Takkformeg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Syns motorlyden kunne vært høyere jeg Saaatan, trimmet en mazda rx7 sånn smått nettopp, og tomgangen.. OMG tomgangen er akkurat som på en trimmet rx7 irl... Brap brap brap brap <3 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sånn, endelig kan jeg spille litt Forza^^ Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 er ikke hjemme nå.. men kan si jeg gleder meg til å komme hjem. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 runda spillet alt. og mangler 3% på upgrade rabattene. lurer på hva som skjer når jeg får fylt opp populæritets saken. den fyller seg sakte opp selv om jeg er på 1. =) Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Sjekka nettop pakkesporing, virker som de tok den tilbake til oslo... sto at den var sendt fra postkontoret i oslo i går men nå står det bare at den er registrert på oslo lostkontor. Blir nok ikke forza hoeizon i nermeste fremmtid Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Noen som er med på å ta utfordringer i online-freeroam? Er 3 stykk nå så skulle gjerne hatt en til i hvertfall. Isåfall legg til Hansien og join meg. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Noen som er med på å ta utfordringer i online-freeroam? Er 3 stykk nå så skulle gjerne hatt en til i hvertfall. Isåfall legg til Hansien og join meg. Måtte bare spille gjennom AC Revelations, derfor kunne jeg ikke joine Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Noen som er med på å ta utfordringer i online-freeroam? Er 3 stykk nå så skulle gjerne hatt en til i hvertfall. Isåfall legg til Hansien og join meg. Måtte bare spille gjennom AC Revelations, derfor kunne jeg ikke joine Hvis du fortsatt vil spille så kan du joine meg og en til, Illegal Drifter. Vil også anbefale folk å joine Forza Club Norway. Siden da blir det litt letter å se om folk er intressert i å spille Edit: Hvis ikke folk har spillt Infected, så er det drit gøy Endret 27. oktober 2012 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Spillet er veldig bra. Har spilt en god del siste døgnet og storkoser meg. Klarer ikke å ta mange eller lange pauser. For min del var dette en riktig utvikling med tanke på serien og begrensninger som ligger i dagens konsoller. Tviler på at Turn 10 kunne laget forza 5 på xbox 360 og samtidig funnet opp hjulet på nytt. Forza Horizon er ingen simulator, men det passer meg utmerket da jeg er rimelig lei "baneracing" for tiden. Tommel opp fra meg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Noen som er med på å ta utfordringer i online-freeroam? Er 3 stykk nå så skulle gjerne hatt en til i hvertfall. Isåfall legg til Hansien og join meg. Måtte bare spille gjennom AC Revelations, derfor kunne jeg ikke joine Hvis du fortsatt vil spille så kan du joine meg og en til, Illegal Drifter. Vil også anbefale folk å joine Forza Club Norway. Siden da blir det litt letter å se om folk er intressert i å spille Edit: Hvis ikke folk har spillt Infected, så er det drit gøy Sitter å spiller nå men er ikke såååå god egentlig ;p (selv om jeg vinner alt), men så spiller jeg på medium da ;p Endret 27. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Sitter å spiller nå men er ikke såååå god egentlig ;p (selv om jeg vinner alt), men så spiller jeg på medium da ;p Man trenger ikke å være god for å ha det morsomt. Og vinner du alt når du spiller på medium er du mer enn god nok Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Satser på en session imorra da? Trenger cash til Nugatti Veyron SS! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Sitter å spiller nå men er ikke såååå god egentlig ;p (selv om jeg vinner alt), men så spiller jeg på medium da ;p Man trenger ikke å være god for å ha det morsomt. Og vinner du alt når du spiller på medium er du mer enn god nok Har nesten ikke spilt Forza online før så let me know om du eller noen andre her inne som vil spille^^ Endret 27. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Satser på en session imorra da? Trenger cash til Nugatti Veyron SS! Har ondskapsfulle planer om å få polert bilen i morgen, men kan se om jeg kommer på om jeg blir ferdig i en fornuftig tid før jeg må vende nesa mot Oslo og jobben. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tja, må vel nesten krype til korset å kjøpe dette også, selv om det sikkert ikke er noe mere enn ett par kvelders underholdning... Føler at det har skjedd lite bra med bilspill generelt siden FM3(hvor FM4 føltes mere som 3.5) og GT5 tildels Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Har nesten ikke spilt Forza online før så let me know om du eller noen andre her inne som vil spille^^ Er nok online endel i morra. Så er bare å joine hvis jeg er på Må prøve å få gjort de 8 player challengene. Er endel penger å tjene på dem (1 mill x 3 eller noe sånt). Endret 28. oktober 2012 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Satser på en session imorra da? Trenger cash til Nugatti Veyron SS! Hva skal du med en så stygg bil ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Satser på en session imorra da? Trenger cash til Nugatti Veyron SS! Hva skal du med en så stygg bil ? Knuse folk i fotoboksene Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Lol... Tjener man noe på det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå