Myst Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Etter gårsdagens hendelse og oppmuntring fra en annen bruker (ja, jeg blir lett overtalt), så bestemte jeg meg for å opprette denne tråden. Det hender til tider at vi kommer i argumentasjon, blir anklaget, prøvd å bli satt på plass, men pussig nok som ender i at motparten selv setter seg i dårlig lys og gir oss en følelse til å ta en Freddy Mercury-stand. Denne tråden er dedikert for de som havner eller har gjort i slike situasjoner og kan dele med oss. Nå er det ikke ofte jeg havner i slike situasjoner, men når det en sjelden gang skjer, kan man ikke unnlate seg å få en skikkelig digg godfølelse. Så har du opplevd en WIN, del det gjerne. Jeg tar meg friheten til å sitere meg selv fra TSEHOGDG-tråden som en start. Kollega kom og anklaget meg for noe, sa at det ikke var min feil og heller ikke mitt navn som står på det. Tok en ekstra sjekk på saken, og hell yeah, helt og fullt hans ansvar. Conflict avoided! Hell yeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå