Dofty Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Tok en tur på Coop Obs Hypermarked, de var utsolgt for FH. Makan. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Klarte ikke å dy meg, så ble bestilling på meg og. Satser på at det er morsomt offline og 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fått spilt noen timer nå, og det er helt fantastisk. Mye variert, og generelt et veldig godt spill etter min mening. Blitt noen biler allerede Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 er jeg totalt blind eller finnes det ingen mulighet til å gjøre justeringer på bilen? jeg finner kun upgrades.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bilene kan ikke tunes, bare oppgraderes. Dette samt ødelegging av biler er litt surt at de har utterlatt, da det allerede eksistere i spillmotoren.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 det er litt synd. var glad i å tune bilene så de oppførte seg slik jeg ville. noen fler som har opplevd bug om at den spør deg fler ganger om du vil få biler pga tidligere f4 savegame? jeg fikk dobbelt opp. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg fikk også dobbelt opp med biler fra forza 4 savegame. Men men, kjekt med to lamboer! Vant den Corvetten her, og den var digg å kjøre. Lenke til kommentar
tronder Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tok en tur på Coop Obs Hypermarked, de var utsolgt for FH. Makan. Var innom Lefdal, første selger sjekket og de hadde 17 stk på lager, han spurte en annen selger fordi spillet ikke var lagt ut, nei vi kan dessverre ikke selge det idag, det står 26/10 .. Videre til expert, som hadde det nye MHO War fighter i hyllene som lanseres imorgen, men giddet ikke å spørre engang.. Så til Coop Obs, var ikke å finne i hyllene der heller, så må vente til fredag.. Gamestop gikk jeg glatt forbi etter å tittet inn, tilgjengelig 26/10.. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvor mange biler får du med fra forza4? Jeg har så jevelig mange at jeg er redd for å bare få med crap. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Hvor mange biler får du med fra forza4? Jeg har så jevelig mange at jeg er redd for å bare få med crap. Lvl 1- '11 Cooper SP Lvl 5- '11 Citroen DS3 Racing Lvl 10- '12 Dodge Charger SRT8 Lvl 15- '69 Camaro SS Lvl 20- '08 BMW M3 E92 Lvl 30- '12 Jag XKR-S Lvl 40- '09 Gumpert Apollo S Lvl 50- '12 Lambo Aventador LP700-4 så det går ut på driver lvl'n din Endret 25. oktober 2012 av Protrik Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Får man samtlige biler fra den levelen man er og nedover? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 skal nok duge det, om jeg får med alle siden jeg er driver lvl 87. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Får man samtlige biler fra den levelen man er og nedover? etter xboxachievement.org.. så får du det ja. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ja, jeg fikk alle bilene på den listen. Jeg og en kompis kjøpte hver vår boble og dro på veterancruising i går Muligens det kuleste samarbeidsoppdraget jeg noensinne har gjort på Xbox Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ser visst ut som drifting ikke er helt det store i Horizon dessverre Kan ikke fatte hvorfor dem ikke kan lage handligen etc slik som i FM4, muligens pga xboxen ikke takler det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Spiller ikke mye om dagen, men tror jeg må slå til her, bilspill er det jeg stort sett har brukt tid på også. Spørsmålet er om jeg skal vente, og heller ønske meg det til jul. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har spilt det litt nå ikveld, men fikk ikke testet online delen. Noen som har fått sjekket ut det ennå? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Etter å ha prøvd det hos en kompis endte det med kjøp for min del. Helt fornøyd er jeg ikke i forhold til forventningene, men jeg regner med at jeg får mine timer med dette spillet sammen med kompiser Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 er det noen som har startet en car club her? Lenke til kommentar
paulkristian Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Noen som vet om det går ann å bytte til engelsk tekst/tale? De norske kommentatorene er seriøst det flueste jeg noen gang har hørt. Fantastisk spill men det er jo tilnærmet uspillbart med de forferdelige norske stemmeskuespillerne Takk for feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå