Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Mest irriterende er jo hver gang hun sier "The autoshow is the place to go if you've got a lot of cash burning in your pocket!" JEG VIL IKKE HA NY BIL SÅ HOLD KJEFT 3 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Høres kanskje teit ut, men skulle ønske det var noe "weather effect", har litt lyst på regn Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Høres absolutt ikke teit ut.. Nå har vi iallefall fått grus... Regn og enda bedre.. Snø hadde vært fett Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Som dere ser, jeg er en Chelsea supporter ;p Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang. fra holo menyen på xbox bruker min med 120gb hdd 3. gen 360 42 sec til jeg kan ta en burnout. dere kan skippe alt av introvideoer. spillet er installert på hdd. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Høres absolutt ikke teit ut.. Nå har vi iallefall fått grus... Regn og enda bedre.. Snø hadde vært fett Satt og tenkte på det samme. Hadde ikke blitt sur om de hadde utvidet spillet, og lagt inn noen snøkledde, og spenstige fjelllandskap eller mulighet for en kjøretur mellom hvite trær og hytter med røyk ut av pipa. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Den expansion packen som kommer skal gi oss nye surface types. Håper på snø! http://forzamotorsport.net/en-us/news/Rally_Expansion_Announce Endret 29. oktober 2012 av Dofty Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang. fra holo menyen på xbox bruker min med 120gb hdd 3. gen 360 42 sec til jeg kan ta en burnout. dere kan skippe alt av introvideoer. spillet er installert på hdd. Må si at det finnes andre spill som bruker mye lenger tid på å starte opp enn Forza Horizon, Forza er ikke blant de "værste" engang. Endret 29. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Da ligger spillet på postkontoret her, men selvfølgelig må jeg på jobb rett etter skolen å er ikke ferdig før postkontoret er stengt... just my luck... Edit: rally expansion høres bra ut da. Endret 29. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang. fra holo menyen på xbox bruker min med 120gb hdd 3. gen 360 42 sec til jeg kan ta en burnout. dere kan skippe alt av introvideoer. spillet er installert på hdd. Må si at det finnes andre spill som bruker mye lenger tid på å starte opp enn Forza Horizon, Forza er ikke blant de "værste" engang. jeg syntes dette er ganske bra selv. netflix på ps3 bruker mer tid på å starte omtrent, og der er det ingen disclaimer heller Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Driver å jobber med en av (foreløbig) to biler med club design. Har inspirasjon fra Falck bilen: Bil #1 er en Ford F-150 SVT Raptor. Jobber med Falck logoen nå. Skal også legge til "Leader" og "Co-Leaders" navn bakpå lokket til planet. Hadde først tenkt alle som var i klubben, men tror det blir litt liten plass Bil #2 er en Mitsubishi Lancer Evolution VI. Har ikke startet på den enda, men har noen ideer. Bare synd du ikke ser hverandres decaler (jeg gjør hvertfall ikke det). Noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kunne godt tenkt meg den nye Rally DLCen. Håper på snø, skikkelig gjørme og regnvær mens man kjører! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Driver å jobber med en av (foreløbig) to biler med club design. Har inspirasjon fra Falck bilen: Bil #1 er en Ford F-150 SVT Raptor. Jobber med Falck logoen nå. Skal også legge til "Leader" og "Co-Leaders" navn bakpå lokket til planet. Hadde først tenkt alle som var i klubben, men tror det blir litt liten plass Bil #2 er en Mitsubishi Lancer Evolution VI. Har ikke startet på den enda, men har noen ideer. Bare synd du ikke ser hverandres decaler (jeg gjør hvertfall ikke det). Noen andre som har det problemet? Aherm.. Tar helst en som er viking-inspirert. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ja Ikke et veldig stort irritasjonsmoment, men allikevel. Får vel sende en mail. Hvordan gikk dette? Fikk heller ikke pre order bonus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Fikk den på mail for noen dager siden Sendte heller ingen klage på det, så den kom automatisk. Endret 29. oktober 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Okei, da får man bare vente Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Need for speed Most wanted.... måtte bare prøve det da... men.. Fy i helvete... nei, tilbake til Horizon tror jeg. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 fikk også koden fra spaceworld nå.. forhåndsbestilt koden.. men hvor er det man legger inn koden da? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har sendt friend invites til folk nå, hvis dere lurer på hvem det er GT: SlashingHelo3 Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 ...Har inspirasjon fra Falck bilen... Aherm.. Tar helst en som er viking-inspirert. Ta det med ro. Tenkte på det når jeg lagde den, så bestemte meg for å lage viking også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå