Intel94 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei! Eg skal på intervju til deltidansatt som vekter. Eg har ikkje vekterkurs og dette er noko bedrifta tilbyr om dei vil ha meg. Men eg lurer på; kva gjer man på kurset? og har lest at man må opp til "eksamen" for å få godkjent trinn 1. Er det nokon her som har dette og kan fortelle om korleis det er, korleis prøven er og kor vansklig den er? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er en enkel avkryssningsprøve på barneskolenivå. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Såpass ja! Men kva går heile kurset ut på eigentlig? kva vi skal lære osv.? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Såpass ja! Men kva går heile kurset ut på eigentlig? kva vi skal lære osv.? http://www.g4s.no/nb-NO/Careers/Course%20manned%20security/Course%20manned%20security%20step1/ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) that^ guy beat me Endret 11. september 2012 av Brometheus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå