Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Du kan låse opp mobilen gratis så du kan bruke talkmore frem til porteringsdato dersom du får mobilen før porteringen. Det gjør du på telenors nettsider. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Du kan låse opp mobilen gratis så du kan bruke talkmore frem til porteringsdato dersom du får mobilen før porteringen. Det gjør du på telenors nettsider. Ah, går det ann! Takk Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvilken ringetone bruker dere? Har ikke klart å bestemme meg enda Synes forøvrig den som heter "Earls Torch" minner noe sinnsykt om bakgrunnsmusikken på The Sims Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Bestilt en Hvit 920 fra Djuice.no. I dag? Har prøvd å bestille fra djuice.no eller telenor.no i et døgn nå, får bare feilmelding om at et underliggende system hos telenor ikke er tilgjengelig. Prøvd alt, prata med support, andre nettlesere, alle mulige variasjoner av navnet, prøvd å bestille andre telefoner, andre abo, nytt nummer, overføre nummer osv., samme feilmelding. :/ Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hvilken ringetone bruker dere? Har ikke klart å bestemme meg enda Synes forøvrig den som heter "Earls Torch" minner noe sinnsykt om bakgrunnsmusikken på The Sims Måtte inn og se etter... Bruker "Fred", den bråker så j****** at jeg hører når det ringer... Endret 1. desember 2012 av Xaphoon Lenke til kommentar
n900 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 har hatt telefonen liggende siden jeg hentet på posten, uten å åpne den. snakker om selvkontroll. har enda litt jobb igjen ikveld, før jeg sjenker meg en cognac, og setter meg ned å leker med telefonen...... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 I dag? Har prøvd å bestille fra djuice.no eller telenor.no i et døgn nå, får bare feilmelding om at et underliggende system hos telenor ikke er tilgjengelig. Prøvd alt, prata med support, andre nettlesere, alle mulige variasjoner av navnet, prøvd å bestille andre telefoner, andre abo, nytt nummer, overføre nummer osv., samme feilmelding. :/ Yep. kl 09.15 i dag tidlig. Var ingen problemer for meg. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kjøpte meg en tlf i går i gul! Fargen er helt sinnsykt tøff live Fikk tak i 1 av de 4 stk de fikk inn på Expert i Moss! Foreløpig ingenting å utsette på den. Knallbra kamera når det er lite lys. Imponerende! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som har lagt inn whatsapp? Tar det lang tid å starte opp, som det gjør på wp7? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som har lagt inn whatsapp? Tar det lang tid å starte opp, som det gjør på wp7? Vet ikke om det er en av appene som er inne til wp8-oppussing... Finner den på Store, men får ikke åpnet... har hatt telefonen liggende siden jeg hentet på posten, uten å åpne den. snakker om selvkontroll. har enda litt jobb igjen ikveld, før jeg sjenker meg en cognac, og setter meg ned å leker med telefonen...... DET er selvkontroll... Var..? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nå har jeg hatt telefonen ett par dager og blitt litt vant til OS'et, men det er fortsatt et par ting som er irriterende. - Måten å få opp alle åpne apps på er tungvindt. Det hadde vært bedre om man kunne dratt til venstre for å gå igjennom de. - På iPhone var det lett å kontrollere musikken fra lockscreen, har ikke funnet tilsvarende mulighet på Lumia. Hvis noen har tips til måte å få til det på hadde det vært fint. - Jeg nevnte tidligere at jeg hadde gjemt bort Live Messenger kontaktene mine, men når jeg legger til nye kontakter på telefonen kommer heller ikke de opp. Så vidt jeg har forstått det er det fordi jeg bare er logget inn med en konto og alle kontaktene blir lagret til den. Hvorfor ikke ha en dedikert kontaktliste på telefonen? Vet ikke helt hvordan jeg skal få til å ha en eksklusiv telefonliste på telefonen min. - Skjermen er fantastisk, men jeg har ikke funnet en måte å få over serier/filmer på telefonen. Tips til hvordan det gjøres er velkommen. - La over noen bilder på filsystemet fra PC'en min, men de kom ikke opp på telefonen. Løsningen var å legge de opp på SkyDrive for så å få syncet de over. Det er jo forferdelig tungvindt og unødvendig i mine øyne. - Savner også en mulighet til å sile ut WP7 apps i storen, prøvde feks Bejewled Live og det var helt forferdelig sammenlignet med iPhone versjonen. Hele appen føltes seig og det var bra med delay fra man gjorde noe til det skjedde. - Jeg har en Xbox konto fra tidligere men den bruker en annen Live ID login og eneste muligheten for å få den på telefonen er vist å logge på en Xbox og merge kontoene på en eller annen måte. Er det mulig å løse dette på en annen måte? Fant ingen muligheter for det på Xbox Live kontosiden på nett i alle fall. Alt i alt er jeg fornøyd selv om listen over er negativ. Live tiles er genialt og mulighetene til å legge stort sett alt til tiles er veldig fint. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hoel: Jeg kontrollerer musikken fra lockscreen. Hvis jeg hører på musikk får jeg "frem/pause/neste"->knapper, samt tittelen på sporet og artist osv, og bakgrunnsbilde på lockscreen er av bandet som spiller låten jeg hører på i øyeblikket. Hvis dette ikke vises for deg, kan du teste å trykke en volumknapp når du er på lockscreen, en dropdownmeny skal vise deg de kontrollene jeg snakker om. Kontaktlisten din er WIndows Live kontaktene dine. Enten vises de eller så vises de ikke, og hvis du lagrer dem til Windows Live kontoen din men har satt til å ikke vise dem, vises de ikke. Du kan logge inn med en googlekonto om du vil, lagre alle nye der og bare la de vises om ønskelig. For å kopiere over filmer/musikk: koble telefonen til PCn med USB, åpne Windows Explorer, kopier over musikk/filmer du ønsker. Mine bilder kommer med en gang når jeg bruker masselagringsmetoden. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vet ikke om det er en av appene som er inne til wp8-oppussing... Finner den på Store, men får ikke åpnet... DET er selvkontroll... Var..? ja nå er det tid for åpning av pakken.... nesten som juleaften Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hoel: Jeg kontrollerer musikken fra lockscreen. Hvis jeg hører på musikk får jeg "frem/pause/neste"->knapper, samt tittelen på sporet og artist osv, og bakgrunnsbilde på lockscreen er av bandet som spiller låten jeg hører på i øyeblikket. Hvis dette ikke vises for deg, kan du teste å trykke en volumknapp når du er på lockscreen, en dropdownmeny skal vise deg de kontrollene jeg snakker om. Kontaktlisten din er WIndows Live kontaktene dine. Enten vises de eller så vises de ikke, og hvis du lagrer dem til Windows Live kontoen din men har satt til å ikke vise dem, vises de ikke. Du kan logge inn med en googlekonto om du vil, lagre alle nye der og bare la de vises om ønskelig. For å kopiere over filmer/musikk: koble telefonen til PCn med USB, åpne Windows Explorer, kopier over musikk/filmer du ønsker. Mine bilder kommer med en gang når jeg bruker masselagringsmetoden. Takk, fant musikkkontrollen nå. Kan ikke fatte at jeg overså de tidligere :nei2: Det er jo håpløst at jeg må lage meg en Google konto eller en ny Live konto for å ha kontakter på telefonen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan ha kontaktene mine på telefonen, er jo der jeg trenger de. Musikk hadde jeg klart å få over. Bilder hadde jeg overført fra Linux maskinen min og da funket det ikke, selv om jeg kunne se mappestrukturen og bildene som lå der fra før. Under Windows fungerte det helt greit. Snodig. Takk for tipset angående videoer, nå må jeg bare finne ut hvilke formater telefonen kan bruke. Den klarte i alle fall ikke H.264 i en MKV container Lenke til kommentar
newnick Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 At man må ha en live/gmail konto for kontakter, er vel ikke så snodig? Alle andre av de store os krever jo at man må ha en eller annen form for registrert konto.... Og det å forlange at en wp8 twlefon skal snakke sammen med linux blir vel å skru forventningene litt for høyt... Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Når får vi den første Linuxmobilen da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Android "er" Linux. Rooter en den får en tilgang på diverse. Ubuntu og andre desktop-distroer kommer gradvis på ARM nå, det som mangler er at produsentene gjør det mulig å installere det. 1 Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 At man må ha en live/gmail konto for kontakter, er vel ikke så snodig? Alle andre av de store os krever jo at man må ha en eller annen form for registrert konto.... Og det å forlange at en wp8 twlefon skal snakke sammen med linux blir vel å skru forventningene litt for høyt... Den snakker jo med Linux? Jeg får som sagt opp hele filstrukturen på samme måte som i Windows Explorer, jeg kan se på bildene som ligger på mobilen. Det gjør det litt snodig at bilder som legges over fra Linux ikke kan ses på mobilen. Og selv om man trenger en Apple konto for å bruke en iOS telefon trenger man ikke kontoen for kontaktene. De ligger jo bare på telefonen. Det er jo helt grunnlegende oppførsel for en mobiltelefon i dag, så hvorfor i allverden det ikke er tilgjengelig på WP8 er rart. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fytterakkern: I november 2009. http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N900 Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fytterakkern: I november 2009. http://en.wikipedia....wiki/Nokia_N900 Huh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå