onkelRoar Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Var falsk alarm. Noen bilder jeg har sendt i en e-post for noen dager siden den laster ned FRA SkyDrive + alle bildene jeg har på Facbook den laster ned å legger i mapper under bilder. Men tar slike bilder stor plass? Eller er det bare sånne tumbnails eller hva det kalles? Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Var falsk alarm. Noen bilder jeg har sendt i en e-post for noen dager siden den laster ned FRA SkyDrive + alle bildene jeg har på Facbook den laster ned å legger i mapper under bilder. Men tar slike bilder stor plass? Eller er det bare sånne tumbnails eller hva det kalles? Har du sjekket om du kan åpne de hvis du ikke har noen form for nett-tilgang? Usikker på om de lagres på telefonen eller bare er tilgjengelig når man har nett/datatilkobling. Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kan åpne bildene. Sjekka å fant ut at den hittil har brukt 2.5GB. Har ca 1500 bilder, så får se hva det ender opp med. Den slutter å laste de ned når tastelåsen slår seg på. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen andre som sliter med at den iblandt ikke klarer å sende SMS? Endel ganger så kommer det bare feilmelding "Kunne ikke sende melding. Prøv på nytt", og trykker jeg på "Prøv på nytt" så går den ut. Det skjer ganske ofte for meg. Jeg har nytt SIM-kort fra Telenor. Jepp, ville ikke tenkt på det. Har nytt SIM-kort fra Djuice. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har hatt telefonen i 2 daga no og må sei eg er kjempenøgd med telefonen! Virkar veldig solid,enorm skjerm,null frysing eller antydning til dette. Null restart og alt berre på stell! Kan og nemna at batteriet mitt virka å vera godkjendt i forhold til kva eg har lest av diverse her inne. Kan og formidla at eg bestillte nettopp fatboy gul ladeputa. Håpar eg får den raskt! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Testet nettopp en Nokia-app jeg aldri visste fantes: PhotoBeamer. (direkte link om du ser dette på 920en din: http://www.windowsph...2c-bcd7780d7db5 ) Noen som har prøvd den? Ganske snedig syntes jeg! Får ikke installert denne på min 920 jeg... Får beskjed om at den ikke er kompatibel, eller ikke er tilgjengelig i min region. Har telefon kjøpt hos Lefdal. Det samme gjelder Nokia Transit... Noen ideer? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har alltid vurdert gul farge, men tror jeg kjører safe og kjøper svart. Noen som har gul og synest den blir for fargerik? Og blir svart for kjedelig? Og dere som har kjøpt hos Telenor, er det gratis å bestille med nytt nummer? Ikke 300 kr ekstra eller noe Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Pokker..Opplevd at telefonen restarter seg, skjedd 2 ganger på kot tid :/:/ Håper det kommer en oppdatering som fikser poblemet! Lenke til kommentar
n900 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) da ligger min på posthuset... gleeeder meg eller, skal ikke legge forventningene for høyt. Endret 1. desember 2012 av n900 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Pokker..Opplevd at telefonen restarter seg, skjedd 2 ganger på kot tid :/:/ Håper det kommer en oppdatering som fikser poblemet! Tok sin tid før det skjedde meg, men i går bootet min telefon også. Det var når det nærmet seg tomt batteri (som forøvrig har begynt å gå SYKT fort når du bruker den litt). Jaja, det er visst en fiks på vei allerede så bare å smøre seg med litt tålmodighet i mellomtiden. Får litt android-vibber av sånne bugs så håper den kommet fort Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Pokker..Opplevd at telefonen restarter seg, skjedd 2 ganger på kot tid :/:/ Håper det kommer en oppdatering som fikser poblemet! Gå på mobilinstillinger og sett data ned fra 4G til 3G hvis du har mulighet for det. Ellers så kommer det en fiks for det snart. Lenke til kommentar
abil Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har alltid vurdert gul farge, men tror jeg kjører safe og kjøper svart. Noen som har gul og synest den blir for fargerik? Og blir svart for kjedelig? Og dere som har kjøpt hos Telenor, er det gratis å bestille med nytt nummer? Ikke 300 kr ekstra eller noe Jeg har gul og er kjempefornøyd.Den klart kuuleste fragen.Du kommer ikke til og angre Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vurderer også å vente på SW for å fikse batteritiden... Må velge om jeg skal sende den tilbake til UK før mandags ettermiddag. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gå på mobilinstillinger og sett data ned fra 4G til 3G hvis du har mulighet for det. Ellers så kommer det en fiks for det snart. Nå restartet den fader meg igjen.. :/ Skal prøve å sette ned til 3G og se hva som skjer.. Takk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Audi: bruker du BT? Har du NFC aktivert? Prøv å deaktiver en og en sånn ting og se hva det kan være. Min hengte seg litt i går, for første gang, men ingen reset, den bare hang seg opp, svartskjerma, og så gikk det 30-40 sek, så var den ok igjen, ingen PIN-request eller noe. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vurderer også å vente på SW for å fikse batteritiden... Må velge om jeg skal sende den tilbake til UK før mandags ettermiddag. Hvilke problemer med batteritid tenker du på? Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Audi: bruker du BT? Har du NFC aktivert? Prøv å deaktiver en og en sånn ting og se hva det kan være. Min hengte seg litt i går, for første gang, men ingen reset, den bare hang seg opp, svartskjerma, og så gikk det 30-40 sek, så var den ok igjen, ingen PIN-request eller noe. Første gang min restartet startet jeg Skype for første gang, 2 og 3 gangen har den bare restartet helt uten videre.. Og alle gangene har jeg måttet taste inn pinkode. Har ikke på BT, NFC regner jeg med står på.. Prøvde å finne ut hvor jeg deaktiverer den, men uten hell.. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Første gang min restartet startet jeg Skype for første gang, 2 og 3 gangen har den bare restartet helt uten videre.. Og alle gangene har jeg måttet taste inn pinkode. Har ikke på BT, NFC regner jeg med står på.. Prøvde å finne ut hvor jeg deaktiverer den, men uten hell.. Min restartet noen ganger første dagen. Satt 4G til 3G og har ikke hatt problemet etter det. Men det kan jo finnes flere ting som tryner telefonen. Endret 1. desember 2012 av Vakuum Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vakuum: den bruker av og til 3-4 timer på å tømmes helt, av og til 1+ dag. Det er ikke så ille at jeg tror jeg blir å sende mobilen tilbake pga det, HVIS det er bekreftet at det kommer en batteritid-update fra Nokia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå