Takkformeg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Rare greier Nå er jeg også i klubben Manijack er meg Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Neeeeeiii...fikk ikke spilt i går. Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig.. får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg... Du må slutte å modifisere savegamefila di da Endret 31. oktober 2012 av TommyHaugen Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig.. får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg... En kompis hadde samme problem med FM4, han fant vel ingen løsning på problemet som jeg vet om, Men det viste seg å bli et stort problem. Edit: etter at jeg kjøpte season pass har jeg støtt på mange problemer med XBL, noen andre med lignende problemer? Edit2: starter Xboxen, den signer inn på XBL som vanelig, den begynner å loade dashboard og så failer det, jeg blir disconnecta fra XBL å jeg må på magisk vis laste ned season pass på nytt uten å kunne koble til XBL får foresten opp en error som krever at jeg laster ned div DLC på nytt. å på like magisk vis så funker det igjen, men nå kommer det bare an på hvor lenge... Endret 31. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig.. får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg... Du må slutte å modifisere savegamefila di da har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig.. får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg... Du må slutte å modifisere savegamefila di da har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette? problemet kan oppstå randomly, leste nettop på et forum at du bare skulle gå på console settings>storage settings>save files også finne forza saven der en eller flere filer vil være gule, så skal du slette disse filene og så skal det fungere. Forum brukeren som postet dette påsto også at dette ikke skulle gjøre noe med progres siden dette er på en annen fil, utenat jeg kan bekrefte dette eller anbefale denne metoden. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Jeg fikk det en gang jeg åpnet spillet, ignorerte den bare og spilte videre som vanlig.. får det hver gang jeg skal innpå my upgrade setup jeg... Du må slutte å modifisere savegamefila di da har ikke modifisert noe savegamefile jeg som jeg kan huske, vet du hvordan jeg kan fikse dette? problemet kan oppstå randomly, leste nettop på et forum at du bare skulle gå på console settings>storage settings>save files også finne forza saven der en eller flere filer vil være gule, så skal du slette disse filene og så skal det fungere. Forum brukeren som postet dette påsto også at dette ikke skulle gjøre noe med progres siden dette er på en annen fil, utenat jeg kan bekrefte dette eller anbefale denne metoden. Det eneste som hjelper er å slette fila med gul trekant, og som oftest er det hovedsaven som er korrupt. Det vil si at du må starte helt på nytt, og mister eventuelle biler du har blitt gitt. Men på Horizon kan du heldighvis forsatt spille, men i ditt tilfelle ikke ha tilgang til dine tuning oppgraderinger. For at på FM4 fører det til at spillet ikke er spilbart lenger og man MÅ starte på nytt. Så om du er heldig er det bare en bestemmt tuning fil du bare kan slette, ellers så er det hovedsaven. Da må du enten starte på nytt eller leve med å ha en tuning setup per bil. Endret 31. oktober 2012 av DOG_50 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) oisan, toppa som nr 29 på global list på ene farts måleren da spørs det hvor lenge det varer Endret 31. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 den gamle bugattien Lenke til kommentar
niklas95 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 ossen bytter man språk på forza horizon? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Litt detektiv arbeid i tråden så finner du ut av det.. Endre språk og lokalinstilling på Xbox Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Bytt språk på xboxen som nettop ble nevnt Lenke til kommentar
niklas95 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 men gpsen er på engelsk og folkene snakker engelsk Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-360/kinect/dashboard-or-hub-in-another-language Trykk på linken. Følg instruksene. Ikke krangle, det er sånn du skifter språk i spillet. Du MÅ endre språkinnstillingene på xboxen. Sånn urelatert til tråden, så synes jeg personlig det er en uting med dubbing. Det gjør a), innholdet småkleint og b), det er en grunn til at folk blir stadig dårligere i engelsk her i landet. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Ja, norsk blir veldig kleint i spill. Ordet "fartsbølle" hører mer hjemme i en norsk ungdomsserie fra 90-tallet. 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 De norske stemmene i forza horizon høres ut som de kommer rett fra Disney. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Nå er vi oppe i 29 medlemmer NÅ må det vel være mulig å få gjort de 8 player challengene i MP vel?! Gi lyd fra dere hvis folk er inntressert senere i kveld da eller i morra.. eller søndag..... Endret 2. november 2012 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 testa akuratt et online løp, det sugde virkelig. Vinneren er ikke den som kjører best, men den som klarer å krasje i motstanderen så jevelig at han får forspranget... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå