tacomodo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Begynner å bli litt irritert nå. Har satt opp syncing av to epostkontoer og begge har problemer. Den ene er jobbmailen og den andre er gmail. Begge to fungerte uten noe som helst problem både på iPhone 4S og Galaxy S3 gmailen har fungert fint inntil fredag hvor den sluttet å hente ned epost og ikke får syncet lenger. Feilmeldingen jeg får er: Jobbmailen klarer ikke huske passordet så syncinga tryner med jevne mellomrom så jeg må manuelt gå inn og skrive passordet hele tiden. Begge er satt opp med EAS. Noen forslag? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) synes ikke telefonen er tung i det hele tatt. klarer omtrent ikke å kjenne forskjell på den å lumia 900. selve telefonen er ikke mange mm større enn 900, eneste jeg ser forskjell fra lumia 900 og n9, er at de har kameradekslet og blitzen flush med bakdekslet, noe som på det ikke er på min lumia 920. der er kameradekslet litt inntrukket i dekslet, blir en liten kant rundt. og blitsen stikker litt ut fra dekslet. er deres likens? Endret 2. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Nei, min kamerabit (den kjeramiske or whatever) ligger ganske kliss likt dekselet, kameraet og blitsen er slightly nedsunket ift dekselet. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Nei, min kamerabit (den kjeramiske or whatever) ligger ganske kliss likt dekselet, kameraet og blitsen er slightly nedsunket ift dekselet. ja sånn er min lumia 900 og n9 og. men ikke 920en. svarte f..... irriteranes. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Send tilbake og få ny? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) nei det får bare være. gidder ikke sende tilbake bare pga det. men likevel irriterende. sender iallefall ikke noe nå, før de har telefoner nok på lager jeg har den sorte, får høre hvordan DERE andre som har den sorte er. kan vel ikke bare være jeg som har slik uflaks hver eneste gang jeg kjøper noe. isåfall, så skal jeg ALDRI hoppe i fallskjerm. jeg får bruke den hardt, og ta dekslebytte når den er utslitt. sist jeg kjøpte to stk n9 (den ene til meg) så hadde den jeg skulle ha, helt rare fargetoner iforhold til den andre tlf, fikk et skjermbytte, men den var likedan etter det så gikk det en liten stund, så fikk jeg en stripe(ikke ripe) midt på skjermen. så UFLAKS, ja det har jeg. Endret 2. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Musikkspilleren og lyden var en grunn til at min Lumia 800 ligger i skuffen. Den har ikke equalizer, og det var en dur/ulyd i bakgrunnen når jeg spilte musikk. Sistnevnte er helt uakseptabelt. Uansett liker jeg bra med bass når jeg spiller musikk, og derfor er equalizer et must til mitt bruk. WP kommer normalt ikke med dette, men her har Nokia tatt grep. På Lumia 920 er det nemlig equalizer, og jeg håper og regner med at musikken ikke skjemmes av en svak dur i bakgrunnen. Eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Musikkspilleren og lyden var en grunn til at min Lumia 800 ligger i skuffen. Den har ikke equalizer, og det var en dur/ulyd i bakgrunnen når jeg spilte musikk. Sistnevnte er helt uakseptabelt. Uansett liker jeg bra med bass når jeg spiller musikk, og derfor er equalizer et must til mitt bruk. WP kommer normalt ikke med dette, men her har Nokia tatt grep. På Lumia 920 er det nemlig equalizer, og jeg håper og regner med at musikken ikke skjemmes av en svak dur i bakgrunnen. Eller? En durelyd kan forårsakes av så mangt, så vi får se. Jeg tror ikke jeg vil tolerert det, litt avhengig av hvordan det fremarter seg. Blir det for ille får jeg skrive min egen avspiller... Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) her er noen tråder med lumia 920 om feil og mangler. kan være nyttig og sammenligne, om noen opplever noe med sin lumia 920. http://forums.wpcent...920-owners.html bug-defect-checklist-new-future-lumia-920-owners http://forums.wpcent...0-good-bad.html quick-poll-issues-your-l920-good-bad Endret 2. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 er det klirrelyd når telefonen vibrerer på deres og? Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 er det klirrelyd når telefonen vibrerer på deres og? Jepp. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jepp. key alt normalt altså Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Du leste ikke dine egne lenker, altså? Vibration rattleThis might not even be considered a defect. This is just how the phone vibrates. The Lumia 900 was the same. There's no need to exchange your Lumia 920 for this issue. Endret 2. desember 2012 av Matsemann Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Du leste ikke dine egne lenker, altså? joda, men de i uk fikk jo telefonen før oss, kjekt å høre om de litt senere tlf er like.har en lumia 900, og den klirrer ikke, som det sto der. Endret 2. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 joda, men de i uk fikk jo telefonen før oss, kjekt å høre om de litt senere tlf er like. har en lumia 900, og den klirrer ikke, som det sto der. Jeg tror dette kommer av hvor perfekt telefonen er montert og hvor liten forskjell det er mellom delene. (iPhone 5 bruker jo et avansert system for å finne deler som passer best slik at ting sitter godt). Min 920 vil jeg si er montert godt. Knappene sitter godt, ingen knirking og vibreringen høres riktig ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vibreringslyden mange hører kommer av linsa i kameraet er løs (noe den skal være). Lenke til kommentar
tkm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ser at whatsapp nå er utilgjengelig for wp8 etter gårsdagens oppdatering. Da får 920 vente en stund til. Ganske avhengig av den appen Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Prøvde å søke, men fant ikke noe rundt dette temaet; Jeg river av meg håret snart, sinnsykt irriterende å ikke ha "Back" eller "forward" knapp på internet explorer!! Finner heller ikke noe under innstillinger.. Noen som vet mer?? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Prøvde å søke, men fant ikke noe rundt dette temaet; Jeg river av meg håret snart, sinnsykt irriterende å ikke ha "Back" eller "forward" knapp på internet explorer!! Finner heller ikke noe under innstillinger.. Noen som vet mer?? Ok, den er ikke *i* Internet Explorer, men du har en Back-knapp på telefonen som fungerer ganske tilsvarende det jeg ser for meg at du et på jakt etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå