Takkformeg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Og der kom det spill i posten.. Kobler ut.. Snakkes om lenge til Det der med å få biler for "lojalitet til serien" Må man være lvl 50 i fm4 eller i horizon for å få alle bilene ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Noen som vet om det går ann å bytte til engelsk tekst/tale? De norske kommentatorene er seriøst det flueste jeg noen gang har hørt. Fantastisk spill men det er jo tilnærmet uspillbart med de forferdelige norske stemmeskuespillerne Takk for feedback Prøv å bytt språket på selve konsollen å se om det hjelper Fikk selv spillet idag, tok LE av Horizon, håper ikke at det er norske stemmer når jeg starter det nu Hade bra til det sosiale i helga! Endret 26. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
paulkristian Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Noen som vet om det går ann å bytte til engelsk tekst/tale? De norske kommentatorene er seriøst det flueste jeg noen gang har hørt. Fantastisk spill men det er jo tilnærmet uspillbart med de forferdelige norske stemmeskuespillerne Takk for feedback Prøv å bytt språket på selve konsollen å se om det hjelper Fikk selv spillet idag, tok LE av Horizon, håper ikke at det er norske stemmer når jeg starter det nu Hade bra til det sosiale i helga! Takker for svar. Skal prøve det Lenke til kommentar
paulkristian Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Yey det funka Da er spillet spillbart igjen Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Noen som vet om det går ann å bytte til engelsk tekst/tale? De norske kommentatorene er seriøst det flueste jeg noen gang har hørt. Fantastisk spill men det er jo tilnærmet uspillbart med de forferdelige norske stemmeskuespillerne Takk for feedback du må skifte språk gjennom console settings, også trykker du på language and locale så må du skifte locale språk til US wops. glemte å se på side 8 :> Endret 26. oktober 2012 av Protrik Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei Kan noen forklare meg hvordan man innstallerer FH på hardisken?. Kommer ikke noe alternativ når jeg sestter plata i boksen Takk på forhånd Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ut i menyen og finn mine spill... Gi meg noen minutter, så skal jeg gjøre det på min xbox og skrive steg for steg her EDIT: Du går ut i hovedmenyen, bort til spill, Mine Spill, finn horizon, trykk x og velg innstaller Endret 26. oktober 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Når er det man får disse 10 herlighetene for FM4 lvl 50? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Når er det man får disse 10 herlighetene for FM4 lvl 50? Jeg fikk de første gang jeg var i garasjen min, eller der man kjøper biler, husker ikke helt. Fikk spørsmål om jeg ville ha de. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 AE86 med supramotor er elsk! 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ut i menyen og finn mine spill... Gi meg noen minutter, så skal jeg gjøre det på min xbox og skrive steg for steg her EDIT: Du går ut i hovedmenyen, bort til spill, Mine Spill, finn horizon, trykk x og velg innstaller Mange mange takk Uheldigvis for meg var det for liten plass....sitter med første mod 360, uten både HDMI å ikke minst en liten 20gig disk Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har startet en car club her? Jeg og en kompis lagde Forza Club Norway ( FCNO ) i et håp om å få et stort samlingspunkt for Norske spillere Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har startet en car club her? Jeg og en kompis lagde Forza Club Norway ( FCNO ) i et håp om å få et stort samlingspunkt for Norske spillere Jeg joiner om det er greit ;P Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ut i menyen og finn mine spill... Gi meg noen minutter, så skal jeg gjøre det på min xbox og skrive steg for steg her EDIT: Du går ut i hovedmenyen, bort til spill, Mine Spill, finn horizon, trykk x og velg innstaller Mange mange takk Uheldigvis for meg var det for liten plass....sitter med første mod 360, uten både HDMI å ikke minst en liten 20gig disk +1 .. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Forza Horizon LE ligger enda nede i Oslo... når vel ikke Molde før på mandag eller tirsdag pga helg En ting er jo sikkert, jeg kommer ikke til å bestille spill med dustin igjen samma hvor billig det er. Endret 26. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har startet en car club her? Jeg og en kompis lagde Forza Club Norway ( FCNO ) i et håp om å få et stort samlingspunkt for Norske spillere Jeg joiner om det er greit ;P joiner jeg også da Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har startet en car club her? Jeg og en kompis lagde Forza Club Norway ( FCNO ) i et håp om å få et stort samlingspunkt for Norske spillere Jeg joiner om det er greit ;P Det går greit. Var en grunn til at jeg sa i fra her inne at klubben eksister Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Noen som har tips om billig gold medlemskap? Ble så jeg handla her: http://xboxliveuk76.com/ 270,- spenn.. Spillet er straks inne på HD, blir bra! Endret 26. oktober 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kjøpte meg just en Ferrari 458 Spider! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Spm. Har sett litt på options, men finner ingen funksjon som gir meg muligheten til å redusere "bare" motorlyden. Dersom jeg setter ned sound effect så forsvinner også mye av stemmene og ambient sounds. Er det slik at spillet ikke har mulighet til å kun redusere lyden fra motorene ? Er ikke verdens største krise, men kunne tenkt meg litt flere valg med tanke på regulering av lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå