Triple_DES Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 ok håper den ikke lager masse duplikater i kontaktlista Lenke til kommentar
abil Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Rart. Ringte dem for et par timer siden og da sa de at de bare hadde utstillingsmodellen igjen. Kanskje jeg får ta meg en tur innom etter jobb. Ja nå var jeg der akkurat kl 1000 for jeg visste de hadde inne 4 stk gule.Så de har vel gått fort tenker jeg.Men utstillingsmodellen får du muligens billigereom de selger den:) Så de hadde 1 inne på netcombutikken på byporten også,ikke den ved siden av gamestop men den andre.De fikk inn 4stk på spaceworld jessheim som de skulle selge i dag, 2 sorte og 2 hvite.Ring og hør med dem om det ikke blir for langt:) Endret 29. november 2012 av abil Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 synes ikke kamereat var så imponerende 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) ok håper den ikke lager masse duplikater i kontaktlista Tja skal ikke Android rydde opp i slikt selv da? Uansett tror jeg WP8 skal rydde fint i det uansett selv om det blir duplikater. Worst case scenario får du fikle med kontaktene dine litt, det er jo gøy det og . Triple: Nei, derfor det kommer SW fix til det, heldigvis. Veldig bra til lowlight bilder, heldigvis. Men satser på det kommer seg kraftig med første SW. Er ikke totalt ræv akkurat, men gjør ikke meg noe med den updaten . Endret 29. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) -- Dobbell -- Endret 29. november 2012 av TheMoose Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Nei, dessverre. Kun Windows 8, WP8 (strømming på WP7, men litt tungvint) og Xbox 360. Nei, dessverre. Kun Windows 8, WP8 (strømming på WP7, men litt tungvint) og Xbox 360. Jeg bruker mitt Xbox Music Pass på en maskin med XP, via Zune klienten for windows. Jeg kan også overføre Xbox Music Pass musikk til WP7 telefonen min ved hjelp av Zune, eller laste ned musikk direkte på telefonen. Jeg har hatt det siden det het Zune Music Pass så det kan jo være noe endring hvis man starter å bruke det i dag. Endret 29. november 2012 av TheMoose 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 synes ikke kamereat var så imponerende Nå tar du bilde i motlys, da.. Uansett, kameraet har foreløbig litt softwareproblemer med lyse omgivelser som skal bli fikset. Ser veldig bra ut foreløbig på mørkere bilder, i hvert fall. Gløs? Kjøpt telefonen i Trondheim? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg bruker mitt Xbox Music Pass på en maskin med XP, via Zune klienten for windows. Jeg kan også overføre Xbox Music Pass musikk til WP7 telefonen min ved hjelp av Zune, eller laste ned musikk direkte på telefonen. Jeg har hatt det siden det het Zune Music Pass så det kan jo være noe endring hvis man starter å bruke det i dag. ja, men du bruker da Zune Music med en amerikansk konto. Du får ikke brukt Xbox Music i Zune med en norsk konto. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja nå var jeg der akkurat kl 1000 for jeg visste de hadde inne 4 stk gule.Så de har vel gått fort tenker jeg.Men utstillingsmodellen får du muligens billigereom de selger den:) Så de hadde 1 inne på netcombutikken på byporten også,ikke den ved siden av gamestop men den andre.De fikk inn 4stk på spaceworld jessheim som de skulle selge i dag, 2 sorte og 2 hvite.Ring og hør med dem om det ikke blir for langt:) Jessheim blir for langt. Stikker innom Expert jeg. Hvis ikke så får jeg bare vente til i neste uke. Så lenge jeg har den før den 19. desember så er det greit. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fikk fikle litt med damen sin zte wp8 for noen uker siden og nå er jeg forelske i wp.. os-et har det android aldri har hatt og aldri kommer til å få, nemlig smoothness. Tror 920 blir min neste telefon så får jeg heller kjøpe xiaomi mi2 og ha på si(jobb og sånn) for jeg vet jeg kommer til å savne nerdete og alt det praktisk perfekte android byr på... Nokia lumia 920 er den vakreste telefonen jeg har sett også... Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Spotify for Windows Phone 8 blir utarbeidet av Spotify as we speak, så det er bare å smøre seg inn med lotion å vente litt Haha, den var ny *smører seg inn med Spenol* Hvordan er det med aktivering av nytt sim-kort og alt rundt dette? Har hatt nåværende sim-kort i mange år. Slutter det gamle bare å virke en vakker dag, og så må jeg sette i det nye? Synes forøvrig synd på lille magen min som rumler så fælt her jeg sitter. Tar litt tid å lese over 6 nye sider med en gang man kommer hjem fra jobb, og heller skulle laget middag Endret 29. november 2012 av Gandulf Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 synes ikke kamereat var så imponerende Helt ærlig (er hobbyfotograf) så synes jeg det bildet faktisk er ganske bra under de forholdene det ser ut til å være tatt Nå gjenstår det uansett å se hva Nokia får ut av kameraet i den kommende oppdateringen som tar for seg kameraet Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hverken Spaceworld eller Telekiosken i Trondheim har fått inn. Og virker som om de første de får inn vil være låst til Telenor/Djuice på en eller annen måte. Men "all in 1 M web" fra Djuice virker som en god deal. Blir ca. 6200 kr totalt med mitt forbruk inkludert. Det slår å betale 5k for telefonen + 2.4k i abo som jeg har hos One Call. Djuice/Telenor nettbutikk har alle inne unntatt gul står det nå. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 ja, men du bruker da Zune Music med en amerikansk konto. Du får ikke brukt Xbox Music i Zune med en norsk konto. Ja, UK i hvertfall. Det er god mulig det ikke virker med norsk konto. Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Fikk mobilen idag. Er fornøyd med mobilen på det meste utenom skjermen. Hadde fra før en Samsung Omnia 7. Og må si jeg synes skjermen på denne er en nedgradering. Den klarer ikke å vise sort. På samsungen så var sort like sort som ramma rundt mobilen. Men på denne er det nesten like dårlig sortnivå som på en iphone 4 jeg sammenlignet med. Fargene er også litt dølle, men det er vel kanskje mer riktig Tok det som en selvfølge at det var amoled på denne også, siden 800 og 900 hadde det, så veldig skuffende at det ikke er det. Men sånn utenom skjermen er det helt klart en veldig bra mobil, men ødelgger et perfekt helhetsintrykk når skjermen er dårligere enn min gamle Omnia 7. Siden det er så mye sort i Windows phone så fortjener den en skjerm som klarer å vise sort skikkelig. Men blir vel vandt med det, og veier jo en del opp at den kan brukes når det er kaldt med hansker på. Edit: sammenlignet i et helt mørkt rom nå. Sort nivået er en god del bedre en iphone. Men langt fra amloed nivå. Ved lyse omgivelser er 920 skjermen langt bedre enn på omnia 7 og iphone. Og farger/bilder vises bra så lenge skjermen ikke er på svakeste nivå. Jeg var nok litt krass i innlegget over, og er nok mye en vanesak det med sortnivået. Endret 29. november 2012 av WRXSTi Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ringte Telenor, og de sa at saken ble behandlet 28.11 og sannsynligvis sendt. Men har ikke fått noe som helst sporingsnummer;p og kundebehandleren visste ikke hvorfor!;( anybody..? Tror dere virkelig på at mobilen er sendt? I så fall hvordan jeg vite det? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen nevnte Trigcom, og jeg har selv bestilt herfra. http://nettbutikkpri...a;c:100193;is:1 puta eller den harde klossen? vil ha den puta, men trenger telefonen ligge nøyaktig oppå den? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tok det som en selvfølge at det var amoled på denne også, siden 800 og 900 hadde det, så veldig skuffende at det ikke er det. Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ glad det ikke er amoled. Nå har jeg hvit bakgrunn (det er ikke mye svart i min WP) uten at batteriet går RAKT til helvete. Så... imo... FUCK cbamoleden fra 800 og 900, velkommen awesomeskjerm. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fargene er vel ikke nødvendigvis dårligere? Bare annerledes. Testene jeg har lest sier i hvert fall det. Sakset fra amobil sin test av ativ s: Skjermpanelet er av typen Super AMOLED, mens Lumia 920 bruker et IPS-panel. Begge skjermene er svært gode, og det er vanskelig å utpeke den ene som bedre enn den andre. Det er litt mer "trøkk "i fargene på Super AMOLED-skjermen i Ativ S – men så vil sikkert noen argumentere med at fargene kanskje er mer realistiske på Lumia 920. Skjermen kan i motsetning til Lumia 920-skjermen ikke betjenes med hansker (hvis du ikke har spesialhansker). Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Første brukte Nokia Lumia 920 lagt ut på finn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå