Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Bestemte meg akkurat for en gul selv, nå. Vanskelig siden ingen butikker har den inne, men har sett masse videoer av begge fargene på youtube for å få et inntrykk. Føler farger på reklamebilder alltid lyver lit.

Nå må jeg bare vente på Telenor får opp systemene sine.

Når jeg prøver å bestille.

Fikk et innfall/annfall på vei hjem fra jobb i dag. Kjørte bare innom nermeste butikk som selger mobiler. Å kjøpte en svart 920. Var på Expert på Lade Arena.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan motta MMS, men får ikke sendt MMS.

Vet ikke helt hva det skyldes. Jeg har telenor, men de har ikke automatisk MMS oppsett for Lumia 920. Ikke vet jeg heller om jeg gjør det riktig når jeg forsøker å legge inn oppsettet manuelt.

Noen som kan poste MMS oppsett for telenor her? Eller som kan forklare meg hvorfor jeg kan motta, men ikke sende MMS?

Lenke til kommentar

Jeg kan motta MMS, men får ikke sendt MMS.

Vet ikke helt hva det skyldes. Jeg har telenor, men de har ikke automatisk MMS oppsett for Lumia 920. Ikke vet jeg heller om jeg gjør det riktig når jeg forsøker å legge inn oppsettet manuelt.

Noen som kan poste MMS oppsett for telenor her? Eller som kan forklare meg hvorfor jeg kan motta, men ikke sende MMS?

Bruker du tvilling SIM eller er det hoved SIM kort?

Lenke til kommentar

Jeg får følgende feilmelding: "Kan ikke sende: Medieinnhold i denne sendingen"

Forsøk å sett opp nytt tilgangspunkt under innstillinger-tilgangspunkt-legg til. Fyll inn følgende:

Tilkoblingsnavn: Telenor

APN for internett

Navn på tilgangspunkt: telenor

Resten lar du stå som det er og går ned til APN for MMS.

APN for MMS

Navn på tilgangspunkt for MMS: telenor

Proxy adresse: 10.10.10.11

Proxy port: 8080

MMSC adresse: http://mmsc

Alt annet lar du stå også lagrer du den. Forsøk så å aktivere dette tilgangspunktet og se hvordan det går. Mulig du må prøve å sende mms'en noen få ganger.

Lenke til kommentar

Forsøk å sett opp nytt tilgangspunkt under innstillinger-tilgangspunkt-legg til. Fyll inn følgende:

Tilkoblingsnavn: Telenor

APN for internett

Navn på tilgangspunkt: telenor

Resten lar du stå som det er og går ned til APN for MMS.

APN for MMS

Navn på tilgangspunkt for MMS: telenor

Proxy adresse: 10.10.10.11

Proxy port: 8080

MMSC adresse: http://mmsc

Alt annet lar du stå også lagrer du den. Forsøk så å aktivere dette tilgangspunktet og se hvordan det går. Mulig du må prøve å sende mms'en noen få ganger.

Tusen takk. Problemet er at jeg ikke får lagret det jeg skriver inn i feltene. Haken (for lagring) er grå og den responderer ikke når jeg trykker på den. Krysset (for kanseler) er deriomt hvit og responderer.

Lenke til kommentar

OT: hvordan legger jeg til spoiler? Tenkte jeg skulle poste litt bilder og slikt.

[ spoiler]etc ..[ /spoiler]

Jeg får følgende feilmelding: "Kan ikke sende: Medieinnhold i denne sendingen"

Jeg fikk også dette første dagen. Trykk "prøv igjen" så funket det. Tror det har gitt seg nå.

Du kan også prøve å slå av og på datatilkobling og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Tusen takk. Problemet er at jeg ikke får lagret det jeg skriver inn i feltene. Haken (for lagring) er grå og den responderer ikke når jeg trykker på den. Krysset (for kanseler) er deriomt hvit og responderer.

Merkelig. Jeg gjorde det nettopp på min egen... Sjekk om den står på 4G dersom du har en Telenor variant, også setter du den heller i 3G og se om du får sendt MMS da. 4G er ikke aktivert for håndsett så man vet aldri om det kan være en grunn. Tror egentlig ikke det, men verdt et forsøk.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...