Vertical^ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fikk mail av Spaceworld i dag at spillet har blitt sendt. Gleder meg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 teknisk sett er det 24+27, men det er flisespikkeri. hvis du kjører R1 så går det ganske fort, med mindre du har høyeste vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Forza Horizon October DLC, allerede ute med 6 nye biler... 2012 Ferrari 599XX Evoluzione 2012 Gumpert Apollo Enraged 2012 Lamborghini Aventador J 2013 Ford Mustang Boss 302 2010 Alfa Romeo 8C Spider 1957 Chevrolet Bel Air. Vet ikke hva jeg skal tro jeg, spillet kom nettop ut, og de får ikke dårlig samvitighet av å ta seg betalt for noe slikt? Er det plutselig ikke nok med 450-500kr ? Virker rart at man må ut med ekstra nye 450-500kr for å få alt som er tilgjengelig (alle dlc som kommer). Spill blir veldig dyrt når man skal betale DLC for andre spill å. Da burde de sette ned prisen til 100kr pr spill for at det skal være rettferdig, når man betaler for noe som ikke er ferdig/mangler. Endret 22. oktober 2012 av Iceman22 2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Pøken, ser ut som jeg får spillet på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Fikk mail av Spaceworld i dag at spillet har blitt sendt. Gleder meg Fikk samme mail forrige fredag så håper på at den dukker opp tidligere enn fredag. Endret 22. oktober 2012 av tjalla Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Får vel bare vente på season pass eller lignende da, er jevlig lei av å kjøpe carpacks Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) teknisk sett er det 24+27, men det er flisespikkeri. hvis du kjører R1 så går det ganske fort, med mindre du har høyeste vanskelighetsgrad Har null assist og spiller på vanskeligste Bruker kun S biler som forøvrig er min hovedklasse Siden jeg ikke rekker å kjøre 50 løp før fredag så bestilte jeg Horizon idag, tok Limited Edition. Kjøper aldri Season Pass her fordi er nok å betale 599kr for et spill, ikke betale Xbox live Gold eller Season pass, da kommer spillet på over 1000kr. Endret 23. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Da har jeg fått mitt Forza Horizon LCE fra Elkjøp Gleder meg til spilling i kveld Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser Gamezone.no skriver på Facebook at LCE er forsinket inn, de får det inn og sender det forhåpentligvis imorra. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fikk min LCE fra elkjøp i dag. Oh joy! Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Dere som fikk det fra elkjøp, hvor er det dere bor? Har ikke fått mitt :/ Edit: Fikk email fra elkjøp i dag. Endret 23. oktober 2012 av DOG_50 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dere som har fått spillet og spiller med kontroll, er det fremdeles ræva feeling fra bilene? Altså det vibrerer lite og seint så du kan ikke merke når du mister grep etc? E Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Sitter å vurderer mellom Limited edition og vanlig.. Er LE verdt de ekstra pengene det koster ? EDIT: Ble LCE... Hadde i første omgang ikke tenkt å kjøpe spillet pga dubstep og poeng for å ødelegge ting, men testet demoen i dag, og syns det å kjøre på jord/grusbane var så morro, så jeg må bare ha det Endret 23. oktober 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Til dere som har spilt litt; Gå på mapet og ta Fast Travel til garasjen til han karen. Om du har en tidligere FM3 eller FM4 save, vil du få deg en hyggelig overraskelse! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Om du har begge deler da ? Går det forresten an å endre språk så man slipper å ha all prating på norsk ? For det var irriterende nok i demoen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Begge deler er jo bare bra. Her er forresten overraskelsen: http://www.forzaplan...wards-revealed/ Hadde heldigvis spilt meg opp i høyt nok level, så fikk alt Ang. tale/språk er jeg smått usikker. Leste en plass at du måtte endre språk i innstillinger på konsollen. Det gjorde jeg, og da var alt på engelsk. Det virker faktisk som om du må gjøre det, for jeg har ikke sett noen plasser hvor du kan velge språk i spillet. Har dog ikke sett igjennom instillinger fult ut. Endret 23. oktober 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jaja, norsk på konsollen sugde jo også pung... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Er like greit ja. Usikker på hvordan det blir videre for meg, da lillebror får Assassin's Creed III om ikke så alt for lenge, og han vil ha på norsk. Håper ikke jeg konstant må bytte mellom tale. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan kanskje knyttes opp mot kontoene ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spiller på samme konto, samme Xbox. Får se an hvordan det blir. On-topic: Spillet er mye større en det jeg trodde. Virker som det er svært mye å gjøre. Samtidig er spillet så utrolig feelgood, og det er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå