Toalettet Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Takk skal du ha! Noen som vet hvordan man får forksjellig lyd på dumpventilen? ev.t flutter? Lenke til kommentar
T0MMYH4UG3N Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hadde akkurat blitt ferdig med Evoen min på Horizon i begynnelsen av februar. Hadde ikke live da så fikk ikke delt bildet, men så brant huset inkl xboxen ned så måtte begynne helt på nytt.. JEEEEEZ... jaja, den er blitt ganske lik Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hei alle Forza spillere. Har tenkt å kjøpe bilspill til Xbox og har falt på Forza. I og med at jeg kun har Forza 2 fra før, ville dere gått for Forza 4 eller Forza Horison. Har lest at begge har fått god kritikk. Eller kanskje kjøpe 4'en først og deretter Horison etterhvert.. Er det store forskjeller på hvor bra de to spillene er? På forhånd, hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 syns forza 2 er mye bedre enn de nye. de er blitt barnifisert pga at de skal selge bedre. har prøvd horizon også, men syns dette virker enda verre ut enn 3 og 4. itilegg til barnifisering er det amerikansiert Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg ville gått for forza 4, mye flere biler, og bedre fysikk enn i horizon. Horizon har blitt arkadifisert. I forza 4 kan du også stille på oppsett på bilene noe du ikke kan i horizon. Hadde jeg visst hvordan horizon var før jeg handlet hadde jeg aldri kjøpt det. Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Ok takk for svar Prøver meg på Forza 4 til å begynne med da, så får jeg se om jeg kjøper Horizon etterhvert. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 de burde heller sakt at horizon er bassert på forza, for det er ikke forza. men horizon er absolutt et veldig godt bilspill. forza 4 er det jeg starter opp om jeg skal spille et bilspill. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Horizon har blitt arkadifisert. ja, det ordet glemte jeg også...... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 ....fisert.....kids. Arkadefisert, konsollifisert, barnefisert. Klarer dere ikke å bruke normale ord lenger? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kom med ordet for å beskrive at et spill har blitt mer Arcade enn det bør da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Jeg ler. Mest fordi du kaller folk for kids, da når du trolig er yngre selv =) Endret 11. mars 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Forza er en av få serier jeg synes har utviklet seg i riktig retning. Ikke at det har hvert store sprang i fra 2'ern til 4'ern. Men det har ihvertfall hvert en utvikling i rett vei. Å kalle Forza barnifisert er feil. Det er jo et av få spill som fortsatt tilbyr dybde i tuning og dekorering av biler. Men fortsatt kan spillet by på mye underholdning uten å sette seg inn i dette. Om det er dette som er årsaken til at du velger å kalle det barnifisert, så er vel rett ord/setning: Et spill som passer for alle. Videre er det vel sagt at Horizon aldri har hvert ment å være arvtakeren til Forza Motorsport 4, men heller et prøveprosjekt. Som igjen er et tegn på at Turn10 høres på brukermassen sin. Min personlige mening er at Turn10 trynet i det de tok avgjørelsen om å lage kjørefysikken i fra bunnen av og gjøre det mer arkade, men legger ikke skjul på at jeg har kost meg med spillet. Endret 11. mars 2013 av Hansien 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg ler. Mest fordi du kaller folk for kids, da når du trolig er yngre selv =) Jeg ler mer enn deg fordi du tar så vanvittig feil. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Og jeg fikk latterkrampe fordi du hisser deg opp Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Og jeg fikk latterkrampe fordi du hisser deg opp Akkurat når hisset jeg meg opp? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Når du gadd å i det heletatt bry deg med vaset jeg skriver =) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Når du gadd å i det heletatt bry deg med vaset jeg skriver =) Jeg lo hele veien. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Næmmen så bra da! God karma for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå