I tillegg kan telefonen virke til å være den første som kan dekke kravene mine både som jobb og privattelefon. Og det er viktig! 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bah, telefonen min har lagt i east midlands i 24 timer på "clearance delay", da tollen i UK ikke hadde nok informasjon fra DHL om hvorvidt denne pakken skulle fortolles eller ei, selv om det står på pakken at det er en "return"... Så kontakten min på Clove ringte dem i går og cleared everything up, men likevel har den ikke flyttet seg et spor. Håper den når frem i løpet av i dag... *grrr* Livet med N9 er ikke like gøy :/ . Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Livet med N9 er ikke like gøy :/ . Bare for å strø litt salt i såret. Har ikke ladet telefonen siden kl 08:30 i går og er nå på 67%. Litt sms, ringing, ca 2 timer med musikk og litt annet er det jeg har brukt den til. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Haha fjott . Men kan du kjøre apps i bakgrunnen? *peke og le* Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mitt batteri ramler nå å ca 20prosent ved ca en time mp3/podcast med hodetelefoner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 n900: er vel rundt det samme jeg opplevde. Ikke bra. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mitt batteri ramler nå å ca 20prosent ved ca en time mp3/podcast med hodetelefoner. Min også. Elendig batteri. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) n900 og Kondis: bytt telefonen og få en ny. Det svir å sitte uten, men mye bedre å få en som funker selv om jeg må dalle med N9 i en uke eller så. Endret 5. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Begynner å bli skikkelig glad i denne telefonen. Byggekvalitet her helt i toppklasse og den er utrolig raskt. WP8 flyter som bare det og jeg virkelig digger OSet Trykket mye på den i går og batteriet tok kvelden etter 13,5 timer, hvilket er meget bra. Skjermen er så utrolig skarp, responsiv og smooth. Har litt påkostede øretelefoner, og lydkvaliteten fra Nokia imponerer som vanlig. Det er også flere apps i WP8 enn forventet Venter på app fra Skandiabanken og Altibox, bare. Er så utrolig fornøyd at jeg IKKE kjøpte iPhone 5, selv om jeg har alt ellers fra Apple. Uten tvil beste Smartphone! 3 Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) n900 og Kondis: bytt telefonen og få en ny. Det svir å sitte uten, men mye bedre å få en som funker selv om jeg må dalle med N9 i en uke eller så. spørs vel hvor grei Telenor er med bytte.. Har på følelsen at det blir sendt inn til rep. Som tar ennå lengre tid. Var 90% kl 0900 nå har jeg 57%, kun skrevet noen SMS. Endret 5. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvis du bor i Oslo kan du dra rett til Nokia store, men den blir muligens sendt videre derfra dersom de ikke kan fikse det på stedet. Men jeg ville uansett kjørt på, man skal da ikke ha sånn batteritid :S . Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvis du bor i Oslo kan du dra rett til Nokia store, men den blir muligens sendt videre derfra dersom de ikke kan fikse det på stedet. Men jeg ville uansett kjørt på, man skal da ikke ha sånn batteritid :S . bor nok 5daga postgang fra Oslo, hver vei. Arrrgh Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ta å ring Telenor og hør med dem hva de har å si, evt stikk innom dem på telekiosken el.l. (enda bedre). Så vet du ihvertfall hva du har å forholde deg til på den fronten. Alternativt ring Nokia Care Unit i Oslo og hør hva de har å si om saken. Så kan du jo alltids sende med ekspresslevering vil jeg tro, om du vil ha litt fortgang i sakene (er tross alt juletider for posten). Kan være de forstår at det er jul og slikt dersom du vil vente til over nyttår med å sende inn telefonen? Hvem vet. Men si fra, spent på hvordan respons du får. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 spørs vel hvor grei Telenor er med bytte.. Har på følelsen at det blir sendt inn til rep. Som tar ennå lengre tid. Var 90% kl 0900 nå har jeg 57%, kun skrevet noen SMS. Så ille er riktig nok ikke min. Holder hele dagen med lite bruk. Men vil si det er like bra batteri tid på min 2 år gamle iphone 4. Skal teste litt i dag for og være sikker. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kondis: da trenger du sikkert bare den patchen som visstnok skal hjelpe på batteritiden, men n900 sin høres ikke helt god ut. Spent på om min replacement phone blir å være bedre enn den jeg sendte inn... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt" Hva vil det si Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 At du er en glad gutt i løpet av morgendagen. Mer seriøst: At den er klar for å bli hentet fra terminalen, vil jeg tro . Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 At du er en glad gutt i løpet av morgendagen. Mer seriøst: At den er klar for å bli hentet fra terminalen, vil jeg tro . hahaha!! denne beskjed ble registrert i dag klokka 3. Vil det si at det er en sjanse for at jeg får mobilen iløpet av dagen i dag? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Mest sannsynligvis ble den klarert for sent til levering til ditt postkontor på dagens runde, så vil stålsette meg på at det nok blir i morgen. edit: nei vent... klokka er ikke tre enda. Hvordan levering har du? FedEx/DHL/Posten...? Endret 5. desember 2012 av Slai Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mest sannsynligvis ble den klarert for sent til levering til ditt postkontor på dagens runde, så vil stålsette meg på at det nok blir i morgen. edit: nei vent... klokka er ikke tre enda. Hvordan levering har du? FedEx/DHL/Posten...? 3 på morgenen. Altså 03:00 Posten regner jeg med..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå