Pc96 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei Har oppkjøring neste uke, er utrolig spent på hvordan det kommer til å gå. Har dere tips til typiske ting jeg bør passe på, evt. "feller" som er lett å gå i som medfører stryk? Tips til hva som kan imponere sensor? Ellers tips, alt hjelper! Tusen takk! Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er en stund siden jeg kjørte opp med bil og motorsykkel. Men den gang var de ultrahysterisk på høyre regelen, 1 strike og du var ute. ikke kjøre mot enveis kjørt. ikke kjøre så mye som en km for fort. ut på motorvei har du en beslutsom aks i aksefeltet og gir tydelig signal til hvor du har tenkt å putte deg inn i trafikken. Vise at du vet inni hodet ditt at en motorsyklist er et mykere og mer sårbart objekt enn en bil. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Tusen takk! Er ikke motorvei i nærheten så. Virker som dette med fart er viktig ja, ikke for mye samtidig som man ikke skal lage lage køer og forbikjøringer. Gruer meg som f...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå