spineshank00 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nei, dessverre. Kun Windows 8, WP8 (strømming på WP7, men litt tungvint) og Xbox 360. Litt synd akkurat det. Kunne godt byttet ut Spotify, men er jo greit å kunne had et på pc også. Har ikke fått skaffet windows 8 enda. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Qweac: ja det inntrykket har jeg også av estimert gjenstående tid på batterimenyen på innstillinger. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tips for de som har fått telefonen: Sett nettverk til 3G istedet for 4G. Det skal vistnok hjelpe på random-reboots, og 4G er uansett ikke tilgjengelig for mobiltelefoni ennå. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Vakuum: Har også lest at noen mener dette fungerer. Det har ikke løst problemet for meg. Endret 29. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har ikke engang det valget, Vakuum :o . Kan det være fordi jeg har et gammelt SIMkort? Lenke til kommentar
ocsatre81 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der. Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem. Bestillte fra Network Norway i oktober, og de har forandret leveringstid 4 ganger, og nå bare fjernet den helt fra nettbutikken, alt uten å gi et pip om det... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Slai: Det stemmer nok. Har heller ikke noe 4G-valg. Endret 29. november 2012 av qweac Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 YAY fin overraskelse i dag. Bestemte meg for å ta turen rundt på forskjellige butikker idag(alt for ikkje å lese til eksamen som er i morgo), da eg fekk informasjon om at den minste expert butikken i byen har 2 svarte 920 inne med telenor binding! Reiser dit med ein gang og kjøper! Har fått ringt og lagt den av blir å kjøpa den med komplett L abonnementet til telenor. Oh Joy, eksamen kjeme te å gå til helvete 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kanskje siden vi fikk våre fra Clove, at de ikke er LTE-enabled men bare vås ? Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da har jeg vært og kjøpt meg en svart Lumia 920. Kjøpte på Expert til 999,- med Telenor komplett medium. Det er det samme jeg har i dag. Alt i alt er derfor prisen, og bindingstiden, helt grei for meg. Veldig godt inntrykk hittil. Synes foreløpig ikke at vekten er hemmende. Tvert i mot, ble meget positivt overrasket etter alt jeg har lest om at telefonen skal være så tung. Blir nok endel tasting og "fiksing" på telefonen i kveld! Gleder meg!!!!! 1 Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ski-Man: Hvor kjøpte du den? I Oslo? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Slai: Det stemmer nok. Har heller ikke noe 4G-valg. Her er et screenshot fra min - skal vel i så fall stå 4G her om dere har nytt simkort 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jepp, vært innom det et par ganger. Nye simkortet mitt ligger her, men intet PIN-kode-brev enda. Ikke for det, det er jo fortsatt useless . Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Slai: Det stemmer nok. Har heller ikke noe 4G-valg. Det skal stå 4G eller LTE i listen. Men det kan godt hende at dette skjules hvis simkortet ikke støtter det. I såfall er det bare å bestille et nytt simkort på telenor sine nettsider så kommer det i løpet av få dager. 1 Lenke til kommentar
Ski-man Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ski-Man: Hvor kjøpte du den? I Oslo? Expert City i Oslo. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 I følge han kameraten som testa 920 på forrige side er det ikke separate volumkontroller for ringevolum/varselvolum og medievolum. Stemmer dette? Finnes det noen måter å gå utenom dette på WP8, eller er man rett og slett låst til dette slik det er? Kan jo være kjekt å ha medielyd på, men ikke ringelyd, hvis man f. eks. sitter i skoletimen og hører på musikk men vil ikke at alle skal høre at det ringer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Du kan skru av ringelyd og fremdeles ha volumet på hva du enn ønsker. Du slår bare mobilen over til lydløs, kjapt og enkelt. Det som menes er at hvis du stiller volumet til 20, er det 20 i mediespilleren, ringingen og tastelyder og det som måtte være. Under samtaler, dog, er det eget volum som går fra 1-10. Det er uavhengig og går kun på samtale-volum. Endret 29. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Expert City i Oslo. Rart. Ringte dem for et par timer siden og da sa de at de bare hadde utstillingsmodellen igjen. Kanskje jeg får ta meg en tur innom etter jobb. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Noen som vet hvordan jeg skal overføre kontakter fra Samsung Galaxy S1(SIM) til wp8 (micro-sim)? Endret 29. november 2012 av Triple_DES Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Triple: legg fra simkortet over til SGS1, så syncer du de mot Google, så syncer du bare Lumiaen mot Google. Done deal . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå