Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden

iMono

Anbefalte innlegg

Bestemte meg akkurat for en gul selv, nå. Vanskelig siden ingen butikker har den inne, men har sett masse videoer av begge fargene på youtube for å få et inntrykk. Føler farger på reklamebilder alltid lyver lit.

Nå må jeg bare vente på Telenor får opp systemene sine.

Når jeg prøver å bestille.

Synes forøvrig både gul og rød ser bedre ut i virkeligheten enn bildene. Skal spille inn at du får feilmeldingen i tilfelle de ikke er klar over det ennå.

Gul og rød er forøvrig de vanskeligste å få tak i, da det selges vesentlig mer enn antatt (spesielt den gule)

Endret av Terminal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper man operatørlåst telefon med binding i 12 måneder får man opplåsingskode gratis. Kjøper man med kontantkort må man betale et gebyr, om man låser den opp før det er gått 12 måneder siden kjøpet. Gebyret varierer ifht hvor lenge man har hatt telefonen.

Jeg kjenner ikke gebyrene, så da man kontakte kundeservice på 05000 for Telenor eller 02020 for Djuice.

Terminal: Betyr det at jeg kan bestille meg en Lumia 920 fra Telenor m/kontantkort og så få låst den opp med en gang mot et gebyr?

Lenke til kommentar

Bestemte meg akkurat for en gul selv, nå. Vanskelig siden ingen butikker har den inne, men har sett masse videoer av begge fargene på youtube for å få et inntrykk. Føler farger på reklamebilder alltid lyver lit.

Nå må jeg bare vente på Telenor får opp systemene sine.

Når jeg prøver å bestille.

Det skal gå å bestille på web'en. De sjekket det nå.

Er litt tregere enn ellers pga mye trafikk bare. Forsøk gjerne igjen og se om det fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener det ja, men sjekk gjerne med kundeservice for å være 100% sikker. Da får du sikkert vite hva gebyret er også.

Ok. Takk for hjelpen :) . Skal ringe kundeservice i morgen og høre. Hvis det er som du tror, og ikke gebyret koster flesk, blir jeg nok å avbestille fra One Call og heller legge inn en bestilling hos Telenor.

Lenke til kommentar

Samme feilmelding:

"Feil ved validering av abonnement."

+ det jeg skrev i sted.

Også håper jeg Telenor kan sende tlf dit jeg bor og ikke til folkeregistrert adresse. Tidligere operatører har vært greie med det, men ikke alle.

Som student bor jeg ikke "hjemme", og bytter ikke adresse mtp reisestipend og annet.

Netcom nektet og sendte telefonen "hjem". Rekommandert og greier så mamma fikk ikke lov til å hente den på postkontoret og sende videre oppover, og jeg bor 13 timer med tog unna..

Lenke til kommentar

Samme feilmelding:

"Feil ved validering av abonnement."

+ det jeg skrev i sted.

Også håper jeg Telenor kan sende tlf dit jeg bor og ikke til folkeregistrert adresse. Tidligere operatører har vært greie med det, men ikke alle.

Som student bor jeg ikke "hjemme", og bytter ikke adresse mtp reisestipend og annet.

Netcom nektet og sendte telefonen "hjem". Rekommandert og greier så mamma fikk ikke lov til å hente den på postkontoret og sende videre oppover, og jeg bor 13 timer med tog unna..

Merkelig, men jeg har meldt det inn.

Hvordan det er med forsendelse kjenner jeg ikke til dessverre.

Lenke til kommentar

He he, ja kanskje det. Har nettopp byttet fra Telenor til One Call da, men jeg får vel komme tilbake hvis jeg er snill gutt :grin:

Om du skulle gjøre det så kikk på Komplett Large tilbudet vi kjører før du bestemmer deg. Ikke at jeg skal selge abo her inne for det er ikke min jobb, men bare så du ikke bommer ved å velge Komplett Medium når vi har tilbudet på Large.

Lenke til kommentar

Da er telefonen i hus, men jeg får ikke brukt den som telefon før 10. desember!

Den er låst til Telenor, og jeg som kommer fra Talkmore bestilte overgang for mitt nummer til Telenor - men det tar tid. Ringte kundeservicen deres for å høre om en løsning, da det ikke gikk an å åpne operatørlåsen med IMEI-nummeret. De skjønte problemet (tror jeg), og skulle ringe tilbake. Men det skjedde ikke før kundeservicen stengte kl. 20.00.

Kjempegøy å ikke kunne bruke den før 10. desember... :cry:

Lenke til kommentar

Den skrur av wifi når man låser telefonen. Greit man sparer batteri på det men hva med å gi mulighet til å holde den i livet for oss som må ha varsel om ny epost på sekundet... retard.................

Skal komme i følge the verge.

We're told that Microsoft is preparing to include VPN support in Windows Phone, a missing option since the reset of Microsoft's mobile OS efforts, that will allow corporate users to connect to work systems — this feature may make it into the first Apollo Plus update. A Wi-Fi connection fix is also planned to let connections always remain on, alongside some audio improvements.
Lenke til kommentar

Da er telefonen i hus, men jeg får ikke brukt den som telefon før 10. desember!

Den er låst til Telenor, og jeg som kommer fra Talkmore bestilte overgang for mitt nummer til Telenor - men det tar tid. Ringte kundeservicen deres for å høre om en løsning, da det ikke gikk an å åpne operatørlåsen med IMEI-nummeret. De skjønte problemet (tror jeg), og skulle ringe tilbake. Men det skjedde ikke før kundeservicen stengte kl. 20.00.

Kjempegøy å ikke kunne bruke den før 10. desember... :cry:

Kjøp telenor kontantkort imens

Endret av abil
Lenke til kommentar

Så at nettbutikken til Telenor har som lagerstatus 50+ på alle fargene :D

Lumia'n er bare herlig :D

Lavlys funker som bare...

Prøv å sette skjermen på høy lysstyrke hvis dere ser bildene på mobilen...

Ringte Netcom for å avbestille - men så viste det seg at de hadde sent den allerede (selv om det står 17.12 på nett) - så da har jeg den på tirsdag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...