AudiA3 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ok, den er ikke *i* Internet Explorer, men du har en Back-knapp på telefonen som fungerer ganske tilsvarende det jeg ser for meg at du et på jakt etter Ah.. Rart jeg ikke testa den... Sånn går det når man har brukt Iphone i 5år! Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) er det noen som får varsel fra facebook appen i det hele tatt? jeg har gått 'glipp' av 2 vennerequester on del meldinger og invites. ifølge den skulle alt dukke på lockscreen skjermen. ingenting der, heller ikke på livetilen. Der står det bare 'facebook - whats on ur mind' Endret 2. desember 2012 av Triple_DES Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Den er ubrukelig. Får ingenting jeg heller. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Oppdatert førstepost med anbefalte spill/applikasjoner. Selv om vi har et par gode spill, så er de beste applikasjonene bare greie. Foreløpig er jeg svært skuffet over applikasjonsutvalget og kvaliteten. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 går jo ikke an å skru av den irriterende auto-rotate'n heller. hva faen er det microsoft driver med, helt ræva, anti klimaks dette drittet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hm jeg savner ingen applikasjoner selv. Hva savner dere? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke mulig å skru av autorotasjon? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når trenger dere låse rotasjonen i WP8? Ser den i Android, da snur jo alt seg hele tiden, men ting er mer låst på WP8. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når trenger dere låse rotasjonen i WP8? Ser den i Android, da snur jo alt seg hele tiden, men ting er mer låst på WP8. når jeg ligger i senga og tukler med telefonen så roterer den seg pga vinkelen. så ja jeg trenger å skru av dritten. aldri hatt bruk for auto-rotate i andre tilfeller enn spill. Og spill spiller jeg sjeldent Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hm jeg savner ingen applikasjoner selv. Hva savner dere? Spotify og Hipstamatic først og fremst. Google Maps hadde vært fint også Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har aldri følt behovet for å skru av autorotasjon, selv med Android i senga. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Eneste tilfellet jeg hadde satt stor pris på å deaktivere autorotasjon er hvis man surfer nettet i senga, ja. Men kanskje det er en funksjon i IE som "låser" visningsmodusen til portrett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Spotify og Hipstamatic først og fremst. Google Maps hadde vært fint også Hva med Nokia Kjør og Nokia Kart? Minst like bra. Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det er litt pussig å lese alle kommentarer og spørsmål i denne bloggen. Med forbehold om at jeg blir uventet negativt overrasket over manglende/dårlig funksjonalitet på telefonen, jeg venter fortsatt på den (NetCom), virker det som om mange ikke tar seg tid til å lære telefonen å kjenne før de spørr. Vet ikke hva dette skyldes, men det kan være at man har blitt så vant med det operativsystemet man kommer fra at man ikke helt ser at ting må gjøres på en annen måte og at man derfor feilaktig slår fast at det er et håpløst OS. Eller at man rett og slett ikke har så mye efaring fra smarttelefoner eller data for den saks skyld. En annen ting er jo påstanden om at dersom alt feiler, prøv bruksansvisningen. Litt av morroa slik jeg ser det er jo å prøve og feile og å finne ut av ting. Vi får se når jeg får telefonen. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) //glem ddett Endret 2. desember 2012 av Triple_DES Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 En annen ting vedrørende klager på apper som jeg ikke helt forstår. Man klager over at Spotify ikke er tilgjengelig, Spotify er i ferd med å bli gjort ferdig for dette OSet. I tillegg finnes det meget gode alternativer på denne telefonen og dette OSet. Det er en rekke artikler som har beskrevet forhold rundt Spotify og musikk for denne telefonen på nettet. Google Maps, hva i all verden skal man med det. Nokia har Nokia Maps og Nokia Drive, gratis. Jeg har brukt Nokias navigasjonsløsninger i flere år (Symbian), det er nå på et nivå som kan sammenliknes med de beste betalbare navigasjonsappene. I tillegg kan man laste ned kart på telefonen og kan navigere uten bruk av data i utlandet, suverent. osv.osv. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Med forbehold om at jeg blir uventet negativt overrasket over manglende/dårlig funksjonalitet på telefonen, jeg venter fortsatt på den (NetCom), virker det som om mange ikke tar seg tid til å lære telefonen å kjenne før de spørr. Det kommer jo ann på hva man forventer. Folk som kommer fra Android er ofte vant med å kunne gjøre alt (og måtte gjøre alt), så med WP8 så er det plutselig masse som er låst og som de er vant til at de kan endre på. Det er også veldig lett å se hva man savner, men ikke alltid så lett å se hva man har fått av nye ting. Jeg er selv ivrig WP7-bruker, og finner stadig nye ting ved WP8 som jeg ikke viste om før. Ordboken i tastaturet tar litt tid men begynner f.eks å bli veldig digg nå som jeg begynner å bli vant til den. Lenke til kommentar
Gadget58 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vedrørende det at wifi slår seg av på telefonen, jeg er enig i at det er en dårlig løsning. Men jeg mener å ha lest at det blir endret på i den store oppgraderingen Apollo+ som kommer på nyåret. Mulig jeg har lest feil her, husker ikke så godt, kan også ha vært at det kommer i en firmware oppgradering fra NOKIA. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vedrørende det at wifi slår seg av på telefonen, jeg er enig i at det er en dårlig løsning. Men jeg mener å ha lest at det blir endret på i den store oppgraderingen Apollo+ som kommer på nyåret. Mulig jeg har lest feil her, husker ikke så godt, kan også ha vært at det kommer i en firmware oppgradering fra NOKIA. Ting vi vet kommer til å bli fikset: Wifi kobler fra når man låser mobilen Random reboots Batteri-drain på skype, nokia drive, etc.. (Kommer sikkert til å se litt forbedringer for hver oppdatering som kommer når det gjelder dette punktet) Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det er litt pussig å lese alle kommentarer og spørsmål i denne bloggen. Med forbehold om at jeg blir uventet negativt overrasket over manglende/dårlig funksjonalitet på telefonen, jeg venter fortsatt på den (NetCom), virker det som om mange ikke tar seg tid til å lære telefonen å kjenne før de spørr. Vet ikke hva dette skyldes, men det kan være at man har blitt så vant med det operativsystemet man kommer fra at man ikke helt ser at ting må gjøres på en annen måte og at man derfor feilaktig slår fast at det er et håpløst OS. Eller at man rett og slett ikke har så mye efaring fra smarttelefoner eller data for den saks skyld. En annen ting er jo påstanden om at dersom alt feiler, prøv bruksansvisningen. Litt av morroa slik jeg ser det er jo å prøve og feile og å finne ut av ting. Vi får se når jeg får telefonen. Godt sagt, og veldig enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå