Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten oppdatering: nettbutikken hvor jeg har forhåndsbestilt har fortsatt telefon bekreftet på fjernlager 31.10.12. Så det er 13 dager fremover nå hvor dette tidspunktet kan endre seg. Jeg krysser fingrene for at det ikke gjør det, og da vil ta antageligvis ta noen dager før den når kontorpulten min fra fjernlager.

Lenke til kommentar

Nå er det like før jeg tar å forhåndsbestiller mobilen fra komplett.no.

Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut?

jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller?

Lenke til kommentar

Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut?

jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller?

Ang. sim-kort, så har nok du et mini-sim (vanlig idag), og trenger et micro-sim. Det ordinære sim-kortet kom på de aller første mobiltelefonene, og er på størrelse med et kredittkort (da knakk man ikke ut det lille sim.kortet, men stappet hele kortet inn) http://en.wikipedia.org/wiki/File:GSM_Micro_SIM_Card_vs._GSM_Mini_Sim_Card_v2.svg

Frostår det slik at du kan gå rett i din nærmeste elektrobutikk og få et nytt sim-kort, så lenge de selger abb. til operatøren din. Evt. kan du sende mail til operatøren din og spørre.

Lenke til kommentar

netshop.no ligger 500 meter unna komplett.no, da sparer du 350 kr.

Lenke til kommentar

Du har ikke tilfeldigvis noen pris å komme med og da? :p

Snakket nettopp med kundebehandler hos djuice. Han visste ikke noe om når de fikk inn telefonen, men han mente at den ville komme samtidig som hos Telenor siden de hadde samme nettbutikk.

Pris visste han ikke heller eksakt, men han hadde hørt ca 3000 med komplett M. Samme som iPhone 5 ca.

Lenke til kommentar

netshop.no ligger 500 meter unna komplett.no, da sparer du 350 kr.

er netshop en bra nettbutikk å handle fra? Har bare gode erfaringer fra komplett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...