petterpann Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjæresten har lenge ønsket seg en ring, men jeg vil ikke at det skal symbolisere at vi er forlovet, men mer som en gave. Når jeg besøker nettsidene finner jeg så å si bare forlovelsesringer, noe som gir inntrykk av at det kan bli en unormal gave. Meninger? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjæresten har lenge ønsket seg en ring, men jeg vil ikke at det skal symbolisere at vi er forlovet, men mer som en gave. Når jeg besøker nettsidene finner jeg så å si bare forlovelsesringer, noe som gir inntrykk av at det kan bli en unormal gave. Meninger? Selvsagt, bare gi beskjed at du ikke akter å frie med den. Altså at det bare er en gave ;-) Men har man et sunt fungerende forhold burde ikke en miskommunikasjon skje. Men min erfaring at når det kommer til smykker er det best å finne fram platinakortet og ta dama med ned til en gullsmed/juvelér så hun kan få det hun har lyst på! -frank 1 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kjør på er masse ringer som ikke her forlovelsesringer. Er litt for å å faktisk velge ut gaven selv dog. Vil anbefale og gå innom gullsmeden og få de til å vise deg ringer de tror du kan like. Ikke la de selge deg en til du er skikkelig fornøyd med hva de kommer med. Tror det er bedre å se de i RL fremfor å se de på en nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå