onkelRoar Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bestemte meg akkurat for en gul selv, nå. Vanskelig siden ingen butikker har den inne, men har sett masse videoer av begge fargene på youtube for å få et inntrykk. Føler farger på reklamebilder alltid lyver lit. Nå må jeg bare vente på Telenor får opp systemene sine. Når jeg prøver å bestille. Fikk et innfall/annfall på vei hjem fra jobb i dag. Kjørte bare innom nermeste butikk som selger mobiler. Å kjøpte en svart 920. Var på Expert på Lade Arena. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal komme i følge the verge. bra det Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kan motta MMS, men får ikke sendt MMS. Vet ikke helt hva det skyldes. Jeg har telenor, men de har ikke automatisk MMS oppsett for Lumia 920. Ikke vet jeg heller om jeg gjør det riktig når jeg forsøker å legge inn oppsettet manuelt. Noen som kan poste MMS oppsett for telenor her? Eller som kan forklare meg hvorfor jeg kan motta, men ikke sende MMS? Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kan motta MMS, men får ikke sendt MMS. Vet ikke helt hva det skyldes. Jeg har telenor, men de har ikke automatisk MMS oppsett for Lumia 920. Ikke vet jeg heller om jeg gjør det riktig når jeg forsøker å legge inn oppsettet manuelt. Noen som kan poste MMS oppsett for telenor her? Eller som kan forklare meg hvorfor jeg kan motta, men ikke sende MMS? Bruker du tvilling SIM eller er det hoved SIM kort? Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bruker du tvilling SIM eller er det hoved SIM kort? Hovedsimkort. Fikk nytt simkort i går da jeg måtte bytte til mikrosimkort Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hovedsimkort. Fikk nytt simkort i går da jeg måtte bytte til mikrosimkort Du har skrudd på mobildataforbindelsen...? Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du har skrudd på mobildataforbindelsen...? Ja, jeg bruker mobildata når jeg er utenfor wifi sone Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hovedsimkort. Fikk nytt simkort i går da jeg måtte bytte til mikrosimkort Får du feilmelding? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kan noen fortelle meg hvordan jeg bytter pinkode på simkortet? Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Får du feilmelding? Jeg får følgende feilmelding: "Kan ikke sende: Medieinnhold i denne sendingen" Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kan noen fortelle meg hvordan jeg bytter pinkode på simkortet? mobil (telefonflisa) trykk ... Nederst til høyre (innstillinger) se nederst... Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Endelig 920 i hus! For en kvalitetsfølelse! OT: hvordan legger jeg til spoiler? Tenkte jeg skulle poste litt bilder og slikt. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg får følgende feilmelding: "Kan ikke sende: Medieinnhold i denne sendingen" Forsøk å sett opp nytt tilgangspunkt under innstillinger-tilgangspunkt-legg til. Fyll inn følgende: Tilkoblingsnavn: Telenor APN for internett Navn på tilgangspunkt: telenor Resten lar du stå som det er og går ned til APN for MMS. APN for MMS Navn på tilgangspunkt for MMS: telenor Proxy adresse: 10.10.10.11 Proxy port: 8080 MMSC adresse: http://mmsc Alt annet lar du stå også lagrer du den. Forsøk så å aktivere dette tilgangspunktet og se hvordan det går. Mulig du må prøve å sende mms'en noen få ganger. Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Forsøk å sett opp nytt tilgangspunkt under innstillinger-tilgangspunkt-legg til. Fyll inn følgende: Tilkoblingsnavn: Telenor APN for internett Navn på tilgangspunkt: telenor Resten lar du stå som det er og går ned til APN for MMS. APN for MMS Navn på tilgangspunkt for MMS: telenor Proxy adresse: 10.10.10.11 Proxy port: 8080 MMSC adresse: http://mmsc Alt annet lar du stå også lagrer du den. Forsøk så å aktivere dette tilgangspunktet og se hvordan det går. Mulig du må prøve å sende mms'en noen få ganger. Tusen takk. Problemet er at jeg ikke får lagret det jeg skriver inn i feltene. Haken (for lagring) er grå og den responderer ikke når jeg trykker på den. Krysset (for kanseler) er deriomt hvit og responderer. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 OT: hvordan legger jeg til spoiler? Tenkte jeg skulle poste litt bilder og slikt. [ spoiler]etc ..[ /spoiler] Jeg får følgende feilmelding: "Kan ikke sende: Medieinnhold i denne sendingen" Jeg fikk også dette første dagen. Trykk "prøv igjen" så funket det. Tror det har gitt seg nå. Du kan også prøve å slå av og på datatilkobling og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Tusen takk. Problemet er at jeg ikke får lagret det jeg skriver inn i feltene. Haken (for lagring) er grå og den responderer ikke når jeg trykker på den. Krysset (for kanseler) er deriomt hvit og responderer. Merkelig. Jeg gjorde det nettopp på min egen... Sjekk om den står på 4G dersom du har en Telenor variant, også setter du den heller i 3G og se om du får sendt MMS da. 4G er ikke aktivert for håndsett så man vet aldri om det kan være en grunn. Tror egentlig ikke det, men verdt et forsøk. Endret 30. november 2012 av Terminal Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå fikk jeg lagret. Skal forsøke å sende mms nå. Tusen takk for hjelpen! :-) Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kanskje postet alt, men dette er hvorfor jeg valgte 920! 3 Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå fikk jeg lagret. Skal forsøke å sende mms nå. Tusen takk for hjelpen! :-) Bare hyggelig si fra om det funket. Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg får fortsatt ikke sendt mms. Den står på 3G. Har også restartet telefonen etter at jeg la inn innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå