WeeR Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Heisann! Maskinen kobler seg automatisk av nettet... dette kan være fra alt mellom 10 sek etter jeg koblet opp til 5 min.. Det kommer ingen feilmelding eller noenting.. Det funker i det ene sekundet og i det andre sekundet forsvinner "connected" ikonet og jeg må koble opp på nytt.. Det fungerer å koble opp på nytt men 10 sek etter så er det samme greiene.. noen som har en ide? Er ett billion pci isdn kort. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Prøvd å lagt inn driveren på nytt? Hvilket os kjører du? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Heisann!Maskinen kobler seg automatisk av nettet... dette kan være fra alt mellom 10 sek etter jeg koblet opp til 5 min.. Det kommer ingen feilmelding eller noenting.. Det funker i det ene sekundet og i det andre sekundet forsvinner "connected" ikonet og jeg må koble opp på nytt.. Det fungerer å koble opp på nytt men 10 sek etter så er det samme greiene.. noen som har en ide? Er ett billion pci isdn kort. Last ned adaware og spybot S&D og sjekk om du har dailere og annen dritt på maskinen. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Allerede prøvd begge forslag.. uten hell.. Har prøvd å bytte isdn kort også, akkurat samme skjer.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Allerede prøvd begge forslag.. uten hell.. Har prøvd å bytte isdn kort også, akkurat samme skjer.. Kabel eller termineringsproblemer? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jepp, jeg tenkte det jeg også.. Så har enda ikke byttet kabelen eller pcen, så jeg tenkte jeg prøver med en bærbar pc og en annen kabel imorgen. Er det mulig at telenor kan ha koblet feil her og ikke se det ved "linjesjekk" over tlf? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ring feilmeldingen eller ISP. Oppringings tjenesten til Telenor har nylig hadd problemer, kan være det... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har hatt samme problemet med varierende hyppighet i over 2 1/2 pr :| Både med Asuscom & et annet ISDN kort, med 3 forskjellige ISPer (sensewave(nå freewave), tele2, telenor + worldonline(tiscali)). :| Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Har nå flyttet pcen til jobben.. Akkurat samme skjer der. tatt ut det interne isdn kortet og prøvd med ett annet merke på det eksterne.. akkurat samme skjer her.. Noen som har noen som helst ide til hva det kan være? Har også prøvd å bytte kabel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå