Gå til innhold

Trenger tips til midlertidig skjerm-kort..?

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei.

Solgte pcen min for 2-3 mnd siden, og har kun hatt en bærbar i mens. Jeg brukte den veldig mye til foto/film den jeg hadde før. Men trengte penger da jeg skulle ut og reise. Har hatt veldig mange bygge/gamer pcer fra før, så jeg dro fram en gammel en ista, da jeg knuste skjermen på min bærbare. Det satt et 7800gt kort i dette den gangen, men som tok fyr. Utrolig nok virker datamaskinen etter rommet mitt var kun en røyksky den gangen.

Fant da et ellgamelt skjermkort fra 1998, så datamaskinen virker. Men ganske håpløst med dette skjermkorte i våre dager. Så jeg trenger kun et midlertidig skjermkort til jeg får kjøpt meg en ny maskin. Da tenker jeg bare bruke maks 1000 kr. Det eneste kravet mitt er at det kan kjøre HD, men det gjør vel de fleste i dag. Jeg skal ikke spille noe, så da er jeg ikke kresen nå. Da får vel det meste duge? Har ikke et krav om at jeg må kjøre de nyeste spillene på full oppløsning. Mulig jeg kommer til å kjøre cs 1.6 men de drar de fleste skjerm kort..^^ Så jeg kan vel gå til innkjøp av nesten hva jeg vil, derfor jeg trenger hjelp.

Ligger utrolig mye på komplett, veldig mye under 1000 kr. Så jeg aner ikke hva som er best? Håper noen kan hjelpe meg å finne det beste jeg kan få ut av en tusen lapp.. Tusen takk for hjelp! :) pci express btw!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...