surfacetension Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Eller er det noe man er født til, eller ikke? jeg mener I kissed a girl; I liked it. jeg fatter ikke at noen vil ha bare menn. Ikke kvinner heller! enig? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Spiller det noen rolle, sånn egentlig? 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Kan man få en gutt til å prøve guttekos, eller må det være medfødt? 1 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 12. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 klart det spiller noen rolle! dette må jo være starten på mye glede! spiller det noen rolle om noen koser seg? jeg forstår at jenter liker jenter mye bedre enn gutter liker gutter. homofobi? jeg tror natur. noen som har negative erfaringer? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Syns nettopp du klagde på for mye sex https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1458050&hl=&fromsearch=1. Tror i hvert fall det var det du klagde på...men det er greit om det er 2 jenter? Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 12. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Syns nettopp du klagde på for mye sex http://www.diskusjon...=&fromsearch=1. Tror i hvert fall det var det du klagde på...men det er greit om det er 2 jenter? hm. jeg er redd for at du ikke er den eneste som har misforstått jeg mente ikke for mye sex jeg mente thumbs up for drømmer. ingenting ? kan ikke forsvares jeg bare nevner at jentekos ikke sprer HIV. det gjør guttekos! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Ååååh, jenter som har sex med jenter kan ikke få HIV? Takk for informasjonen, viste ikke at jenter ikke hadde kroppsvæsker! 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Guttekos betyr ikke heller at man automatisk får HIV. Faktisk så kan du ha ubeskyttet sex med en som har HIV og sjansene er ganske små for at du faktisk får det selv. Det kreves at du ''revner'' litt så det kommer inn i blodet, og selv da er sjansene ganske gode for at du ikke får det. Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 Jeg tror alle er litt bifile. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 13. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Jeg tror alle er litt bifile. det er bra - tillbake til sakkenn alle ? tja... føøler ikke at gutta gjør noe med meg, men elslsker at damder ser lyset og go wild. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 og tiil alle jenter som har erfaringer.. kan dere dele litt om hvordan omstendighetene var? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Stikk en finger oppi rasshølet, du kommer til å føle minst 0,1% pleasure. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 26. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 seriøst... jeg forstår at mange har praktiske erfariner... hva med å dele? ukjente personer? positivt? vakker eller mindre pen? fortell! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Guttekos betyr ikke heller at man automatisk får HIV. Faktisk så kan du ha ubeskyttet sex med en som har HIV og sjansene er ganske små for at du faktisk får det selv. Det kreves at du ''revner'' litt så det kommer inn i blodet, og selv da er sjansene ganske gode for at du ikke får det. Føler et behov for å presisere at ubeskyttet sex med en person med HIV er en lite god ide selv om du har rett i at oddsene regnes for å være relativt lave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg