Hansien Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) testa akuratt et online løp, det sugde virkelig. Vinneren er ikke den som kjører best, men den som klarer å krasje i motstanderen så jevelig at han får forspranget... Har ikke vært noe problemer med det når jeg har spilt sammen med folk her i fra. Endret 2. november 2012 av Hansien 2 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) har et lite spørsmål angående det å lvle opp i horizon online, er det sånn at cash rewards vil øke? jeg ser at den roller gjennom mange høye summer å dyre biler men lander altid på 5k og 13k. men men... etter å ha testa random løp mot randoms online frister det virkelig ikke å skru på igjen Xboxen, dette er ingen forbedring fra forza 4, der var det faktisk folk som viste hensyn til andre på banen. Endret 2. november 2012 av XfsB Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Mest irriterende med Horizon er at dem har Evo VI og X men ikke IX.. og at du må enten kjøpe den heeelt nye imprezaen eller den gamle.. Skulle vert '05 og '08... =( Håper dem legger de i no bilpacks eller noe.. utrolig dårlig utvalg av biler syns jeg.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det er iallefall bedre at de har 2011 imprezaen som sedan i stedet for hatchback... Men helt enig, jeg vil ha bugeye (2001-2003) Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ja Får håpe de kommer i en eller annen DLC! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 liker bedre den facelifta versjonen fra 2004, er ikke noen fan av de trill runde lyktene men favoritten er 1997-2001 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det gjorde jeg og frem til jeg hadde en bugeye selv, de gror på deg, spesielt de store tåkelyktene som gir den skikkelig rallypreg og et par ekstralys, så blir den ganske så kul syns jeg 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Trur jaggu jeg skal inn å sjekke hvordan det blir med norsk språk, kan da umulig være så vanvittig dårlig. He said. Edit: Oookai.. Etter å ha foretatt vågal forbikjøring og fått en lynrask-utfordring så ble det å skifte språk igjen etter å ha fått beskjed om at jeg er en vill gladiator, helt hekta på arenaen. Jeez, poenget mitt om dubbing står fortsatt. Liker du bass? Du vil elske Bass Arena. Endret 2. november 2012 av Whitefall Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg er veldig glad jeg byttet språk, holdt på å dø på meg etter noen minutter med den forferdelige dubbingen. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Da er jeg ferdig med Rally bilen også. Ble en Subaru 22b. Ikke fordi jeg ikke likte Lanceren, men fordi den beste motoren hadde ~550Kw (den fra den nye generasjon Lancer), og den gamle hadde ~490Kw. Men den nye motoren hadde så "lite" lyd. Alt for stille til å være en rallybil. Mens i Subaruen så kunne du trimme orig. motoren til ~500Kw og den nye til ~420. Og den gamle hadde HERLIG lyd! Har lagt den ut på CarClub garasjen hvis folk vil sjekke ut Edit: bilder: #1 #2 #3 Endret 2. november 2012 av IllegalDrifter 2 Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er ikke medlem av "deres" klubb, da vi har vår egen på bimmers.no forumet, men om det er noen som blir med å cruise litt, og ta noen online oppgaver, så legg meg til: eko1337 , er å finne der omtrent i hele dag i det minste Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Vil forøvrig anbefale dere å bli med på denne siden: http://www.facebook.com/Forzahorizonnorge Da kan man lettere avtale spilling online, samt diskutere spillet på en kjapp måte. Absolutt ikke for å "konkurrere" med de vanlig forumsidene på noen måte, bare enkelt og greit fordi mange henger på Facebook oftere enn hva de gjør på diverse forum Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Forstår ikke hvorfor dere har så mye imot norsk jeg? Greit nok at det ikke er all verdens, men funker jo for det... Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kort sagt så funker det bedre på engelsk. På norsk blir det alt for klinisk og gir meg den samme opplevelsen som jeg får når jeg kanalsurfer og blar meg gjennom Disney Channel og lignende. Slengt inn noen dialekter så vi fikk alt fra nordnorsk til fredrikstaddialekt så hadde det muligens vært litt mer underholdende. Men nå er jeg også typen som konsekvent ser film og serier på orginalspråket, og mener at dubbing ødelegger for det å lære språk utenfor skolebenken. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Imponert over dette spillet. Er noe spesielt med å kunne kjøre langs landeveier med en oppgradert Subaru og plutselig bare velge å kjøre på en liten grusvei mens fysikken ikke står tilbake fra omtrent noe rally spill. Har liksom ikke opplevd det før. Omgivelsene er også det beste jeg har sett i bilspill av denne typen. Håper det slår an for jeg vil mer enn gjerne ha en oppfølger til dette her. 1 Lenke til kommentar
Redlot Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Noen som er med å kjøre ikveld? Hadde vært stas å fått til de 8 player challengene! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Bare meg som syntes Forza Horizon ikke er noe morro lengre? Helt greit i noen dager, men så dabbet det av får meg 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Helt enig. Jeg satt å tenkte at dette ikke kommer til å vare lenge når jeg var et par timer inn i spillet. Fysikken er så som så, begrensede muligheter med tanke på mangel av tuning, og ikke minst alt for få biler. Har vel spilt 20 timer FH og jeg er lei, mot over 200 timer FM4 og enda ikke lei. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) 30 timer played, 100 biler i garasjen, totalverdi 60,301,668. jo det er for få biler å det går for fort å få tak i dem... Edit: burde ha med transiten og den andre GMC vanen fra FM4, og lignende biler det er jo det som er artig! Endret 7. november 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå