Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qweac: jeg har også tenkt å sende den til UK pga flimsy batteri, hvordan kontakter du nokia? Vil gjerne høre om de kan fikse dette innlands i stedet.

 

Det har ingen betydning hvor man kjøper Nokia telefoner, garantien er den samme.

Kontakt de her: http://www.nokia.com...upport/kontakt/

Edit: Reklamasjon er selvfølgelig noe annet, men hvem i dag har telefoner utover garantien Nokia gir på 2? år.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Godt å høre at de ikke gjemmer seg bak typisk "du må kontakte forhandler"-tull. :)

Håper det løser seg raskt! :)

 

Ja, håper opplevelsen hos Nokiacare i Oslo blir like positiv. :)

 

Qweac: jeg har også tenkt å sende den til UK pga flimsy batteri, hvordan kontakter du nokia? Vil gjerne høre om de kan fikse dette innlands i stedet.

 

Du kontakter Nokia på... hjemmesidene til Nokia. :p

 

Etter hva jeg har lest om batteriet ditt virker det ganske likt mitt. Tror det er akkurat slik det skal være. Kjøp trådløs lader, så føles batteriet evigvarende. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor sterke de trådløse laderene er. Går det å feste denne under en kontorpult av tre og at den lader???

Har bestilt en rød til kona til jul, men det er nok jeg som gleder meg mest.

 

Jeg har postet noen ting om dette noen sider tilbake. Noen mm går greit, men over 5 mm blir fort for tykt.

Den skal jo helst ligge direkte oppå.

Lenke til kommentar

Det har ingen betydning hvor man kjøper Nokia telefoner, garantien er den samme.

Kontakt de her: http://www.nokia.com...upport/kontakt/

Edit: Reklamasjon er selvfølgelig noe annet, men hvem i dag har telefoner utover garantien Nokia gir på 2? år.

Hva garanti dekker er som regel veldig lite og variabelt. Garanti er litt ekstra produsenten gir deg. Reklamasjon er lovfestet og dekker mye mer. Dessuten er det ikke uhørt å ha en telefon i mer enn 2 år.

Lenke til kommentar

Testet nettopp en Nokia-app jeg aldri visste fantes: PhotoBeamer. (direkte link om du ser dette på 920en din: http://www.windowsph...2c-bcd7780d7db5 )

 

Noen som har prøvd den? Ganske snedig syntes jeg!

Hva er trikset for å finne denne appen? Jeg finner den verken i Store eller eller den Nokia App Highlights appen :confused:

Edit: og på den linken ser jeg ikke noe sånn knapp for å sende den til telefonen

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Hva er trikset for å finne denne appen? Jeg finner den verken i Store eller eller den Nokia App Highlights appen :confused:

Edit: og på den linken ser jeg ikke noe sånn knapp for å sende den til telefonen

 

Du må åpne linken i nettleseren på mobilen. Send den som mail til deg selv eller gå inn på denne tråden fra mobilen.

Lenke til kommentar

Var innom elkjøp hammerfest i dag, og fikk beskjed om at de hadde 3 svarte i bestilling, der den ene er reservert til meg. Men de får den ikke inn før om 2-3 uker pga lite tid i Norge. Blie litt frustrert når andre elkjøp har fått den inn, og jeg ble lovet at den skulle komme over Helga...

 

Jaja.

Lenke til kommentar

Godt å høre at de ikke gjemmer seg bak typisk "du må kontakte forhandler"-tull. :)

Håper det løser seg raskt! :)

jeg har feil på en n9 jeg har, og har ikke fått tak i forhandleren,

så jeg kontaktet nokia care, men de sa jeg måtte kontakte forhandleren, eller betale reparasjon sjøl.

forbanna dritt.

Lenke til kommentar

Har tidligere i tråden beskrevet at telefonen min knirker. Det virker som den knirker mer for hver dag som går. Så nettopp nøye på telefonen og jeg ser at dekselet faktisk flytter på seg når jeg presser på spesielle punkter. Det ser veldig løst ut. Da jeg har kjøpt fra Clove var jeg litt bekymret for hvordan dette skulle løse seg, men Nokia viste god service. Her er svaret:

 

 

 

Jeg bor heldigvis like i utkanten av Oslo. Har bestilt time neste uke, så da vil jeg tro dette blir løst ganske enkelt.

jeg sendte inn min n9 tidligere pga knirk, og ødelagt skjerm.

de byttet kun skjermen, og sa den ikke knirket med mindre man tok hardt i den, så de mente jeg ikke trengte holde så hardt i telefonen, så sendte de den tilbake til meg, uten å ha gjort noe med problemet.

jeg hadde 2stk n9, men kun knirk i den ene. forklarte det til dem at jeg har 2 like tlf og vet at det skulle ikke være slik, men de brydde seg ikke.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Vakuum: med kontantkort?

 

Jeg vet med abbonement som har månedsavgift har du krav på å få den låst opp, eller "krav" og "krav", du får låst den opp iallefall, gratis. På nettsidene til Telenor får du gjort det selv.

 

Men når du har et abbonement uten månedsavgift (kontantkort blandt annet) er det andre regler, slik jeg har forstått det.

 

Kanskje Terminal kan svare, siden han jobber for dem?

 

edit: Ja, PhotoBeamer er awesome :D !

Kjøper man operatørlåst telefon med binding i 12 måneder får man opplåsingskode gratis. Kjøper man med kontantkort må man betale et gebyr, om man låser den opp før det er gått 12 måneder siden kjøpet. Gebyret varierer ifht hvor lenge man har hatt telefonen.

Jeg kjenner ikke gebyrene, så da man kontakte kundeservice på 05000 for Telenor eller 02020 for Djuice.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stilige begge to. Selv har jeg en gul nå, men synes kanskje den røde er stiligere... Smak og behag :)

Bestemte meg akkurat for en gul selv, nå. Vanskelig siden ingen butikker har den inne, men har sett masse videoer av begge fargene på youtube for å få et inntrykk. Føler farger på reklamebilder alltid lyver lit.

 

Nå må jeg bare vente på Telenor får opp systemene sine.

Feilmelding

Beklager, et underliggende datasystem hos Telenor er ikke tilgjengelig for kundeoppdateringer. Vennligst prøv igjen senere.

Når jeg prøver å bestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...