Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der.

 

Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem.

 

Bestillte fra Network Norway i oktober, og de har forandret leveringstid 4 ganger, og nå bare fjernet den helt fra nettbutikken, alt uten å gi et pip om det...

Lenke til kommentar

YAY fin overraskelse i dag. Bestemte meg for å ta turen rundt på forskjellige butikker idag(alt for ikkje å lese til eksamen som er i morgo), da eg fekk informasjon om at den minste expert butikken i byen har 2 svarte 920 inne med telenor binding! Reiser dit med ein gang og kjøper! Har fått ringt og lagt den av :) blir å kjøpa den med komplett L abonnementet til telenor. Oh Joy, eksamen kjeme te å gå til helvete :D

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg vært og kjøpt meg en svart Lumia 920. Kjøpte på Expert til 999,- med Telenor komplett medium. Det er det samme jeg har i dag. Alt i alt er derfor prisen, og bindingstiden, helt grei for meg.

 

Veldig godt inntrykk hittil. Synes foreløpig ikke at vekten er hemmende. Tvert i mot, ble meget positivt overrasket etter alt jeg har lest om at telefonen skal være så tung.

 

Blir nok endel tasting og "fiksing" på telefonen i kveld! Gleder meg!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I følge han kameraten som testa 920 på forrige side er det ikke separate volumkontroller for ringevolum/varselvolum og medievolum. Stemmer dette?

 

Finnes det noen måter å gå utenom dette på WP8, eller er man rett og slett låst til dette slik det er? Kan jo være kjekt å ha medielyd på, men ikke ringelyd, hvis man f. eks. sitter i skoletimen og hører på musikk men vil ikke at alle skal høre at det ringer.

Lenke til kommentar

Du kan skru av ringelyd og fremdeles ha volumet på hva du enn ønsker.

 

Du slår bare mobilen over til lydløs, kjapt og enkelt.

 

Det som menes er at hvis du stiller volumet til 20, er det 20 i mediespilleren, ringingen og tastelyder og det som måtte være.

 

Under samtaler, dog, er det eget volum som går fra 1-10. Det er uavhengig og går kun på samtale-volum.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...