Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kanskje postet alt, men dette er hvorfor jeg valgte 920! Forferdelig lyd på 8X-opptaket. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Du får en feilmelding om at den ikke kan sende, også har du mulighet til å trykke for å forsøke igjen? Hvis det er tilfelle så prøver du noen ganger, så skal den gå etter hvert. Har hatt samme problemet selv men har ikke funnet årsaken ennå. Hvis ikke det funker er jeg usikker på hva det kan være. Har du forsøkt både med og uten WiFi tilkobling? Har du lastet ned noen apps som kan ha skapt problemer, eller har den vært slik hele tiden? Endret 30. november 2012 av Terminal Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Forferdelig lyd på 8X-opptaket. De fleste andre telefoner takler ikke så høy lyd. Samt at OIS-en hjelper til på at bilde blir bra virker det som. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Tusen takk. Problemet er at jeg ikke får lagret det jeg skriver inn i feltene. Haken (for lagring) er grå og den responderer ikke når jeg trykker på den. Krysset (for kanseler) er deriomt hvit og responderer. klarer du å slette alt av tilgangspunkt? så lage ny. plagdes med min lumia 900 med det samme, men husker ikke hva jeg gjorde for å ordne det. tror jeg sletta de gamle, for å lage nye tilgangspunkt Endret 30. november 2012 av n900 Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Du får en feilmelding om at den ikke kan sende, også har du mulighet til å trykke for å forsøke igjen? Hvis det er tilfelle så prøver du noen ganger, så skal den gå etter hvert. Har hatt samme problemet selv men har ikke funnet årsaken ennå. Hvis ikke det funker er jeg usikker på hva det kan være. Har du forsøkt både med og uten WiFi tilkobling? Har du lastet ned noen apps som kan ha skapt problemer, eller har den vært slik hele tiden? Merkelig dette. Har også forsøkt å slå av wifi, men mms'en går ikke i gjennom. Har forsøkt flere bilder. Trykket på "forsøk igjen". Jeg får prøve igjen i morgen. Edit: Nå funker det. Endelig får jeg sendt MMS. Tror jeg har trykket 30 ganger på "prøv igjen", så plutselig begynte mms'ene å gå igjennom! Tusen takk for alle gode råd! :-) Endret 30. november 2012 av Ski-man Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er det noen tidligere Lumia 900 brukere her som har fått til å koble sammen 900 og 920 via Bluetooth for å overføre SMSer osv. Min Lumia 900 sier den ikke støtter 920 når de forsøker. Har ikke funnet så mye på Google heller. Anyone? AKIRA Jeg prøvde å pare en N82 med Lumia 920 vi bluetooth . De fant hverandre, men de samarbeidet ikke ved dataoverføring der heller. Prøvde også å hente ut data fra Pc til Lumia 920, det var heller ikke vellykket. Dette googlet jeg, og det var det flere som hadde problemer med. Gadd ikke å styre noe mer med det, da jeg tenkte min XP pc ikke med på leken. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Fikk min gule 920 idag, klarte ikke å vente og stakk på posten i matpausen og hentet den.. Fiklet litt med den, men måtte ut på et oppdrag så fikk ikke testet skikkelig før jeg kom hjem. Førsteinntrykket er den ikke er så stor og tung som det sies. Jeg har små hender, og klarer stort sett fint å betjene den med èn hånd. Vekten er ikke noe man reagerer stort på, den bare kjennes solid ut. Veldig bra byggekvalitet og har ikke merket noe slark i knapper eller knirk i telefonen. Skjermen er strålende, og alt av menyer flyter totalt uanstrengt. Gulfargen er noe lysere enn jeg trodde, så for meg gulfargen som er på Bremykt-pakkene, men telefonen heller litt mer mot fluorescerende gul. Fin farge uansett Har aldri hatt WP før, så dette er nytt for meg. Liker ikke at det er litt vanskelig å flytte markøren til f.eks. midten av et ord hvis man skal fjerne eller legge til en bokstav. Telefonen vil markere hele ordet. En annen ting jeg ikke liker er at telefonen randomly plukker et av bildene jeg har tatt til bakgrunnsbilde i "galleriet" (når man går inn på bilder). Gjør det vanskelig å se hva som står på skjermen. Fant ikke ut at dette kunne slås av? Ellers var Nokia Musikk (ja jeg har norsk språk ) en veldig kjekk funksjon, og det gjorde ikke så mye at man bare kan skifte 6 sanger i (halv?)timen, da slipper man å ende opp med å skifte sang hele tiden slik jeg gjør på Spotify XD Lydkvaliteten var dog ikke den beste med en del bakgrunnsstøy, men dette skyldes nok at det er en streamingtjeneste. Er Xbox Music verdt å prøve? Her følger en del bilder av telefonen sammen med min N82 som har vært reservetelefon i 2 1/2 mnd. Endret 30. november 2012 av Gandulf 1 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 mobil (telefonflisa) trykk ... Nederst til høyre (innstillinger) se nederst... You da man! Takker Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Akkurat det jeg bruker. Den vil overføre via Bluetooth, men får ikke koblet til. AKIRA Prøvd den jeg også... Tror ikke det funker fra wp7.5 Fikk ikke koblet til HTC Radar'n med Sitrus... På sønnen min sin røde, blanke funket det med en gang, HTC wildfire med Android (blæh...) Snodig at Bluetooth på wp7.5 ikke vil...?? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Har aldri hatt WP før, så dette er nytt for meg. Liker ikke at det er litt vanskelig å flytte markøren til f.eks. midten av et ord hvis man skal fjerne eller legge til en bokstav. Telefonen vil markere hele ordet. En annen ting jeg ikke liker er at telefonen randomly plukker et av bildene jeg har tatt til bakgrunnsbilde i "galleriet" (når man går inn på bilder). Gjør det vanskelig å se hva som står på skjermen. Fant ikke ut at dette kunne slås av? Når du skal flytte markøren: Hold fingeren nede og det dukker opp et |-ikon over der du trykker, da kan du bruke dette til å velge hvor du skal fokusere. Hvis du bare trykker så tror den du vil markere ordet du trykket på. Bilder-tilen bruker random bilder, men dette kan du f.eks unngå med å sette bilder som favoritter, da vil den alltid bruke favorittene. Og helt til slutt, den gule er så kul! Valget stod mellom sort og gul, men valgte sort fordi de hadde den inne (og fordi jeg ikke var tøff nok til å gå for gul ) Endret 30. november 2012 av Vakuum Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har aldri hatt WP før, så dette er nytt for meg. Liker ikke at det er litt vanskelig å flytte markøren til f.eks. midten av et ord hvis man skal fjerne eller legge til en bokstav. Telefonen vil markere hele ordet. Trykk og HOLD på skjermen, da kan du plassere markøren hvor du vil... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Og du kan lagre musikken din offline i din "Nokia Musikk" . Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Når du skal flytte markøren: Hold fingeren nede og det dukker opp et |-ikon over der du trykker, da kan du bruke dette til å velge hvor du skal fokusere. Hvis du bare trykker så tror den du vil markere ordet du trykket på. Bilder-tilen bruker random bilder, men dette kan du f.eks unngå med å sette bilder som favoritter, da vil den alltid bruke favorittene. Og helt til slutt, den gule er så kul! Valget stod mellom sort og gul, men valgte sort fordi de hadde den inne (og fordi jeg ikke var tøff nok til å gå for gul ) Aha, da skal jeg prøve det neste gang, tnx =) Var mest irriterende når screenshots kom som bakgrunnsbilde (eller skjermdump som journalister har begynt å kalle det..), da det ble tekst oppå tekst. At den ER ja!! Er så lei sorte/mørke telefoner, klarer jo ikke se forskjell på de nesten Og du kan lagre musikken din offline i din "Nokia Musikk" . I know Men er Xbox Music noe bra? Får ikke til å høre på sangene, må jeg betale 99kr mnd? Mener jeg leste noe om det lenger bak, men det blir så mye å lete gjennom. EDIT: Urelevant til topic, men nå skal det drikkes ØL! Endret 30. november 2012 av Gandulf Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Noen andre som sliter med at den iblandt ikke klarer å sende SMS? Endel ganger så kommer det bare feilmelding "Kunne ikke sende melding. Prøv på nytt", og trykker jeg på "Prøv på nytt" så går den ut. Det skjer ganske ofte for meg. Jeg har nytt SIM-kort fra Telenor. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg brukte et ferdig lagret nummer som jeg vet er riktig. Hørte det var en litt rar ringelyd, som om jeg ringte en fax. Kom til en person som jeg ikke kjente, prøvde flere ganger, samme hver gang. Bør jo ikke være telefon, men det ble plutselig litt sent og ringe rundt for å teste. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg brukte et ferdig lagret nummer som jeg vet er riktig. Hørte det var en litt rar ringelyd, som om jeg ringte en fax. Kom til en person som jeg ikke kjente, prøvde flere ganger, samme hver gang. Bør jo ikke være telefon, men det ble plutselig litt sent og ringe rundt for å teste. Noen som har opplevd dette? Test å ring kundeservicen til et eller annet. De svarer jo alltid med en automatisk telefonsvarer. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Test å ring kundeservicen til et eller annet. De svarer jo alltid med en automatisk telefonsvarer. Problemet her var jo at telefonen ringte til noen helt andre enn den jeg ringte til. Om jeg ringer til en eller annen kundeservice, så hvis telefonen får for seg at den skal ringe noen andre så er jo ikke det noe moro nå klokka 1 på natta. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har et spørsmål i forhold til evt kjøp hos telenor. Jeg har nettopp byttet til One Call fra telenor, så å bytte tilbake er ikke aktuelt nå. Hvis jeg kjøper en Lumia 920 fra telenor med kontantkort koster den kr 4599. Står at den er operatørlåst til telenor i 12 mnd. Er det mulig å få låst den opp med en gang slik at jeg kan bruke mitt simkort fra One Call? Må jeg evt betale ekstra for å få låst den opp? Skal ikke si noe om beløp, men ja, du må betale ekstra for å låse opp en kontanttelefon. Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Oj... lita krise her. Nå har mobilen begynt å sende alle bildene jeg har på pc'n til Skydrive. Har jo mange tusen bilder. Hvordan får jeg stoppa gjøken? Lenke til kommentar
abil Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skal ikke si noe om beløp, men ja, du må betale ekstra for å låse opp en kontanttelefon. 600kr på telenor om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå