BMWCoupeFtw Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Nei Men det er jo en bra bil får club challenges vil jeg tro Endret 28. oktober 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Da ser jeg ikke poenget i å ha en så stygg bil i garasjen XD.. Irriterende at ikke bildene fra fotoboksene blir lagret... Jeg har kommet baklengs i 220 med en blodtrimmet supra, skulle likt å se det bildet... Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er jo kult å ha den raskeste bilen i spillet da Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Men må bare beklage meg. Var noen idag som spurte om han/hun kunne være med i klubben. Men klarte å slette den mellom alle speed trap meldingene. Så hvis du ikke kommer inn første gangen så prøv igjen. Sorry Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ååååh klikker! horizon stopper opp noen ganger bare plutselig.. er på siste race'n og kan ikke kjøre ferdig fordi rundt 30% så stopper det bare... Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har du innstallert spillet på HDD? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har du innstallert spillet på HDD? nei, får ikke gjort det heller :/ har prøvd å rensa cden også, men får fortsatt samma meldingen Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Har du innstallert spillet på HDD? nei, får ikke gjort det heller :/ har prøvd å rensa cden også, men får fortsatt samma meldingen Det suger.. da har jeg ingen andre forslag enn å bare prøve til det går :/ Endret 28. oktober 2012 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er jo kult å ha den raskeste bilen i spillet da I forza 4 så pwna jeg en veyron med blodtrimmet supra på langsletta på le mans banen.... den akser jo ræva Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herlig å spille infected med 8 stykker! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har enda ikke fått mine "loyalty" biler -.- Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 slitsomt med den Norske dama som prater, spilte en time så ga jeg det opp..spiller kun cod online så var en spiller delen jeg gledet meg til, vente 3-4min bare på komme igang er også helt latterlig.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Er ikke værre enn å skfite språk på Xboxen så snakker dama engelsk. Endret 28. oktober 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er ikke værre enn å skfite språk på Xboxen så snakker dama engelsk. tror jeg blir like piss lei da også minner litt for mye om nfs.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det er mye mas fra hu dama uansett ja. Trur jeg dog hadde blitt veldig gal om hu var norsk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Går det ikke ann å slå av GPS-lyden da? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Går det ikke ann å slå av GPS-lyden da? jo, den gikk av innen 5min, er en annen kjerring som blåser ørene dine i det spillet.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Litt snålt egentlig... Xboxen min er på norsk, teksten i spillet er på norsk, men stemmene er på engelsk Og slik har det vært heeele tiden Blodtrimmet RX7 er vanskelig å kjøre i 300+ kmt... Damn! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Går det ikke ann å slå av GPS-lyden da? jo, den gikk av innen 5min, er en annen kjerring som blåser ørene dine i det spillet.. Er det hu berta som snakker på den ene radiokanalen hele tiden du mener ? Endret 28. oktober 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Går det ikke ann å slå av GPS-lyden da? jo, den gikk av innen 5min, er en annen kjerring som blåser ørene dine i det spillet.. Er det hu berta som snakker på den ene radiokanalen hele tiden du mener ? spilte kun 40-60min igår, en dame som sier nå kan man dra her og der, kjør inn her, egentlig bare masse tacky shit.. Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang. Endret 28. oktober 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå