Inz4ne Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei, jeg fikk nylig interesse for kvantefysikk, så jeg lurte på om noen her kunne anbefale meg noen bøker om det, gjerne grunnleggende ting da jeg ikke har høyere utdanning og dermed ikke har hatt fysikk, eller høyere matte. Jeg burde kanskje lese noen bøker om fysikk først? Isåfall tas forslag til bøker imot med takk. MvH Emil Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Det var ikke helt det jeg tenkte meg Men morsomt klipp. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 " ..." Hhahha! Var akkurat det jeg tenkte da jeg så tråden! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) "The quantum universe (and why anything that can happen, does)" av Brian Cox og Jeff Foreshaw. Vær obs på at kvantefysikk ikke er lett å forstå, og du bør ha litt kunskaper innen fysikk. Anbefaler også "Why does E=MC2 (And why we should care)", selv om den ikke tar for seg så mye kvantefysikk. Endret 12. september 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Takker så meget Kontorstol, da skal jeg få tak i de bøkene å begynne å lese Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) De selger de på Amazon til en billig penge. Om du skal lese begge bør du begynne med "Why does E=MC2 (And why we should care)". Edit: Begge bøkene er av samme forfatter(e), og de skriver på en måte som gjør det mulig og forstå og samtidig utrolig spennende og underholdenede. Lykke til! Endret 12. september 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Ah bestilte de fra play.com jeg, kostet ikke allverden og er jo en god innvestering uansett vil jeg tro Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Play.com er også en knall side, men de har litt trengere levering enn Amazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå