DOG_50 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har blitt spurt men ingen svar. Hvordan er vibrsjonen i kontrollen i spillet vs demoen? Føler man sikkelig vibrasjon når en kjører på grus? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spilte noen runder på grus isted med en WRX STi, og kan faktisk ikke si jeg kjente noen særlige vibrasjoner. Kan godt være fordi jeg var noe enormt konsentrert. Kan sjekke senere og se da. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Spiller med kontrollen og det kjennes likt ut som demoen. Kunne godt ha vært mer feedback, men det funker bra om man velger expert vanskelighetsgrad, for så å endre på det man ønsker. Da blir traction control skrudd helt av. Ellers er det et fantastisk spill! Er alt TDU burde vært. Subaruen min: Endret 23. oktober 2012 av karlif Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg gleder meg til jeg får spillet, så jeg kan kjøre subaru <3 Til hel* med mitsuen i demoen! Lenke til kommentar
tronder Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tåpelig dette med fastsatte slipp datoer, kunne vært veiledende.. Hvorfor kan ikke spillene selges når butikker som selger spill få lov til å selge de når de har fått de inn? Har selv fått spill flere dager før lansering når jeg har forhåndsbestillt spill, men de gangene jeg ikke har gjort det så kan de ikke selge spille over disk pga bøter hvis de ikke overholder dette i følge selgerene?? Det er jo uansett umulig å spå på forhånd hvilken nettbutikk som har tilgang til spillet, slik at man for det på eller før lansering.. Elkjøp har jo ikke akkurat vært kjent for å være punktlige.. Men selvfølgelig unner jeg de som for spillet tidlig det, men seff litt misunnelig blir man :-) Har også opplevd flere ganger at jeg har fått spill opp til en uke etter lansering, så derfor sluttet å forhåndsbestille spill.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fikk kjøpt forza 4 over disk et par dager før det ble sluppet, hvis jeg kunne ta det uten kvittering Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hmm, så bilene føles ikke slik som i FM4? Triste saker... Men blir vel Horizon fordet Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Noen andre som bestilte fra Spaceworld som ikke fikk Pre-order bonusen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja Ikke et veldig stort irritasjonsmoment, men allikevel. Får vel sende en mail. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Har spilt noen timer nå og fy flate for et spill! Startet med å kjøre løp, men har nå endt opp med å kun cruise rundt.Testet flerspiller, da mister man trafikk men man kan utføre en rekke samarbeidsoppdrag som f.eks. Kjøre over 12.000 km og få 5.000.000 kr i premie. Man kan kjøre midnattcruising med veteranbiler. Er rundt 20+ slik oppdrag som går ut på å ha det moro Kjørefølelsen er bra, men ikke like bra som i Forza 4. Bilene sitter til tider litt for godt på veien (selv med alle hjelpemidler skrudd av), men dette glemmer man fort fordi spillet er så utrolig gøy I tillegg til vanlig billøp har man PR-stunts, som går ut på å slå en fartsrekord i fotoboks, få et visst antall poeng på gitt tid osv. Dag-/nattsyklusen er virkelig nydelig. Bilene har forskjellig lys, og man ser stor forskjell på en bil med halogen kontra en med xenon Nå kan man også få matt lakk på bilene. Når man er ute å cruiser møter man andre modifiserte biler, og noen er interessert i kappløp. Enig med en litt lenger opp her, Forza Horizon er slik TDU burde ha vært. Her har man haugevis av timer med god underholdning foran seg! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 fått spillet allerede? trudde dette spillet skulle komme ut den 26. fuck dustin... Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jepp, flere som har fått spillet fra Elkjøp og Spaceworld. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 mitt ble sendt på mandag. (fra elkjøp) har ikke fått det enda. håper det er i posten i dag =) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen som har testet det å sladde/drifte i spillet da? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen som har testet det å sladde/drifte i spillet da? funka fett på demoen på mustang v mustang challenge, blir nok bedre med oppgraderings muligheter Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er overraskende lett å drifte. Det føles som om spillet "hjelper" deg litt slik at du klarer å holde hele svingen. Veiene er til tider veldig drifting-vennlige, så bare å glede seg Nattdrifting! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Noen som blir med å starte en Car Club? ;p Endret 24. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 4wd sladdingen funket mye bedre i horizon enn den noengang har gjort i forza syns jeg, selv med en daukjip mitsubishi Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen som blir med å starte en Car Club? ;p kunne blitt bra det, men jeg har ikke fått spillet enda :'( Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Når man i flerspiller velger Free Roaming kan man bytte bil uten å gå ut av spillet. Det finnes stasjoner langs veien man kan kjøre innom for å bytte bil. Man kan også "låne" biler man ikke eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå