cruxious Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 I går skulle eg laste ned fifa demoen men når eg skulle koble meg til fungerte det ikkje. Får ein error at eg ikkje har internett tilgang som er veldig rart siden det funka for ei veke sidan. (kabel) Eg prøvde alle tipsa som å endre ip adressa på xboxen men fekk ikkje legge til ei ny statisk ip adresse på modemet. Det virker som at modemet nekter xboxen tilgang. Eg reseta modemet og kom faktisk inn på xbox live men så gjekk det 1 min og da vart eg kicka fra nettet igjen. Nokon som kan forklare meg korleis eg kan hindre modemet frå å nekte xboxen tilgang? Er ikkje så veldig datakyndig så det kan vere ein enkel løsning. Har nextgentel med inteno modem visst det har noko å seie. Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) OK nå fekk eg kobla meg på nett av ein eller anna merkelig grunn, Gjorde ingenting men plutselig funka det. Endret 12. september 2012 av crux85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå