Ultrabad Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Jeg har 2 hardisker på pcen en (OS) 186 gb. og (data) 254 gb har ABSULUTT INGEN TING PÅ DATA MED 254 GB. er snart tomm for den med 186gb. hvordan kan jeg automatisk laste ned på den???? Endret 11. september 2012 av Ultrabad Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hei. Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener. Når det gjelder lagringsplass så er det opp til deg selv (som eier av maskinen) å bestemme hvor du vil ha filene dine. Det siste spørsmålet gir egentlig ingen mening når du ikke sier noe om programmet du bruker til nedlasting. Generelt så finner du det i innstillingen til programmet en eller annen plass. Det er jo ikke verre enn at du selv flytter filene etter å ha lastet dem ned. Endret 11. september 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Hei. Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener. Når det gjelder lagringsplass så er det opp til deg selv (som eier av maskinen) å bestemme hvor du vil ha filene dine. Det siste spørsmålet gir egentlig ingen mening når du ikke sier noe om programmet du bruker til nedlasting. Generelt så finner du det i innstillingen til programmet en eller annen plass. Det er jo ikke verre enn at du selv flytter filene etter å ha lastet dem ned. <hvordan i helvette skal jeg flytte alle spillene filmene seriene fra den ene til den andre og så slette de på den gamle tar jo 10 fuckings år Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Åja den holdningen 3 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Åja den holdningen :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er unødvendig å opptre som en drittunge her på forumet. Du har fått tips til løsning som fungerer av geir__hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå