Felon Musk Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Stusses egentlig veldig på om jeg skal ta meg rå til en 920, eller gå ned noen hakk til 820 Ja, når er inne på 820. Hva er forskjellen mellom 920 og 820? Samme prosessor og RAM, ellers er de ganske forskjellig. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 25.11.12 skal Netcom få den inn nå. 5 uker til med en iPhone med knust glass. Flott! https://shop.netcom.no/mobil/nokia/lumia-920-black Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 ingen som vet noe offiselt før 29. Oktober Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 En liten oppdatering: nettbutikken hvor jeg har forhåndsbestilt har fortsatt telefon bekreftet på fjernlager 31.10.12. Så det er 13 dager fremover nå hvor dette tidspunktet kan endre seg. Jeg krysser fingrene for at det ikke gjør det, og da vil ta antageligvis ta noen dager før den når kontorpulten min fra fjernlager. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bestemte meg uansett for å vente Men finfint at folk oppdaterer datoer Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Telenor vil få inn telefonen den 6. November Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Telenor vil få inn telefonen den 6. November Betyr det at også at djuice får den inn mon tro? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Telenor vil få inn telefonen den 6. November Betyr det at også at djuice får den inn mon tro? Da det er samme selskap så høres det vel trolig ut. Kan sjekke det opp på jobb mandag om jeg husker på det 1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du har ikke tilfeldigvis noen pris å komme med og da? Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå er det like før jeg tar å forhåndsbestiller mobilen fra komplett.no. Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut? jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller? Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå er det like før jeg tar å forhåndsbestiller mobilen fra komplett.no. Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut? jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller? Ang. sim-kort, så har nok du et mini-sim (vanlig idag), og trenger et micro-sim. Det ordinære sim-kortet kom på de aller første mobiltelefonene, og er på størrelse med et kredittkort (da knakk man ikke ut det lille sim.kortet, men stappet hele kortet inn) http://en.wikipedia.org/wiki/File:GSM_Micro_SIM_Card_vs._GSM_Mini_Sim_Card_v2.svg Frostår det slik at du kan gå rett i din nærmeste elektrobutikk og få et nytt sim-kort, så lenge de selger abb. til operatøren din. Evt. kan du sende mail til operatøren din og spørre. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå er det like før jeg tar å forhåndsbestiller mobilen fra komplett.no. Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut? jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller? netshop.no ligger 500 meter unna komplett.no, da sparer du 350 kr. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Du har ikke tilfeldigvis noen pris å komme med og da? Snakket nettopp med kundebehandler hos djuice. Han visste ikke noe om når de fikk inn telefonen, men han mente at den ville komme samtidig som hos Telenor siden de hadde samme nettbutikk. Pris visste han ikke heller eksakt, men han hadde hørt ca 3000 med komplett M. Samme som iPhone 5 ca. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hmm. En noe stivere pris enn hva jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 netcom selger den til 1499 kr med Fastpris Medium, iphone koster 3999 kr Hos telenor koster IPhone 3690,- Så det blir neppe rundt 3000, vil tro mellom 1500-2000 kr Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 netcom selger den til 1499 kr med Fastpris Medium, iphone koster 3999 kr Hos telenor koster IPhone 3690,- Så det blir neppe rundt 3000, vil tro mellom 1500-2000 kr La oss håpe det. Sier bare hva kundebehandleren hos djuice sa til meg.. Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå er det like før jeg tar å forhåndsbestiller mobilen fra komplett.no. Er det noen som har forhåndsbestilt mobiler før de kommer ut tidligere og vet om de er kjappe på å levere de ut? jeg har normale simkort og trenger nok mini simkort. Skal jeg sende mail til mobiloperatøren min da, eller? netshop.no ligger 500 meter unna komplett.no, da sparer du 350 kr. er netshop en bra nettbutikk å handle fra? Har bare gode erfaringer fra komplett Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 jeg bruker som oftest netshop, da jeg kan hente varer gratis aldri noe tull der Lenke til kommentar
Mathiassen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 jeg bruker som oftest netshop, da jeg kan hente varer gratis aldri noe tull der Hente gratis? Har de pick-up-point? Lenke til kommentar
Bardus Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nå er det slik at den er tøffest i blå (cyan) og deretter grå. Hvorfor er ingen av disse tilgjengelig i nettbutikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå